Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

6 Reviews over Sablotel

• 5Henny07-09-2016

Nooit meer! Oud!!!

Oud hotel,oude bedden ,dekens heel oud,vieze oude vloerbedekking,heeft zijn beste tijd gehad,doen er veel moeite voor,maar blijft oud.ontbijtje is karig voor het geld wat je er voor moet betalen.de mensen die het hotel runnen zijn niet al te vriendelijk. Gaan er nooit meer naartoe.prijzig voor wat je er voor krijgt.pluspuntje zwembad,twee stuks en de hele dag in de zon.veel leegstand van winkelstraatje.doet geen goed aan de avonden,veel hanglui.vlak bij strand.

• 6gert19-09-2013

hotel, direct aan het strand

Zeer eenvoudig hotel. Wel schoon.Ontbijt sober, ook voor Franse begrippen. We zaten er eind juni/begin juli. Weinig gasten; zaten 's morgens bijna alleen aan het ontbijt. Ontbijtzaal was erg moeilijk te vinden. Het ontbijt kun je op een groot overkapt balkon nemen. Hotel heeft een privé parkeerterrein.

• 3Furax02-07-2011

Plus jamais

Derniere nuit épuisante due a la presence d'excités venant directement du 9-3 ou du magreb. Ambiance tendue jusqu'à 2h00 du matin malgré la présence d'un veilleur de nuit completement dépassé par les evenements. Eviter voire refuser les chambres coté rue tres commerçante. Aucun geste commercial venant du gérant, pas même le petit dej offert tout juste un"je suis désolé" Vous avez tous compris qu'il n'y faut pas y aller

• 8Han23-05-2011

leuk hotel

Hotel vlak aan zee, wij hadden kamer met uitzicht op zee en zwembad. Kamers lekker ruim ,niet modern , maar voldoen wel. Behulpzaam en vriendelijk personeel. We gaan hier zeker nog terug.

• 8Renée01-02-2010

gezellig en leuk

Een onwijs leuk hotel. Met leuke mensen die er werken, zeer behulpzaam en attent. Kamers zijn zeker niet luxe maar gewoon goed. Het hotel beschikt over 2 zwembaden en een kinderbadje. Vrijwel direct aan het strand. Ben er twee keer geweest, in 2005 en 2007 en ik kom er weer aan!

• 8Renée14-01-2010

erg leuk!

Wat een geweldig leuk hotel! Ben er in 2005 en 2007 geweest. Door omstandigheden ben ik er daarna niet meer geweest. Maar dat komt wel weer! Een top-locatie, vrijwel direct aan het strand en het complex heeft 2 zwembaden! Heerlijk! Leuke mensen daar, leuke gasten en de mensen die toen in het restaurant werkten waren super!! Wat een leuk team! Met de meesten heb ik nu nog contact. De kamers in het hotel zijn niet luxe maar gewoon goed! Ik voelde me hier gelijk thuis! Renée

Hotel Sablotel info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar

• MinibarNiet beschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar