Géén boekingskosten
FrankrijkLanguedoc - RoussillonCap d'AgdeVakantieparken Cap d'AgdeVakantiepark Résidence Prestige Odalys du Golfe

Vakantiepark Résidence Prestige Odalys du Golfe

FrankrijkLanguedoc - RoussillonCap d'Agde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Résidence Prestige Odalys du Golfe voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 8 reviews

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

9 Reviews over Résidence Prestige Odalys du Golfe

• 9Bas uit Weert03-08-2019

Mooi en voor herhaling vatbaar

Mooi en verzorgd kleinschalig complex. Vriendelijke mensen aan de receptie. De appartementen zijn schoon en netjes (compleet) ingericht. Voldoende parkeergelegenheid. Ligging vlak bij park kermis park. Is wel wat geluid, maar niet hinderlijk. Wij konden alle nachten normaal slapen. Wellicht bij boeken vragen naar een appartement met balkon of terras rond het zwembad, anders bijvoorbeeld appartement nr. 69 (die hadden wij). Wifi en airco prima werkend. Heb zelfs F1 kunnen kijken ☺. Anders zit je aan de parkeerplaats en heb je meer last van dat park en de doorgaande weg. Op 5 min. lopen van een mooi strand. Wij zaten er dus midden in het hoogseizoen en vonden het geen topdruk strand (plaats genoeg). Ongeveer 15 minuten lopen naar de haven. Bakker en Lidl op 10 minuten lopen. Aqualand ook op loopafstand (wel erg prijzig). Je kunt pas om 17:00 uur inchecken. Uitchecken vóór 10:00 uur.

• 9Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9Liesbeth van der Weide17-05-2017

Was helemaal geweldig Top vakantie gehad

Alles was super, niets aan veranderen

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 10ariana23-03-2017

Voor herhaling vatbaar

Alles was goed! beste ligging prachtige omgeving en boulevard. Vlakbij het strand en kermis ook nog!

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 8d_plas27-07-2016

Mooi complex

Mooi appartement, leuk zwembad, genoeg te doen in de omgeving, gezellige wandelpromenade naar centrum, strand op 5 min lopen. Geluidsoverlast van Lunapark en disco, maar door monotone geluid van afzuigsysteem in appartement geen last van gehad.

• 8d_plas26-07-2016

Mooi complex

Mooi appartement Leuk zwembad Vlakbij strand Genoeg te doen in de omgeving Mooie wandelpromenade naar centrum

Geluidsoverlast van Lunapark

• 4Carola15-08-2011

Niet voor je rust!!!

Wij gingen een paar dagen naar Cap d'Agde voor een beetje zon, zee en strand. De ligging van het hotel is prima tov het strand aan de ene kant, maar aan de andere kant van het hotel zit je recht tegenover het Lunapark en de discotheken! Onze kamer (a 150 euro per nacht!!) lag direct aan het Lunapark en de "disco-straat". Het Lunapark is tot 2.00uur 's nachts geopend en de discotheken gaan tot 5.00 a 7.00uur door! Als je van uitgaan ed houdt, is dit heel erg leuk, maar als je gewoon ff een paar daagjes wil bijkomen, dan doe je echt geen oog dicht!! Wij gaan hier NOOIT meer heen en zouden er NOOIT zoveel geld meer voor betalen!!!

• 8Esther04-08-2008

Schitterende locatie en mooi appartement

Wij hebben een prachtige vakantie gehad in 1 vd appartementen van Palmyra Golf in Cap d'Agde. Een rustige ligging, bakker en kleine supermarkt op loopafstand en 10 min. lopen vh strand. Ligging aan de golfbaan, prachtige 18-holes golfbaan en 9-holes compact (par 3). Appartement voorzien van goede voorzieningen.
    Alleen de bedden waren behoorlijk hard.

• 6M. van rijsewijk14-08-2006

Zeer mooi en goed hotel met een goede service. leuk en rustig zwembad. je kunt bijna alles lopend berijken en van de kermis voor de deur heb je echt geen last

• 0Annemarie08-09-2005

Hallo,

Ik heb 5 maanden stage gelopen in Cap d'Agde en we zaten vlakbij dit hotel. Ik het hoogseizoen is dit hotel geen pretje, want het is namelijk gesitueerd midden op Ile de loisir, een eiland met ontzettend veel discotheken, een permanente kermis en bars! Voor de rust kunt u hier dus beter niet naar toe gaan. Komt u voor het uitgaan, dan natuurlijk wel, want u zit dan tegenover de discotheken.

Groetjes

Vakantiepark Résidence Prestige Odalys du Golfe info