Tijdelijk €25 aanbetaling

Sud & Sol Taos (Les Sables d'Or)

9.5FenomenaalScore uit 18 reviews

9.5FenomenaalScore uit 18 reviews
  • 9.8Inrichting
  • 9.3Ruimte

Chalet info

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Sud & Sol Taos (Les Sables d'Or)

• 10Peter04-09-2019

Alles wat je nodig hebt voor een top vakantie!

Bij verre weg de twee mooiste huisjes op het park! Al bij aankomst is het goed geregeld bij de Nederlandse receptie. Ze nemen de tijd voor je en zijn zeer vriendelijk. De woning zelf ziet er schitterend uit, alles wat je nodig hebt is er ook en ook van goede kwaliteit. Bedden liggen geweldig, ook hier is niet op bezuinigd. Het strand zelf ligt op steenworp afstand, ook hier is weer alles voor aanwezig (denk aan strandstoeltjes of bolderkar om alles in te doen). De restaurantjes in de directe omgeving zijn erg goed en ook nog prima betaalbaar. Iets verderop heb je een leuke boulevard met heerlijke ijssalons. Je kan dit eenvoudig lopen via het strand of je neemt de fiets die bij het huisje voor je klaar staan.
    Het zwembad is erg groot en er is veel aandacht besteed aan alle details, erg leuk voor de kids! Voor ons ook een erg groot pluspunt was dat de Fransen daar zowaar aardig en behulpzaam zijn. We komen zeker nogmaals!!!

• 10Anouk, Joery en Jason02-09-2019

Onvergetelijke zomervakantie!

Wij zijn deze zomer met het gezin voor het eerst bij Sud & Sol geweest en wat een onvergetelijke zomervakantie hebben wij gehad. Super gave camping op 50 meter lopen van het strand!! In de prachtige luxe chalets is aan alles gedacht, binnen lijkt alles wel op een hotel kamer zo mooi. De privacy/rust is perfect op de camping dankzij de ideale ligging/plaatsing van de challets. Al men de drukte wil opzoeken kan je heerlijk op de fiets naar de receptie, activiteiten plaats, zwembad, strand en of plaatselijke camping winkel gaan. Onze zoon van elf was bang dat hij zich zou vervelen omdat wij buiten de zomervakantie omgingen maar na 2 dagen bij het zwembad wilde hij niet meer naar huis omdat hij allerlei nieuwe vriendjes had gemaakt. De hygiëne op de camping en uiteraard het chalet krijgen van mij een dikke 10!!! Top geregeld en alles is heel duidelijk en helder beschreven in de informatie map die is gemaakt zodat je meteen kan genieten....

• 10Rudy van den Kolk01-09-2019

Fantastische plek met super comfort

Het zwembad is mijns inziens echt een kinderparadijs niet geschikt voor rustig baantjes zwemmen. Verder is de camping prima met goede nederlandse support! Het chalet was super zie de rest van de review! Heerlijk dicht bij het strand ! Fijne restaurants in de buurt.

• 10Kristel van Vilsteren30-08-2019

Wederom top!

Vorige zomer hier voor het eerst geweest, onze vrienden gaan al 13 jaar naar deze camping. Erg goed bevallen, daarom direct weer geboekt voor deze zomer. Wederom heel goed bevallen. Gezien dat er op de camping en omgeving echt aandacht is gegeven om het nog mooier te maken. De accomodatie was wederom perfect! Heerlijk om op vakantie te gaan waar je verwachtingen uitkomen en echt kunt genieten van alles. Echt vakantie!

• 10Fam. Verkooien30-08-2019

Geweldig Chalet op een prachtige plek!

Wij hebben hier (helaas maar 1 week) in dit fantastische chalet mogen verblijven. Wat een genot en een luxe, zo dicht bij de uitgang waar je binnen minuten op het prachtige strand staat. Normaal schrijf ik nooit een review, maar dit is het waard. Daarom verbaasde mij het review van hieronder. Dit hebben wij totaal niet ervaren. De BBQ was gebruikt maar absoluut niet te vies. Waar vind je nou zo'n luxe BBQ, we hebben hier ook heerlijk vaak gebruik van gemaakt. Ja de ligging is op een drukker punt (maar volgens ons de allerbeste plek) Het is een grote camping en wij waren er midden in het hoogseizoen, dus drukte kan je altijd verwachten. Het chalet is super uitgebreid met een prachtige lounge hoekbank en een luxe buiten eetset genoeg beach stoelen zelfs een bolderkar. Dan heb ik het nog niet gehad over de heerlijke restaurants en het prachtige waterpark. Wij komen zeker terug....

• 6Fam van Oord14-08-2019

Nooit meer

Prachtige chalet met alle gemakken voorzien. We zaten super dichtbij een heerlijk strand, leuk strandtentje erbij. Mooie omgeving en op 2 km lopen een leuke boulevard. Maar de chalet staat aan achterkant van camping bij uitgang (erg druk en veel herrie) word erg hard gereden met de golfkarretjes door personeel. De chalet staat eigenlijk op de verkeerde camping. (De rest van de camping en met name de rest van de caravans hebben wel enig onderhoud nodig. Voor ligging geven we daarom ook een slechte beoordeling. ( hogere verwachting uitstraling camping bij boeking van dit chalet) Min puntje bij chalet: barbecue was erg vies, niet te gebruiken , hier melding van gemaakt maar konden hier niets voor ons in betekenen, wat jammer was. Ondanks dat de chalet top was, gaan we hier niet meer naar terug.

eigenaar, 29-08-2019

Geachte Familie Van Oord, In de eerste plaats dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling op Zoover te schrijven, al is deze helaas niet bijster positief voor ons. U gaf gelukkig wel aan erg tevreden te zijn met ons chalet (op de BBQ na). We begrijpen dat uw overall etiket “Nooit meer” met name slaat op het park waarop ons chalet staat. M.b.t. de BBQ: wij vragen onze huurders altijd om de BBQ na gebruik schoon achter te laten. Los van het feit dat het begrip schoon nogal relatief is, want wat de één schoon (genoeg) vindt, vindt een ander dat helemaal niet, is het helaas zo dat niet alle huurders aan ons verzoek gehoor geven en u zodoende kennelijk een niet (goed) schoon gemaakte BBQ aantrof. Dat spijt ons zeer en bieden u hiervoor ons excuus aan. Dat er aan uw wens aan de mensen van de receptie, om de BBQ voor u schoon te gaan maken, geen gehoor werd gegeven, lijkt ons echter niet geheel onlogisch. Ondanks dat u de plaats van ons chalet aan de ene kant heel fijn vond, zo dicht bij het strand, was u er toch zeer ontevreden over. Wij trachten in onze berichtgeving op onze site zo duidelijk mogelijk te zijn over de Franse camping en onze plaatsing daarin. Daarom hebben we ook een plattegrond van het park op onze site opgenomen, met een omcirkeling waar wij ons bevinden, zodat u precies kunt zien waar u “terecht” komt. Het is en blijft een grote, en in het hoogseizoen drukke, Franse camping. In Zuid Europa is het nu eenmaal niet zo aangeharkt als bij ons. Wij vinden het heel spijtig voor u dat het verblijf (in tegenstelling tot vele andere gasten) bij ons geen succes is geweest en bieden u daarvoor onze welgemeende verontschuldigingen aan. Wij zullen nog eens extra goed naar de teksten op onze website kijken, om te voorkomen dat potentiële huurders op het verkeerde been worden gezet. Sylvia & Bernard de Kock

• 10Fam. Weststrate19-06-2019

Topper

Geweldig! We hebben bijna 3 weken met onze dochter van 3 hier verbleven. Prachtig chalet met echt alles aanwezig. Een mooi zwemparadijs en maar 50 meter van het strand. Leuke strandtent als je lekker mosselen wil eten. Ook is de lokaties perfect. Er is van alles in de omgeving te doen. Een echte aanrader en hele vriendelijke, betrouwbare verhuurders.

• 8Johan Rutten14-06-2019

Fantastisch!!

Wat een fantastisch chalet/ bungalow! We zijn 5 jaar geleden voor het laatst geweest op deze camping. Het zwembad is veel groter met leuke zwembaden enz. Het huis staat op een leuke plek vlakbij het strand. En wat is het mooi ingericht en alle details kloppen! Van alles zit erbij, van broodrooster , ( plastic )glazen, vaatwasser, nespresso apparaat etc. Mooie veranda met alles er op en eraan. Heerlijk op de louncheset , tafel of strandbedden! Ook nog strandstoelen en bedjes voor op het strand. En prima fietsen! Nergens wat op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt!! Familie Rutten.

• 10Familie van Vilsteren28-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar!

Wat een prachtige accommodatie! Heel erg compleet ingericht, echt overal is aan gedacht! Het was voor ons echt een relaxvakantie! De kinderen vonden het zwembad prachtig, ook het strand is ons zeer goed bevallen. Lekker luieren terwijl de kinderen druk op de rotsen krabben vangen en vissen. Daarna een lekker drankje doen in de strandbar ….. en dan lekker nagenieten op het grote terras! Zelfs met vrienden nog een voetbalwedstrijd gekeken want er was zelfs Fox op tv. In de omgeving lekker gefietst, genoeg te zien voor ieder wat wils. Enig minpuntje is de stroom, die valt uit als er teveel apparaten aan zijn. Maar daar wordt hard aan gewerkt hoorden wij, dus zal vast opgelost zijn bij onze volgende keer. Want die komt er zeker!

• 9Lilly & co22-08-2018

Mooiste plek van de camping! 5 minuten van de zee!

Onze eerste keer op een camping! Ontzettend bijzonder om op zo een prachtige plek te zijn. Het strand is werkelijk maar 5 minuten lopen. Het chalet ligt aan de rand van de camping waardoor je ontzettend veel privacy hebt. Voor onze kinderen was het zwemparadijs geweldig! Onze jongste heeft op de fiets van Bernard en Sylvia leren fietsen! Alleen daarom al een ervaring om nooit te vergeten! Het chalet is ontzettend smaakvol ingericht en echt van alle gemakken voorzien. Het contact met Bernard en Sylvia verliep ontzettend plezierig en ook het ontvangst op de camping was erg warm. Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

Chalet Sud & Sol Taos (Les Sables d'Or) info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Chemin des dunes, F-34300