Hotel Sablotel

5 reviews over Hotel Sablotel in het Nederlands

Nooit meer! Oud!!!

Henny
7-9-2016

Oud hotel,oude bedden ,dekens heel oud,vieze oude vloerbedekking,heeft zijn beste tijd gehad,doen er veel moeite voor,maar blijft oud.ontbijtje is karig voor het geld wat je er voor moet betalen.de mensen die het hotel runnen zijn niet al te vriendelijk. Gaan er nooit meer naartoe.prijzig voor wat je er voor krijgt.pluspuntje zwembad,twee stuks en de hele dag in de zon.veel leegstand van winkelstraatje.doet geen goed aan de avonden,veel hanglui.vlak bij strand.

hotel, direct aan het strand

gert
19-9-2013

Zeer eenvoudig hotel. Wel schoon.Ontbijt sober, ook voor Franse begrippen. We zaten er eind juni/begin juli. Weinig gasten; zaten 's morgens bijna alleen aan het ontbijt. Ontbijtzaal was erg moeilijk te vinden. Het ontbijt kun je op een groot overkapt balkon nemen. Hotel heeft een privé parkeerterrein.

leuk hotel

Han
23-5-2011

Hotel vlak aan zee,

wij hadden kamer met uitzicht op zee en zwembad.

Kamers lekker ruim ,niet modern , maar voldoen wel.

Behulpzaam en vriendelijk personeel.

We gaan hier zeker nog terug.

gezellig en leuk

1-2-2010

Een onwijs leuk hotel. Met leuke mensen die er werken, zeer behulpzaam en attent. Kamers zijn zeker niet luxe maar gewoon goed. Het hotel beschikt over 2 zwembaden en een kinderbadje. Vrijwel direct aan het strand. Ben er twee keer geweest, in 2005 en 2007 en ik kom er weer aan!

erg leuk!

14-1-2010

Wat een geweldig leuk hotel! Ben er in 2005 en 2007 geweest. Door omstandigheden ben ik er daarna niet meer geweest. Maar dat komt wel weer!

Een top-locatie, vrijwel direct aan het strand en het complex heeft 2 zwembaden! Heerlijk! Leuke mensen daar, leuke gasten en de mensen die toen in het restaurant werkten waren super!! Wat een leuk team! Met de meesten heb ik nu nog contact.

De kamers in het hotel zijn niet luxe maar gewoon goed! Ik voelde me hier gelijk thuis!

Renée

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sablotel in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sablotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.