Tijdelijk €25 aanbetaling

Odalys Residence Saint Loup

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Odalys Residence Saint Loup voor je op een rij gezet:

5.4MatigScore uit 135 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

135 Reviews over Odalys Residence Saint Loup

• 5Hilde Van den Eynde02-05-2022

de helft vakantie voor de helft van de prijs !

Beste, Mijn vriendin had deze vakantie al 3 jaar geleden geboekt, voor corona en had bevestiging gekregen dat de boeking nu kon doorgaan. We zijn aangekomen om 4 april en tot onze grote verbazing was het zwembad gesloten en zou pas geopend worden op 9 april. De datum waarop de eerste Franse zone schoolvakantie heeft.
    We kwamen wel op vakantie om van de zon en het zwembad te genieten. Na overleg was het zwembad dan toch toegankelijk, hoewel zwemmen niet aan de orde was. Het water was gewoon ijskoud !!! Er werd ons wel verteld dat het water verwarmd werd, maar doordat het 's nachts nog te veel afkoelde, kreeg men het water niet warm. Ook niet op de dag dat vanaf 10u tem 18u de zon er had op geschenen en dus zogezegd de verwarming wel werkte.
    We hebben dus wel van de zon kunnen genieten, maar van zwemmen was totaal geen sprake in het, na een week, nog steeds ijskoude water. Heel jammer :-(

• 5Eetgelegenheden
  • 7Kootje01-10-2019

Prima verblijf voor het geld.

Ik had de reviews gezien en wist dat we niet in een 4 sterren complex zouden komen maar daar is de prijs ook niet naar. Het viel ons erg mee. We hadden een begane grond 'huisje' verzocht en kregen deze ook. Er zijn gebouwtjes met boven- en beneden appartementen en kleine rijtjes met 2 of 3 beneden huisjes. Inderdaad verouderd sanitair maar wel lekker bedden, goed schoon, complete keuken met oven en vaatwassertje. We hadden een heerlijk tuintje met zitje. Het park is netjes aangelegd en het zwembad goed gerenoveerd. Het lopen naar de haven is ong 10 minuten maar prima door o.a. een parkje. De receptie heeft beperkte openingstijden maar onze sleutel was in een kastje met code beschikbaar. Het enige nadeel vind ik dat je beddengoed en handdoeken moet huren. Dus zelf je bed opmaken en alles weer inleveren. Verder moet je betalen voor schoonmaak (of zelf doen) en voor tv-huur en Wifi. In september is er trouwens geen entertainment.

• 5Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 7C.Giezen11-09-2019

Prima accomodatie :)

Prima verblijf, geen 5 sterren maar prima te doen. De studio had wel iest schooner gekunt maar je hebt hier de optie het te laten schoonmaken of het zelf te doen. Zelf doen kost niks en het laten doen kost je 60 euro's. ik vermoed dat daarom de mensen het liever zelf doen waardoor het dus niet heel erg schoon is. De mensen, zowel de vakantiegangers als het personeel zijn erg vriendelijk. Wat voor ons ook erg belangrijk is. verder is het park op loop afstand van het strand en het centrum, wat ook niet heel onbelangrijk is. :)

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
  • 10Bernadette et jean-Claude14-09-2018

Agréablement surpris!

Belle résidence, il y a tout le confort pour la famille ! Four , lave vaisselle! Piscine , restaurant, Je recommande vivement ! Et personellement le prix etait tout a fait raisonnable ! Bon accueil , peut etre le parking un peu juste en place et emplacement etroit ! ( il faut venir avec une petite voiture LOL )pratique on peu tout faire a pied , proximité du port,des plages , des boutiques vraiment belle découverte....le cap d agde super ! 😎

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
    • 10Onderkomen
  • 4Dirk Mussche11-06-2018

outbollig

ik kom niet meer terug naar hier de woningen zijn uitgeleefd (outbollig). stofnetten in de kamers , de kraan aan het bad kan je langs alle kanten draaien , zwarte vliegjes in wc ,diepvriesvak die volledig met ijs zat en het bed (zetel) voor de 3de en 4 de persoon valt uit elkaar. dus conclusie afbreken en nieuwe zetten

• 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 6Robin11-09-2017

Opknapbeurt hoog nodig

Huisje was prima, park heeft een flinke opknapbeurt nodig. Veel vervallen schilderwerk, kapotte ramen gedicht met houten plaatjes etc. Restaurant ook zwaar ondermaats. Hier vroeger toen het park nog van EuroResorts vaak geweest, maar is hard achteruit gegaan nadat er een nieuwe eigenaar is.

• 3Eetgelegenheden
  • 8Fam. Pluis17-09-2016

Een mooi zonovergoten vakantiecomplex!

De ligging van het complex is ideaal, een mooie uitvalsbasis voor de omgeving te verkennen. De accommodatie is eenvoudig maar goed uitgerust. Van waterkoker , vaatwasser tot en met eenvoudige boxsprings. De zee ligt op steenworp afstand en s avonds kun je de zee horen ruisen. Schelpen te kus en te keur, een leuke bezigheid op het strand. Het zwembad is ruim voldoende. Geen kapot bedje kunnen ontdekken. De campingwinkel heeft een eenvoudig maar voldoende aanbod. Prijzen zijn heel redelijk.Er kon wat meer animatie zijn voor de oudere kinderen dat heb ik gemist. En het park kon buiten wat beter onderhouden worden, er lagen veel dennennaalden en dat gaf een wat slordige indruk. Toen wij de eerste dag arriveerden en wat klachten hadden mbt het huisje kwam meteen de dag erna een monteur en deze heeft alles meteen hersteld! Wij komen hier zeer zeker nog eens terug. De omgeving daar is prachtig en het strand op steenworp afstand. .

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen
  • 5Yvonne24-02-2016

Vies en bedbugs

De omgeving is ideaal, de huisjes zijn slecht onderhouden, vies en wij hadden zelfs bedbugs, zaten onder de bulten aan onze kuiten iedere morgen, gordijnen zit het weer in, en in de badkamer schimmel.. Zijn hier 24 jaar op vakantie geweest, hebben het zien veranderen in een vervallen vakantiepark. Maar omdat iedereen ieder jaar weer terug komt, vanwege de ideale omgeving, strand en gezellige boulevard vlakbij, doet men aan de huisjes niks, waarom zouden ze ook? Echt heel jammer. Als je een klacht indient bij het hoofdkantoor, krijg je een cadeaubon die je kunt spenderen bij....... Odalys. Pfff

• 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen
  • 7Ron03-10-2015

leuk park

leuk park met een fijne zwembaden waar we heerlijk hebben vertoefd het strand en het centrum liggen op loopafstand de Wi-Fi was redelijk overdag goed maar in de avond was het aanmodderen (volgens de receptie waren ze bezig met een nieuw systeem de winkel is ongeveer net zo duur als op een camping je betaalt iets meer dus receptie staat je bij met al je vragen ( spreken meerdere talen ) wij waren met 2 personen in een 4 persoonshuisje en dat is net groot genoeg en dat is ook voor 2 personen aan te bevelen het huisje was netjes en schoon en van alle basic gemakken voorzien (koffieapparaat, oven, vaatwasser, pannen bestek , kookplaat) het meubilair is wel wat gedateerd maar dat deerde ons niet het bed was redelijk je bent toch het bed thuis gewent dus kan je het niet vergelijken en het is persoonlijk we hebben ons goed vermaakt hier en zullen zeker terug gaan als we weer deze kant op gaan

• 6Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 6Onderkomen
  • 6Naetho03-05-2015

Verwaarloosd

We komen er nu meer dan 30 jaar telkens in het paasverlof. We hebben het zien veranderen tot nu de onderhoud steeds slechter word deels door het feit dat alles nu in particulieren handen is. Hopelijk knapt het weer op en word het weer het groene park van vroeger. Aan het zwembad is er gewerkt en is nu veel mooier dan vroeger.

Vakantiepark Odalys Residence Saint Loup info

Camping-informatie