Vakantiepark Les Pescalunes

Meer vakantiepark info

50 reviews over Vakantiepark Les Pescalunes

• 2018
    4E Smit04-10-2018

5e keer maar nu echt niet weer.

Ligging van het park is mooi,onderhoud chalets slecht!

• 4Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met partner in september 2018

• Oude reviews

8LJA09-05-2016

Prachtige huisjes!

Wij zijn 1 week in de mei vakantie naar dit vakantiepark geweest en hebben genoten. Prachtige huisjes, ruim opgezet en veel privacy. Prachtige groene ligging. Boodschappen kunt u in het dorp 1km verderop doen, hier zitten o.a. een Lidl, Hyper-U een Intermache, kortom genoeg winkels. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 8Arjan03-08-2015

Prima vakantie gehad

Mooie ruime huisjes, met veranda. Schoon en netjes. Jammer dat electriciteit niet inclusief was. Het park is gebouwd op een heuvel, niet al te groot en daardoor redelijk rustig. Tevens autovrij. Het zwembad was niet erg groot, maar leuk genoeg voor onze kinderen. We misten wel een eetgelegenheid en supermarktje, maar wellicht is dat te veel gevraagd gezien de grootte van het park. Prima verblijf gehad hier.

Een groot minpunt vonden we de drukte in de omgeving in augustus. Overal files, de hele dag.

• 9Onderkomen
    • 6Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 5Johan30-08-2014

Vies en verwaarloosd

Echt een gemiste kans. Park ligt mooi en zou ideaal kunnen zijn voor mensen die wel in Zuid-Frankrijk op vakantie willen maar geen behoefte hebben aan mega campings, drukte en 24/7 animatie. Helaas verpesten de smerige huisjes, slechte staat van onderhoud van zowel huisjes als park en de weinig betrokken personeelsleden de mooie ligging en rust. Prijs is wel redelijk naar Zuid-Franse begrippen maar te hoog voor wat er geboden wordt. Zwembad was klein, maar vooral vies en slecht onderhouden. Al met al geen aanrader.

• 4Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9meneer Garvelink21-04-2014

zonnige paasvakantie, alles goed bereikbaar

Ze waren kindvriendelijk, er was alleen nog geen animatie maar dat was vooraf bekend bij boeking.

Gereisd met jonge kinderen in april 2014

• 8meneer van den Berg08-08-2013

Leuk, kleinschalig en mooi gelegen

Het is een kleinschalig park, met een aantal huisjes. Ons huisje was schoon en zoals verwacht. Het was prachtig gelegen met uitzcht op zee (het park ligt op een heuvel 5 a 10 minuutjes rijden van het strand). het zwembad was prima, niet heel groot maar groot genoeg. Ook de stranden van Cap D'Agde zijn dik in orde. Op het park is verder niet veel te doen, maar 's ochtend kan je (vanaf 9 uur) broodjes en croissantjes krijgen. Wat ons betreft vanwege de rust en ruimte op het park en de ligging een aanrader (in het voorseizoen)

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

• 8firien05-07-2013

Leuk autovrij park

Het is een kleinschalig park gebouwd op een heuvel met uitzicht op de zee. Het park is autovrij,ideaal dus voor de kinderen. De huisjes zijn prima. Schoon, redelijk ruim en voorzien van airco en vaatwasser. De huisjes hebben een overdekte veranda dus lekker beschut tegen de zon. Het zwembad is klein maar fijn met pierebadje voor de kleintjes. Het enige wat er mist is een fatsoenlijke speeltuin voor de kinderen. Verder is het park heerlijk rustig en gelegen in een mooie groene omgeving. Heerlijke plek op 5 minuten rijden van de zee en alle drukte.

• 5Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 8Rene29-05-2013

Top vakantie

Wij hebben hier met een baby van 10 maanden een hele leuke vakantie gehad. Het huisje was schoon, netjes en simpel ingericht. Prima vertoeven voor 2 weken. Het park is goed onderhouden en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht vanaf ons zeer ruime terras was prachtig.

Nadeel vonden wij dat er geen oven in het huisje zat. Wel een vaatwasser. Wifi is alleen te ontvangen in de receptie (gratis). Het park is gelegen op een heuvel. Je moet je auto parkeren op een parkeerplaats buiten het park.

Kortom een simpel maar leuk park waar je met jonge kinderen een hele leuke vakantie kunt beleven.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

• 9Simone26-05-2013

Heerlijk park, mooie ligging

Park Les Pescalunes is kleinschalig. er is niet veel meer dan de cottages, een receptie, waar je ook brood kun krijgen 's morgens en een mooi zwembad. Het uitzicht op de Middellandse zee is prachtig. Ons huisje was uitstekend, schoon en met alles wat je voor een weekje nodig hebt. De plaats Agde is een aanrader. Iedere dag markt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

• 8Rita Vekemans03-11-2012

Ruime bungalows, volledig in hout, zeer aangenaam.

Verblijf 1/9 tot 22/9/2012 met partner. Wij hadden bungalow 27 met zicht op zee en etang de thau. Park zelf rustig in september, wel wat verkeersgeluid van benedenliggende wegen. Service en receptie helemaal goed, vriendelijk en snel (wij spreken wel ook frans). Enkele minpunten: - matrassen beetje hard en doorlegen, te vervangen door verenmatras. - Kookvuur te smal, je kan maar op 1 grote plaat koken, de twee andere liggen te dicht en zijn te klein, zodat je konstant moet schuiven om op die ene plaat alles gaar te krijgen. Daarenboven zijn 3 kookplaten te weinig. - Afwasmachine is wel leuk, niet te groot en enkel voor vaatwerk. - Kip/kantelramen of enig grendelsysteem nodig voor slaapkamers, nu kan men zo binnenstappen bij open raam (onveilig gevoel). Er is geen restaurant in het park, maar je kan wel in de nabijliggende camping gaan eten aan democratische prijzen. Je kan er te voet naartoe. Samengevat: aan te bevelen! Wij hebben er een leuk verblijf gehad.

Gereisd met partner in september 2012

Vakantiepark Les Pescalunes info