Vakantiepark Odalys Residence Saint Loup

7.3Goed

• 6.5Activiteiten
  • 7Eetgelegenheden
  • 7Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Odalys Residence Saint Loup voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

137 reviews over Vakantiepark Odalys Residence Saint Loup

• 2019
    7C.Giezen11-09-2019

Prima accomodatie :)

Prima verblijf, geen 5 sterren maar prima te doen. De studio had wel iest schooner gekunt maar je hebt hier de optie het te laten schoonmaken of het zelf te doen. Zelf doen kost niks en het laten doen kost je 60 euro's. ik vermoed dat daarom de mensen het liever zelf doen waardoor het dus niet heel erg schoon is. De mensen, zowel de vakantiegangers als het personeel zijn erg vriendelijk. Wat voor ons ook erg belangrijk is. verder is het park op loop afstand van het strand en het centrum, wat ook niet heel onbelangrijk is. :)

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    4Dirk Mussche11-06-2018

outbollig

ik kom niet meer terug naar hier de woningen zijn uitgeleefd (outbollig). stofnetten in de kamers , de kraan aan het bad kan je langs alle kanten draaien , zwarte vliegjes in wc ,diepvriesvak die volledig met ijs zat en het bed (zetel) voor de 3de en 4 de persoon valt uit elkaar. dus conclusie afbreken en nieuwe zetten

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

6Robin11-09-2017

Opknapbeurt hoog nodig

Huisje was prima, park heeft een flinke opknapbeurt nodig. Veel vervallen schilderwerk, kapotte ramen gedicht met houten plaatjes etc. Restaurant ook zwaar ondermaats. Hier vroeger toen het park nog van EuroResorts vaak geweest, maar is hard achteruit gegaan nadat er een nieuwe eigenaar is.

• 4Activiteiten
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Fam. Pluis17-09-2016

Een mooi zonovergoten vakantiecomplex!

De ligging van het complex is ideaal, een mooie uitvalsbasis voor de omgeving te verkennen. De accommodatie is eenvoudig maar goed uitgerust. Van waterkoker , vaatwasser tot en met eenvoudige boxsprings. De zee ligt op steenworp afstand en s avonds kun je de zee horen ruisen. Schelpen te kus en te keur, een leuke bezigheid op het strand. Het zwembad is ruim voldoende. Geen kapot bedje kunnen ontdekken. De campingwinkel heeft een eenvoudig maar voldoende aanbod. Prijzen zijn heel redelijk.Er kon wat meer animatie zijn voor de oudere kinderen dat heb ik gemist. En het park kon buiten wat beter onderhouden worden, er lagen veel dennennaalden en dat gaf een wat slordige indruk. Toen wij de eerste dag arriveerden en wat klachten hadden mbt het huisje kwam meteen de dag erna een monteur en deze heeft alles meteen hersteld! Wij komen hier zeer zeker nog eens terug. De omgeving daar is prachtig en het strand op steenworp afstand. .

• 8Onderkomen
    • 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5Yvonne24-02-2016

Vies en bedbugs

De omgeving is ideaal, de huisjes zijn slecht onderhouden, vies en wij hadden zelfs bedbugs, zaten onder de bulten aan onze kuiten iedere morgen, gordijnen zit het weer in, en in de badkamer schimmel.. Zijn hier 24 jaar op vakantie geweest, hebben het zien veranderen in een vervallen vakantiepark. Maar omdat iedereen ieder jaar weer terug komt, vanwege de ideale omgeving, strand en gezellige boulevard vlakbij, doet men aan de huisjes niks, waarom zouden ze ook? Echt heel jammer. Als je een klacht indient bij het hoofdkantoor, krijg je een cadeaubon die je kunt spenderen bij....... Odalys. Pfff

• 2Onderkomen
    • 2Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 7Ron03-10-2015

leuk park

leuk park met een fijne zwembaden waar we heerlijk hebben vertoefd het strand en het centrum liggen op loopafstand de Wi-Fi was redelijk overdag goed maar in de avond was het aanmodderen (volgens de receptie waren ze bezig met een nieuw systeem de winkel is ongeveer net zo duur als op een camping je betaalt iets meer dus receptie staat je bij met al je vragen ( spreken meerdere talen ) wij waren met 2 personen in een 4 persoonshuisje en dat is net groot genoeg en dat is ook voor 2 personen aan te bevelen het huisje was netjes en schoon en van alle basic gemakken voorzien (koffieapparaat, oven, vaatwasser, pannen bestek , kookplaat) het meubilair is wel wat gedateerd maar dat deerde ons niet het bed was redelijk je bent toch het bed thuis gewent dus kan je het niet vergelijken en het is persoonlijk we hebben ons goed vermaakt hier en zullen zeker terug gaan als we weer deze kant op gaan

• 6Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2015

• 6Naetho03-05-2015

Verwaarloosd

We komen er nu meer dan 30 jaar telkens in het paasverlof. We hebben het zien veranderen tot nu de onderhoud steeds slechter word deels door het feit dat alles nu in particulieren handen is. Hopelijk knapt het weer op en word het weer het groene park van vroeger. Aan het zwembad is er gewerkt en is nu veel mooier dan vroeger.

Gereisd met jonge kinderen in april 2015

• 7mevrouw Van Leeuwen06-07-2014

Lekker relaxte vakantie

Goed onderhouden park. Huisjes gedateerd. Vriendelijk personeel. Afhandeling klachten minder. Restaurant duur. Winkeltje goed met aardig personeel. Werken aan meer animatie.

• 6Onderkomen
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2014

• 6Wieringa02-07-2014

matig

Park ligt mooi , dicht bij fantastisch strand. Huisjes zijn verouderd en niet schoon. Restaurant is werkelijk zeer slecht en amateuristisch. In tegenstelling tot wat het 10 jaar geleden was! Grote zwembad mooi en schoon, kinderbad vies en ijskoud!! Verder voor alles extra betalen; tv €40 per week. Internet €20 per week. Kinder bed €25. Lakens handdoeken beddengoed etc..... Prijs kwaliteit verhouding slecht.

• 4Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 8M c van tilborgh19-09-2013

Mooie plaats

Heel mooi park, zwembad voor de deur, en de zee op 150 meter. Receptie zeer vriendelijk voor alle vragen

• 8Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2013