Camping Les Sables d'Or (Glamping) *

Review geschreven door Danielle

Matig

Danielle
29-9-2017

Goed was: ons luxe chalet!! het fantatische zwembad (wel koud in sep!!!)

En de omgeving leuk om een keer geweest te zijn. Ook het mooie strand.

Slecht was: vele oude gebouwen vieze openbare oude wc,s en weinig speeltuinen,veel te veel stacaravans op elkaar gezet. En verlate oude voorzieningen. Receptie was ook echt oude staat. Matig personeel niet onvriendelijk maar dat was het ook dan. Deze camping moet het eigenlijk hebben van het mooie zwembad het nieuwe gedeelte dan (piraten) rest oud en ook vies. Leuk gehad voor 7dg maar zeker niet om terug te gaan. Hier moet echt geïnvesteerd worden in de openbare voorzieningen. De prijs in sep was net niet te duur voor wat we ervoor kregen. Dit vooral voor ons chalet. Dat zijn de luxe die er zijn op de camping.

Via vacancellect geboekt. Als ze hier investeren dan komt het wel goed met deze camping. Ik zelf zou hier nooit... met de zomervakantie willen staan vanwege de misschien wel 2000 mensen die er dan op de camping verblijven.