Camping Les Sables d'Or (Glamping)

Camping Les Sables d'Or (Glamping)

• Activiteiten9,0
  • Sfeer in stad8,3

25 tips over Camping Les Sables d'Or (Glamping)

ansinkx, 19-7-2015
Boek bij de Nederlanders (das goedkoper en je aankomst is bij de Nederlandse receptie)
n.g.zoet, 24-11-2014
Ga er maar eens naar toe, strand is ideaal voor kleine kinderen omdat je ver de zee in kan lopen voordat het water boven de knie hoogte komt. (bij rustig weer uiteraard)
danny_23, 29-8-2014
Dit jaar 2014 is het nieuwe zwembad gedeelte geopend, geheel in Piratenstijl. Echt prachtig een welkome aanvulling, voor deze drukke maar gezellige camping!

W.W. Ansink, 23-8-2014
Deze Mobile Home is erg aantrekkelijk, jammer dat deze al in september van dit jaar verhuurd is voor volgend jaar zomer 2015. Wie kan nu al zijn vakantie 11 maanden van te voren weten? Dit zou voor ons de plaats zijn voor in het voor of na jaar. Wat een luxe.
wendy, 22-8-2014
Naast de manege staat een snackkraam die Belgische friet met kroketten en frikadellen verkoopt, erg lekker! En in het plaatsje Cap D'adge vonden wij het restaurant l'arlequin erg goed.
jan_schrauwen, 28-7-2014
boek bij voorkeur bij Nederlandse eigenaren

Schraven, 14-5-2014
Ga een dag naar Sete, Caracassone of bezoek 1 van de vele restaurants in Grau d Agde of Cap d Agde.
paolo, 10-3-2014
Zo weinig mogelijk meenemen er is alles, en dan kan je meer wijnen etc mee terugnemen!! dat is de moeite, super lekkere wijnen in dat gebied.
Fatima, 9-3-2014
Huur een stacaravan via Nederlandse eigenaren. Prijzen zijn lager dan via touroperator en je weet zeker dat je een goed uitgeruste caravan hebt. Informatie kun je vinden op hun website: www.lessablesdor.nl
Mari, 10-9-2013
Het Nederlandse deel heeft een eigen receptie met hele lieve mensen. Camping ligt vlak bij het stadje en wij reden er met onze fietsen (waren bij de caravan inbegrepen) zo naartoe. Wij zaten echt op een heerlijke plek en zouden daarom ook weer terug gaan.