Appartement Résidence Primavera

AppartementWeer vandaag32°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Primavera voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Résidence Primavera in het Nederlands

très bon séjour !

ZINCK
6-6-2011

L'emplacement de l'immeuble est absolument idéal ; proche de la plage et du chemin piétonnier, les commerces sont facilement accessibles...

L'immeuble et l'appartement sont en bon état.

L'accueil était remarquable de gentillesse et de professionnalisme.

Le petit bémol est pour l'équipement de cuisson de la cuisine ; impossible de faire bouillir de l'eau en moins de 40 minutes ! situation pénible.

On atteint donc presque la perfection !

voor herhaling vatbaar

nathalie
9-8-2009

echt een aanrader goed weer als je huisdieren hbet ze zijn er welkom en heel vriedelijk aan reseptie volgdjaar terug als je een probleem hebt ze zijn er je vraagt het en het probleem is opgelost

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Primavera in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Primavera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Primavera scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.