Camping Les Sables d'Or (Glamping) *

Review geschreven door Anoniem

Super vakantie gehad!

Anoniem
1-9-2017

Geboekt via een Nederlandse eigenaar. Caravan zeer compleet en een rustige ligging op toch een massale camping! Vooral voor op de camping was het chaotisch en soms lastig om met de auto van de camping af te komen! Franse vakantiegangers zijn niet altijd even sociaal. Er rijdt veel personeel op golfkarretjes rond. Ze rijden soms behoorlijk hard! Tevens veel security. Wat wij wel mistte was een speelplek voor de kids achteraan op de camping of bij het strand. Nu moesten ze helemaal naar voren lopen voor de speeltuinen. Tevens geen animatie in het Nederlands. Misschien iets om op te pakken voor de Nederlandse vereniging. Verder alles prima! Top zwembad. Wc bij de eetbar bij het zwembad was altijd schoon. Geen last gehad van lange wachttijden bij de bar! Wel druk aan het zwembad, maar genoeg plek om een betaald bedje te plaatsen. Strand was heerlijk en fijn met kleinere kinderen! Je moest toch behoorlijk ver de zee in lopen om onder water te komen! Voor ons is het voor herhaling vatbaar!