Chalet Sud & Sol Taos (Les Sables d'Or)

Chalet
Chalet Sud & Sol Taos (Les Sables d'Or)
9,5

Laatste review

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie van Vilsteren,
28-9-2018

Wat een prachtige accommodatie! Heel erg compleet ingericht, echt overal is aan gedacht! Het was voor ons echt een relaxvakantie! De kinderen vonden het zwembad prachtig, ook het strand is ons zeer goed bevallen. Lekker luieren terwijl de kinderen druk op de rotsen krabben vangen en vissen. Daarna een lekker drankje doen in de strandbar ….. en dan lekker nagenieten op het grote terras! Zelfs met vrienden nog een voetbalwedstrijd gekeken want er was zelfs Fox op tv. In de omgeving lekker gefietst, genoeg te zien voor ieder wat wils.

Enig minpuntje is de stroom, die valt uit als er teveel apparaten aan zijn. Maar daar wordt hard aan gewerkt hoorden wij, dus zal vast opgelost zijn bij onze volgende keer. Want die komt er zeker!

Kenmerken
Restaurant
Speeltuin
Sauna

10 reviews over Chalet Sud & Sol Taos (Les Sables d'Or) in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!

Familie van Vilsteren,
28-9-2018

Onze eerste keer op een camping! Ontzettend bijzonder om op zo een prachtige plek te zijn. Het strand is werkelijk maar 5 minuten lopen. Het chalet ligt aan de rand van de camping waardoor je ontzettend veel privacy hebt. Voor onze kinderen was het zwemparadijs geweldig! Onze jongste heeft op de fiets van Bernard en Sylvia leren fietsen! Alleen daarom al een ervaring om nooit te vergeten!

Het chalet is ontzettend smaakvol ingericht en echt van alle gemakken voorzien. Het contact met Bernard en Sylvia verliep ontzettend plezierig en ook het ontvangst op de camping was erg warm. Wij hebben hier 2 heerlijke weken gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!

fantastisch

Franky Krenski,
9-8-2018

1 van de mooiste chalets die we ooit konden huren in Zuid Frankrijk, tegen het strand en zwemparadijs.

Het was heerlijk, genieten, en echt een aanrader.

R. van der Meer,
7-8-2018

Het is een mooi en praktisch ingericht Chalet en echt alles wat je nodig hebt is aanwezig. De mooie houten veranda is ook echt heerlijk. Met ligbedden, een loungeset, eettafel met stoelen en een barbecue is ook daar alles aanwezig.

Lekker dicht bij het strand en een goede bolderkar om je spullen makkelijk mee te nemen. Bij het strand ook een leuke tent om te relaxen en te eten. Het zwembad is iets verder lopen maar zeker de moeite waard. Voor ieder wat wils en genoeg ligbedden. In de omgeving is ook genoeg te doen voor verschillende leeftijden. Een leuk stadje met een haven en allerlei pretparken. Echt een aanrader als je met kinderen op vakantie gaat.

Geweldig, Chalet staat in de agenda

Henk & Dory,
1-8-2018

Een prachtige accommodatie op een top lokatie. Chalet ligt op het Nederlandse en mooiste gedeelte van de camping Les Sable D'Or. Het Franse deel is wat rommelig, met de Franse slag.

Het chalet, TAOS II, is modern en van alle gemakken voorzien, prachtig groot terras met lounchehoek. Mooi verlengstuk van woongedeelte chalet. Master bedroom met eigen badkamer en airco is heel comfortabel. Kinderen hebben eigen slaapkamers met badkamer. Fietsen voor het hele gezin beschikbaar. Breed, schoon en veilig strand op nog geen 5 minuten lopen. Ideaal. Tevens voor huurders gratis thema zwempark, op ruim 5 minuten lopen, voor jong en oud. Bakker, supermarkt en restaurantjes alles binnen 5 minuten lopen. Wij waren in het voorjaar, heerlijk rustig en toch alles open. Een aanrader.

Van alle gemakken voorzien!

Fam.,
2-9-2017

Erg genoten van Chalet Taos. Werkelijk van alle gemakken voorzien. Zelfs een bolderkar, strandbedjes, fietsen. Wij gingen m.n. voor het prachtige zwembad, maar zelfs in de laatste week van augustus was hier nauwelijks een ligbedje te bemachtigen. Er waren vnl. nog franse vakantiegangers. Wij zijn eigenlijk het meeste op het strand geweest en hebben erg genoten. Als ik toch iets mag noemen dat ik mistte, is het dat er voor ons te weinig bergruimte was voor de boodschappen buiten de koelkast (6 personen). Verder niets dan lof.

Een super locatie. Van alle comfort voorzien!

Familie Bakker,
7-6-2017

Alles was top geregeld. Er ontbrak ons werkelijk aan niets. Erg smaakvol ingericht. Vlak bij zee dat was super. Het Nederlandse echtpaar van de receptie heeft ons erg vriendelijke geholpen en waren zeer behulpzaam. Dit is een accommodatie die zeker aan te bevelen is. Zoals je het op het plaatje ziet zo ziet het er ook werkelijk uit. Iets om trots op te zijn en zeker terug te komen!!!

Het was Geweldig!

Familie Anger
26-11-2016

Prachtige mobil home met een hele uitgebreidde inventaris, zelfs fietsen waren aanwezig. Groot park, fantastisch zwemparadijs, en zo dicht bij het strand, waar je ook fantastisch kon eten s'avonds bij de mooie zonsondergang! Wij komen zeker terug in deze mooie, schone en zo goed verzorgde mobil home.

Eerste Huurders van 2016, super genoten!!

Maricella van Logchem-van Ommen
20-9-2016

Wij waren de eerste huurders van deze mooie chalet!

Bij aankomst enorm goed ontvangen! Chalet was net neergezet en er moest nog het een en ander klaar gemaakt worden. Wij hebben even in een andere chalet gezeten. In de tussentijd hebben zij keihard in de hete zon gewerkt om het zo snel mogelijk klaar te krijgen. Hierna konden we erin en hebben wij een fantastische vakantie gehad met onze zoon van 1,5 jaar. De bolderkar was voor ons ideaal, elke ochtend een richtje naar de bakker. Chalet is ruim voorzien van spullen, groot teras en lounge set. Ik vond het erg luxe allemaal en deze sprong er inderdaad er bovenuit mbt de andere stacaravans. Je hebt het strand en zwembad lekker dichtbij en er is van alles te doen. Volgend jaar komen wij weer. Heerlijk genoten bedankt nogmaals!

Geweldig waterpark, luxe chalet, mooie omgeving

Erik, Christel en kids
5-9-2016

Een geweldige vakantie beleefd in een zeer mooi en compleet chalet op een leuke camping met een geweldig waterpark (met veel toezicht👍) en (bewaakt) strand op loopafstand. Chalet was splinternieuw in 2016 en trok dus wel wat aandacht, overigens niet als storend ervaren. Met de uitgebreide inventaris, fietsen en het complete terras incl. Loungeset en buitenkeuken ben je van alle gemakken voorzien. De grootte van de camping zie je niet terug in het zwembad of op het brede zandstrand. Hoewel veel Fransen aan 'handdoekje leggen' doen in het zwembad is er, vrij snel, een ligbedje vrij, waar je overigens komt voor het zwempak, toch? Zonnen deden wij wel op het strand 😉 👍echt een aanrader👍 In de omgeving is veel te doe en te zien. Grau d'Agde en het vulkanische strand zijn de moeite waard om te bezoeken.

Sylvia & Bernard de Kock, eigenaar, 5-9-2016
Super bedankt voor de fantastische beoordeling! Sylvia & Bernard

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Sud & Sol Taos (Les Sables d'Or) in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Sud & Sol Taos (Les Sables d'Or) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.