Camping Les Sables d'Or (Glamping)

Camping Les Sables d'Or (Glamping)

• Activiteiten9,0
  • Sfeer in stad8,3

193 reviews over Camping Les Sables d'Or (Glamping) in het Nederlands

Met oudere kinderen

Heerlijk!

J.W. Vonk
30-7-2018

In caravan be30 2 weken gezeten. Caravan was netjes schoon en heerlijk met de airco. Caravan staat bijna achter aan in een laantje. Dus lekker weg van de drukte. Hygiëne van de gebouwen weten we niet omdat we alle sanitaire voorzieningen in de caravan hadden. Badkamer was ruim voor een caravan en de bedden sliepen goed. Niet onbelangrijk! Ook heerlijk was de buitendouche om tussen door even op te frissen. De kinderen hebben genoten en wij dus ook.

Geweldig!

Nadia Borst
2-1-2018

Superleuke camping en erg veel te doen in de omgeving! Het zwembad is geweldig en erg groot, als je van de camping afloopt, ben je meteen bij het strand. De camping zelf was niet zo goed onderhouden, en er is alleen wifi tegen betaling dit waren wel nadelen.

Matig

Danielle
29-9-2017

Goed was: ons luxe chalet!! het fantatische zwembad (wel koud in sep!!!)

En de omgeving leuk om een keer geweest te zijn. Ook het mooie strand.

Slecht was: vele oude gebouwen vieze openbare oude wc,s en weinig speeltuinen,veel te veel stacaravans op elkaar gezet. En verlate oude voorzieningen. Receptie was ook echt oude staat. Matig personeel niet onvriendelijk maar dat was het ook dan. Deze camping moet het eigenlijk hebben van het mooie zwembad het nieuwe gedeelte dan (piraten) rest oud en ook vies. Leuk gehad voor 7dg maar zeker niet om terug te gaan. Hier moet echt geïnvesteerd worden in de openbare voorzieningen. De prijs in sep was net niet te duur voor wat we ervoor kregen. Dit vooral voor ons chalet. Dat zijn de luxe die er zijn op de camping.

Via vacancellect geboekt. Als ze hier investeren dan komt het wel goed met deze camping. Ik zelf zou hier nooit... met de zomervakantie willen staan vanwege de misschien wel 2000 mensen die er dan op de camping verblijven.

Een heerlijke relax vakantie en we gaan hier voor de 8ste x weer naar toe. Van particulier gehuurd. Top voor een vakantie.

we waren een beetje eigenwijs en toch gegaan....

fam. Janse
8-9-2017

We hadden vooraf de reviews gelezen, maar met een roze bril op. We waren zo onder de indruk van het zwembad, dat we toch hebben geboekt.

Wij, gezin met twee kleine kinderen,hadden een mobile home van Nederlandse eigenaren gehuurd. Dat was prima.

Maar dan de camping. Stampes volgezet met mobile homes. Geen voetbalveld of speeltuin op het park. Alleen bij de ingang(!) ja daar laten wij onze kleine kinderen niet alleen naar toegaan. Maar alles hutje-mutje.

We hebben best veel campings bezocht, maar deze is echt niet de moeite waard. En dan het zwembad...heel imposant! Niet eerder zo'n zwembad gezien. Je moet wel een drukke weg oversteken. Let op, iedereen mag naar binnen tegen betaling. Dus in het weekend is het stampesvol....en dan echt stampesvol. Complete chaos en verre van gezellig aan het zwembad zitten. Dus weken wij steeds vaker uit naar het strand. Omliggende plaatsjes zijn ook niet te moeite waard om te bezichtigen. Niet authentiek. We hebben er wel spijt van gehad (helaas)

Gewaarschuwd mens telt voor 2 ; eerlijke verhuur

Teleurgestelde huurder
7-9-2017

Fantastisch mooi zwembad, geweldig strand. Echter particulier huren goed naar foto's vragen. Mijn verhaal :Net terug uit jullie caravan BE30 en ik wil toch graag mijn ervaring delen.

Via internet heb ik jullie gevonden. Leuk dacht ik; daar wij zelf ook particulieren zijn die onze stacaravan met veel trots verhuren. Bijna elke week geven wij persoonlijk de sleutel zelf aan onze huurders. Genieten als anderen ook 100% genieten van onze trots. Ziel en zaligheid erin gebracht. Niets waarvoor ik mij schaam, recht durf ik een ieder in de ogen aan te kijken.

Bij navraag voor foto's van slaapkamer ed waren deze toevallig niet aanwezig. Na aankomst begreep ik dat zeker.

Nog nooit heb ik niet uitgepakt ter plekke echter nu zijn zelfs de schoenen in hun tas gebleven. Oud is niet erg. Vies,stuk,afgeleefd , onverzorgd en liefdeloos wel.

Wasbak stuk, vies , beschimmeld. Kinderkamer is een opslaghok. Keukentje heel vies. Veel stuk en overleden. Jammer dat dit aangeboden wordt.

Echte strandvakantie

Familie
5-9-2017

Houdt je van een echte strandvakantie, dan zit je hier prima. Wij zaten op het NL gedeelte blauw 122. Feestje deze mobile home: werkelijk aan alles gedacht. Bolderkar, strandbedjes, 4 fietsen. 50 m van het strand. Laatste week augustus geweest. Vnl franse vakantiegangers, geen probleem voor ons. Zwembad prachtig, maar voor ons te massaal om de hele dag te verblijven. Strand daarentegen heerlijk, gezellig druk.Om 23 uur ging de poort achter op de camping op slot. Dus geen ongenode gasten van die kant. Kom je in de directe omgeving buiten de camping, dan is het behoorlijk troosteloos.....echte strandvakantie.....

Super vakantie gehad!

Anoniem
1-9-2017

Geboekt via een Nederlandse eigenaar. Caravan zeer compleet en een rustige ligging op toch een massale camping! Vooral voor op de camping was het chaotisch en soms lastig om met de auto van de camping af te komen! Franse vakantiegangers zijn niet altijd even sociaal. Er rijdt veel personeel op golfkarretjes rond. Ze rijden soms behoorlijk hard! Tevens veel security. Wat wij wel mistte was een speelplek voor de kids achteraan op de camping of bij het strand. Nu moesten ze helemaal naar voren lopen voor de speeltuinen. Tevens geen animatie in het Nederlands. Misschien iets om op te pakken voor de Nederlandse vereniging. Verder alles prima! Top zwembad. Wc bij de eetbar bij het zwembad was altijd schoon. Geen last gehad van lange wachttijden bij de bar! Wel druk aan het zwembad, maar genoeg plek om een betaald bedje te plaatsen. Strand was heerlijk en fijn met kleinere kinderen! Je moest toch behoorlijk ver de zee in lopen om onder water te komen! Voor ons is het voor herhaling vatbaar!

Slecht onderhouden Camping!

Een boze vakantieganger
29-8-2017

Ligging:

De camping was perfect gelegen in het zuiden van frankrijk dicht bij alle snelwegen etc.

Nederlandse receptie:

De nederlandse receptie is een echt pluspunt (10 punten) met super vriendelijke mensen.

Voor de rest op de camping doet niemand zich moeite om met je te communiceren.

Annimatie:

Ondanks dat er een heel groot gedeelte van de camping wordt beheerd door een nederlandse vereniging van eigenaren, is er geen nederlands sprekende annimatie. Daarnaast is er geen annimatie bij het zwembad etc. etc.

De speeltuintjes op de camping zijn helemaal onderkomen.

Onderhoud:

Alle voorzieningen zijn gedateerd overal zijn stukken uit de tegels waardoor het vaker erg gevaarlijk is en je goed moet opletten dat je je niet de voeten stoot.

Het weggetje op de camping naar het strand is helemaal begroeid en is de stoep al jaren niet meer geveegd.

Drukte:

De doorgaande weg op de camping hoort bij het programma gevaarlijkste wegen van de wereld... er wordt veel te hard gereden !!!!! Vooral door al het franse personeel van de camping die in golfcarretjes rijden! Schandalig.

Hygiene:

De gezamenlijke sanitaire voorzieningen zijn smerig. Voor het zwembad moet je door een voetenbad. De vriendelijke man die erbij staat en erop toeziet dat je door het voetenbad loopt heeft zelf zweren op de voeten.... bah bah bah...

Wachttijden eten zwembad:

Die zijn schandalig lang.... je moet ongeveer 30 minuten op broodjes wachten.

Al met al => Geen Les Sables D'Or meer.....

Fijne plek!

Anoniem
28-8-2017

Grote en drukke camping met ideale ligging aan een mooi zandstrand en een geweldig zwemparadijs voor jong en oud!

De camping biedt een goede uitvalsbasis voor leuke uitstapjes in de regio (van Beziers tot Cap d'Agde tot Carcassonne). Via de Vereniging van Nederlandse eigenaren kun je een mooie en goed uitgeruste caravan (vaak met fietsen) boeken op het 'Nederlandse gedeelte' voor een nette prijs. Op dit stuk merk je weinig van de drukte op de camping. Aandachtspunt is wel het autoverkeer op de camping, druk!

De camping is van alles gemakken voorzien, met dagelijks een klein marktje, een bakkerij, een supermarkt(je) en op 1 km. liggen de Lidl en de HyperU.

Er is geen Nederlandse animatie en dat is wel een gemiste kans. Het zou leuk zijn als bijvoorbeeld 1 of 2 keer per week iets voor Nederlandse kinderen wordt georganiseerd, zodat ze sneller contact kunnen leggen en vriendjes kunnen maken.

In augustus zijn er meer Fransen op de camping en dat merk je (meer herrie/rumoer). Maar dat hoort ook wel bij het campingleven. Ja, het zwembad is druk (en de toiletten zijn 'vies'), maar door het betalen voor de bedjes (7 euro per week of 2 euro per dag), is wel een einde aan het handdoekje leggen gemaakt :).

Enige wijze raad die we kunnen meegeven: bestel NOOIT eten bij de zwembadbar. Het duurt gemiddeld 2 (!) uur om een paar broodjes te krijgen....... Waar je wel goed en betaalbaar kunt eten: aan het strand (les Paillotes) en ook voor bij de camping kun je lekkere gegrilde kip krijgen.

Voor ons is Les Sables d'Or zeker voor herhaling vatbaar en dat gaan we dus ook doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sables d'Or (Glamping) in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sables d'Or (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.