Appartement Port Nature

Laatste review

Een week

Anja,
24-8-2012

Voor een week was dit genoeg. Hele kleine appartement hadden we. We zaten boven de Eros. Om 02.30 uur was het ongeveer stil buiten. Het is wel een heel mooi park waar je je heel goed kan vermaken.

2 reviews over Appartement Port Nature in het Nederlands

Een week

Anja
24-8-2012

meteen weer weekje in september geboekt

Antonia
30-6-2010

Gifgroen jaren '70 interieur maar belangrijkste is in orde, stortdouche, goed bed en werkende koelkast en zo. Twee onderbroeken mee, 1 voor de heen en 1 voor de terugweg en als t weer meezit gewoon de hele dag in de blote bips. Heel relaxed en je kunt overal terecht voor ontbijt/lunch en diner voor heel redelijke prijzen. Uitgaan kun je zo duur/goedkoop maken als je zelf wilt. Voor liefhebbers van een 'stout' strand een aanrader! En als ik een tip mag geven, de TGV stopt bijna voor de deur, superrelaxed reizen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Port Nature in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Port Nature zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.