Camping Les Sables d'Or (Glamping)

Camping Les Sables d'Or (Glamping)

• Activiteiten9,0
  • Sfeer in stad8,3

193 reviews over Camping Les Sables d'Or (Glamping) in het Nederlands

Geweldige camping!

Fam. Soer
27-8-2017

Deze camping is absoluut een hoger cijfer waard. Wij begrepen van Nederlandse eigenaren dat de camping de laatste jaren een behoorlijke opknapbeurt heeft gekregen maar nog altijd 'lijdt' onder de oude situatie van een paar jaar geleden.

Wij hebben hier fantastische 2 weken mogen verblijven. Het zwembad is echt geweldig, met ontzettend veel glijbanen en zwemmogelijkheden voor alle leeftijden. Wij zijn geen 'zwembadliggers' dus hadden geen last van de bezette bedjes, maar het was inderdaad wel druk bezet. Ook het strand is heel mooi met genoeg plek om te kunnen liggen.

Wij verbleven op het zgn Nederlandse gedeelte wat ons ontzettend goed is bevallen, hier is het wat rustiger dan op het gedeelte van de grote reisorganisaties en de caravans hebben allemaal hun eigen karakter en zijn super compleet ingericht.

In de omgeving is er voor iedereen genoeg te doen, van karten tot aan paardrijden, kanoën en winkelen.

De maand augustus is wel ontzettend druk aangezien de Fransen zelf ook vakantie hebben, dit is ook op de camping goed te merken. In juli schijnt het een stuk rustiger te zijn en dat zou in het vervolg ook onze voorkeur hebben.

Op de camping is overigens dag en nacht bewaking, auto's zonder sticker van de camping worden niet toegelaten net als bezoekers zonder armbandje van de camping. Bewaking rijdt ook 's nachts over de camping om zo geluidsoverlast en ongenode gasten te voorkomen. Dit geeft wel een heel prettig gevoel.

Al met al vinden wij deze camping een absolute aanrader!

Boek je vakantie wel via de Hollandse site dan kun je zelf uitkiezen in welke mobile home je wil zitten. omdat wij hier al een paar jaar geweest zijn steeds op verschillende plaatsen raad ik aan boek vroeg dan kun je zelf nog uitkiezen wat je allemaal bij de caravan wenst.

Het strand is echt mooi, rustig en dichtbij, het zwembad is ook mooi maar af en toe druk. Security is volop aanwezig ook s' nachts. Vanaf de camping kun je alle kanten op zowel met de fiets als met de auto. Supermarkten zijn dichtbij op fietsafstand.

Boek via de Nederlandse receptie of rechtstreeks via een eigenaar. Je komt dan op het Nederlandse gedeelte, dichtbij de zee. Op de camping is alles bij de hand. Super mooi zwemparadijs en een heerlijk strand. In het hoogseizoen wel erg druk bij het zwembad. Er zijn gratis ligbedden of bedden voor 2 euro p.dag of 7 euro per week. Water van het zwembad is wel wat koud. Kids zijn er genoeg, dus snel vrienden! En als de kids zich vermaken, heb je zelf ook een heerlijke vakantie. Zo jammer dat de score laag is bij zoover!!!! Wij zouden zo weer terug gaan! Veel security op de camping. Franse zijn wel luidruchtig! Maar op het Nederlandse gedeelte heb je daar niet zo'n last van. Wij vinden deze camping een aanrader!!!

Fantastische camping dicht bij het strand

Josien
14-8-2017

Het is jammer dat deze camping zo laag scoort op Zoover. De beste tip die ik kan geven is: boek bij de vereniging van Nederlandse campingeigenaren en wacht niet te lang met boeken, want veel eigenaren hebben namelijk vaste huurders. De particuliere caravans zijn heel compleet en schoon; met airco, wasmachine, fietsen enz.

Het Nederlandse deel ligt op korte loopafstand van het brede strand. Met de fiets ben je zo in Rochelonge, Grau d'Agde en Cap d'Agde. Voor je dagelijkse boodschappen en vers brood kun je goed terecht bij de Lidl, die een stukje buiten de camping ligt.

Heerlijke en gemoedelijke vakantie!

Johan
10-8-2017

Het weer, zwembad en strand was uitmuntend. Het chalet was zeer compleet en schoon. In de directe omgeving was van alles te doen en op de fiets bereikbaar (luna park, aquapark, markten en klimpark.

Weinig tot niets te klagen!

Chaotisch en slecht onderhouden

VGL
1-8-2017

Boek je via een NL reisorganisatie dan kom je zeer waarschijnlijk op een slechter onderhouden deel van de camping tussen oude Franse meuk. Geen aanmerking op de stacaravan an sich maar wel op de locatie (oude stacaravans vol met oudere Franse (vaste) gasten; slechtere groen voorziening). Ben benieuwd of de reisorganisaties dit wel beseffen.

Ook de aankomst is chaotisch en de receptie slecht te vinden en ronduit onvriendelijk/onbeleefd (of wel typisch Frans).

Door de doorgaande weg chaotische camping.

Zwembad voor de kinderen fantastisch (en daar doe je het voor). Maar heeeel druk. En 2 euro per dag per persoon voor een ligbed...belachelijk. (Of heel vroeg mazzel hebben voor de spaarzame gratis ligbedden; of op de grond...)

Maar voor 14 dgn hoogseizoen echt de prijs niet waard. Niet via reisorganisaties in ieder geval.

Nooit meer...

Heerlijk direct aan zee en prachtig zwembad!

Diana Eskes
13-7-2017

Drukke, grote camping, maar de particuliere mobilhomes op het Nederlandse gedeelte zijn van zeer goede kwaliteit. En die plekken zijn ruim. De service van de Nederlandse receptie is prima.

Wat opviel was de grote hoeveelheid security bij het zwembad en de verkeersregelaars rondom het zwembad en de receptie. Geweldig was dat een van de beveiligers bij het zwembad een rondje handdoeken weghalen deed, zodat wij gewoon een ligstoel kregen. De strijd tegen de oh zo ergerlijke handdoekleggers! Doordat men goed oplette bij de glijbanen ontstonden er geen gevaarlijke situaties. Top!

Het eten bij de strandtent was prima en er was zeer vriendelijke bediening.

Er schijnt momenteel wel veel geroofd te worden, maar er rijden steeds mensen van de camping over het terein. Zo probeert men het tegen te gaan. Auto's krijgen een sticker zodat ze ook kunnen checken of iemand op de camping hoort.

Het brede mooie strand op 50 meter van de caravan was geweldig. Het waterparadijs is voor kinderen een aanrader. Diverse leuke plaatsjes op loop-/fietsafstand van de camping. En de mooie grote steden van Zuid Frankrijk (plus Barcelona) via trein of snelweg goed te bereiken. Caravan (privé-eigendom Nederlanders) was zeer netjes verzorgd en had uitgebreide inventaris, waaronder fietsen.

De 150 m toegangsweg naar de camping en campingwegen zelf zijn behoorlijk hobbelig en m.n. bij t zwembad is het in het hoogseizoen vrij druk.

Nooit meer via touroperator

Looij
13-2-2017

Niet goed/ slecht:

Lange wachtrij bij de receptie ( ruim 1 uur in de brandende zon)

Mobilehome vies bij aankomst ( spinnenwebben, servies vies, bedden slecht)

Je zit tussen allleen maar Fransen.

Totaal geen privacy.

Geen zon bij mobilehome.

Slechte receptie, tot onvriendelijk aan.

Personeel dat slecht Engels spreekt.

Voor een stoel/ligbed in het zwembad moet je een half uur van te voren in de rij gaan staan, anders rest van de dag pech! Handdoekleggen wordt daar standaard gedaan en niks van gezegd!

Goed:

Mooi ruim strand op loopafstand.

Mooi groot zwembad.

Supermarkten binnen 10 minuten afstand.

Leuke strandtent.

Leuke plaatsjes met marktjes in de buurt of andere activiteiten in de buurt.

Dit jaar (2017) gaan we wel terug. Alleen hebben we nu geboekt via een Nederlandse particulier. Die zijn daar veel, er is ook een Nederlandse receptie. De mobilehomes zijn veel mooier, ruimer en goedkoper. Dit jaar komen we in het Nederlandse gedeelte te zitten. We kijken weer uit naar een leuke vakantie.

Supervakantie

Greet
24-11-2016

Het prachtige weer, het strand op 2 minuten lopen, een superzwemparadijs en leuke dingen te doen / zien dichtbij.

Het zwembad is druk, maar het strand is gelukkig erg uitgestrekt en daar is plaats genoeg.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables d'Or (Glamping) in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables d'Or (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.