Camping Les Sables d'Or (Glamping)

Camping Les Sables d'Or (Glamping)

6.3Voldoende

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Cap d'Agde

6.3Voldoende

• 6.7Eetgelegenheden
  • 6Staat v/h sanitair
  • 8.3Sfeer in stad
  • 9Activiteiten

We hebben een aantal aanbieders voor Les Sables d'Or (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Meer camping info

Waterpret voor de hele familie op Camping Les Sables d’Or in Cap d’Agde. Het waterpark is gratis voor mensen van de camping, maar ook toegankelijk voor het publiek tegen betaling. Het bijzondere waterpark is in het thema van piraten. Als je van de camping afloopt ben je meteen bij het strand. De lokale markten zijn ook de moeite waard te bezoeken.

453 reviews over Camping Les Sables d'Or (Glamping)

• 1Gd02-02-2020

Verschrikkelijk

Afschuwelijk. Heel veel vaste staanplaatsen en veel stacaravans. Wij huurde een tent en deze was tussen de stacaravans gezet. De plaats was niet onderhouden en we kregen een picknic tafel ipv tafel en stoelen! Op de camping heel veel ordinair en onbeschoft volk. Er liep een weg tussen de camping en het zwembad door waardoor we onze dochter van 8 niet zoals ze al jaren gewent is op campings alleen naar het zwembad konden laten lopen. Zwembad was ontzettend druk met veel onbeschote kinderen. Avond animatie was o.a. een eng toneelstuk wat niet geschikt wasvoor kinderen. Sainitair was verschrikkelijk vies, poep hing aan de muren en hing er 2 dagen later nog. Receptie was overigens wel vriendelijk. Strand is ook niets. Heel druk, wind waarde hard en strandtend dicht bij de zee waren erg arogant. We zouden twee weken blijven maar dit hebben we bij lange na niet volgehouden. NOOIT MEER!

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    5Michael19-08-2019

Camping voor de Fransen!!

Perfecte Camping voor de Fransen, voor Nederlanders matig! Caravan en plek waren oké, bij een particulier gehuurd, strand was voor ons op 5 minuten loopafstand. Strand was zeer goed met leuke strandtenten en niet al te druk. Cap d'agde is eenvoudig te bereiken en was gezellig. De Camping is Chaotisch druk en vol, veel te vol naar onze zin om met de auto op of af de camping te komen was elke keer een uitdaging zeker met de rijstijl van de Fransen die het allemaal niet zo nauw nemen. Wij waren er in het hoogseizoen en zaten op het Nederlandse deel van de Camping echter er waren weinig tot geen Nederlanders zeker niet in de leeftijd tussen 14 en 18 jaar. Geen disco voor de pubers zoals wel was aangegeven! (bleek dat deze er ooit geweest was maar nu niet meer). Voor pubers is hier dus niets te doen. Het zwembad wat er op zich leuk uitziet is super druk en je moet oppassen met wat je meeneemt ivm met diefstal. Voor kleinere kinderen is er

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8van Berkel05-08-2019

Gewoonweg helemaal top

Caravan van Nederlanders gehuurd en echt die was echt helemaal super igg overcompleet Strand is op loopafstand evenals het mega piraten zwembad. In de buurt genoeg te doen, karten, kanoën, paardrijden, terrasje pakken in cape d’agde, gezellige restaurantjes. Of dagje gezellig naar Carcassonne(oud kasteel bezoeken) montpellier (gezellig shoppen en oude stad bezoeken), nimes (een van de best bewaarde amphitheaters bezoeken) of gewoon naar een wijmakerij gaan en lekker wijnen proeven of rondgang maken om te zien hoe wijn gemaakt wordt. Al met al een aanrader wij komen hier nu al een aantal jaar en bevalt nog steeds

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9J.W. Vonk30-07-2018

Heerlijk!

In caravan be30 2 weken gezeten. Caravan was netjes schoon en heerlijk met de airco. Caravan staat bijna achter aan in een laantje. Dus lekker weg van de drukte. Hygiëne van de gebouwen weten we niet omdat we alle sanitaire voorzieningen in de caravan hadden. Badkamer was ruim voor een caravan en de bedden sliepen goed. Niet onbelangrijk! Ook heerlijk was de buitendouche om tussen door even op te frissen. De kinderen hebben genoten en wij dus ook.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Nadia Borst02-01-2018

Geweldig!

Superleuke camping en erg veel te doen in de omgeving! Het zwembad is geweldig en erg groot, als je van de camping afloopt, ben je meteen bij het strand. De camping zelf was niet zo goed onderhouden, en er is alleen wifi tegen betaling dit waren wel nadelen.

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

5Danielle29-09-2017

Matig

Goed was: ons luxe chalet!! het fantatische zwembad (wel koud in sep!!!) En de omgeving leuk om een keer geweest te zijn. Ook het mooie strand. Slecht was: vele oude gebouwen vieze openbare oude wc,s en weinig speeltuinen,veel te veel stacaravans op elkaar gezet. En verlate oude voorzieningen. Receptie was ook echt oude staat. Matig personeel niet onvriendelijk maar dat was het ook dan. Deze camping moet het eigenlijk hebben van het mooie zwembad het nieuwe gedeelte dan (piraten) rest oud en ook vies. Leuk gehad voor 7dg maar zeker niet om terug te gaan. Hier moet echt geïnvesteerd worden in de openbare voorzieningen. De prijs in sep was net niet te duur voor wat we ervoor kregen. Dit vooral voor ons chalet. Dat zijn de luxe die er zijn op de camping. Via vacancellect geboekt. Als ze hier investeren dan komt het wel goed met deze camping. Ik zelf zou hier nooit... met de zomervakantie willen staan vanwege de misschien wel 2000 mensen die er dan op de camping verblijven.

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

• 8fam x14-09-2017

relax onder de zon bij Zwembad paradijs of strand

Een heerlijke relax vakantie en we gaan hier voor de 8ste x weer naar toe. Van particulier gehuurd. Top voor een vakantie.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 4fam. Janse08-09-2017

we waren een beetje eigenwijs en toch gegaan....

We hadden vooraf de reviews gelezen, maar met een roze bril op. We waren zo onder de indruk van het zwembad, dat we toch hebben geboekt. Wij, gezin met twee kleine kinderen,hadden een mobile home van Nederlandse eigenaren gehuurd. Dat was prima. Maar dan de camping. Stampes volgezet met mobile homes. Geen voetbalveld of speeltuin op het park. Alleen bij de ingang(!) ja daar laten wij onze kleine kinderen niet alleen naar toegaan. Maar alles hutje-mutje. We hebben best veel campings bezocht, maar deze is echt niet de moeite waard. En dan het zwembad...heel imposant! Niet eerder zo'n zwembad gezien. Je moet wel een drukke weg oversteken. Let op, iedereen mag naar binnen tegen betaling. Dus in het weekend is het stampesvol....en dan echt stampesvol. Complete chaos en verre van gezellig aan het zwembad zitten. Dus weken wij steeds vaker uit naar het strand. Omliggende plaatsjes zijn ook niet te moeite waard om te bezichtigen. Niet authentiek. We hebben er wel spijt van gehad (helaas)

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Familie05-09-2017

Echte strandvakantie

Houdt je van een echte strandvakantie, dan zit je hier prima. Wij zaten op het NL gedeelte blauw 122. Feestje deze mobile home: werkelijk aan alles gedacht. Bolderkar, strandbedjes, 4 fietsen. 50 m van het strand. Laatste week augustus geweest. Vnl franse vakantiegangers, geen probleem voor ons. Zwembad prachtig, maar voor ons te massaal om de hele dag te verblijven. Strand daarentegen heerlijk, gezellig druk.Om 23 uur ging de poort achter op de camping op slot. Dus geen ongenode gasten van die kant. Kom je in de directe omgeving buiten de camping, dan is het behoorlijk troosteloos.....echte strandvakantie.....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Anoniem01-09-2017

Super vakantie gehad!

Geboekt via een Nederlandse eigenaar. Caravan zeer compleet en een rustige ligging op toch een massale camping! Vooral voor op de camping was het chaotisch en soms lastig om met de auto van de camping af te komen! Franse vakantiegangers zijn niet altijd even sociaal. Er rijdt veel personeel op golfkarretjes rond. Ze rijden soms behoorlijk hard! Tevens veel security. Wat wij wel mistte was een speelplek voor de kids achteraan op de camping of bij het strand. Nu moesten ze helemaal naar voren lopen voor de speeltuinen. Tevens geen animatie in het Nederlands. Misschien iets om op te pakken voor de Nederlandse vereniging. Verder alles prima! Top zwembad. Wc bij de eetbar bij het zwembad was altijd schoon. Geen last gehad van lange wachttijden bij de bar! Wel druk aan het zwembad, maar genoeg plek om een betaald bedje te plaatsen. Strand was heerlijk en fijn met kleinere kinderen! Je moest toch behoorlijk ver de zee in lopen om onder water te komen! Voor ons is het voor herhaling vatbaar!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping Les Sables d'Or (Glamping) info

• Aantal kamers> 700
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine