Géén boekingskosten
FrankrijkLanguedoc - RoussillonCap d'AgdeResorts Cap d'AgdeVakantiepark Lagrange Vacances L' Ile Saint Martin

Vakantiepark Lagrange Vacances L' Ile Saint Martin

FrankrijkLanguedoc - RoussillonCap d'Agde

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Lagrange Vacances L' Ile Saint Martin voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 30 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

31 Reviews over Lagrange Vacances L' Ile Saint Martin

• 8Jurgen09-11-2013

Topper met een fantastiche view

Een fantastisch resort, enkel jammer dat er zoveel huizen te koop staan, dit bederft de pret een beetje.

• 4Activiteiten
  • 8Fam. D'Hauwer30-07-2013

Super vakantie

Wij hebben deze zomer een super vakantie gehad in cap d'agde. We hadden een huisje met zicht op de haven, dit was echt geweldig. Accommodatie was prima in orde, jacuzzi was ook zeer net, er kwam dagelijks een heel vriendelijke dame langs om de jacuzzi te reinigen. Enige minpunt is dat onze tuin wel zeer beperkt was, wij waren maar met 3 dus op zich niet echt een probleem. Maar als je met 6 en meer bent wat de capaciteit van het huis is is de tuin naar onze mening te klein. Alles op wandelafstand, groot warenhuis op 5 min met de auto. Er is wel een zeer actief uitgaansleven, in volle seizoen is het zeer luidruchtig tot zeker middernacht, ons heeft dit echter niet echt gestoord. Wij vinden het een aanrader.

• 8Activiteiten
    • 8Onderkomen
  • 0hansensharon06-05-2012

Prachtige grote en luxe huizen met ideale ligging

De huizen van het resort zijn groot en luxe ingericht en van alles voorzien. De boot kan mee, want de huizen hebben eigen aanlegsteigers. Het resort ligt in het centrum van Cap d' Agde en de auto staat in de eigen dubbele parkeergaragde bij het huis. Op 1 minuut lopen zijn restaurant, terrassen en winkels. Wij hadden een huis met zeezicht (nr 30). Elke dag was het genieten van het mooie uitzicht. We zijn in de meivakantie geweest. Wij vinden de huurprijzen in de zomer te hoog (tenzij je deelt met een ander gezin), ondanks de mooie huizen en de geweldige ligging. Voor dat geld kun je met je gezin een verre vliegvakantie doen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

• 7Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10Heidi22-03-2011

supervakantie

Wij verbleven er 10 dagen begin oktober 2009 en voor ons was het onberispelijk! Bij aankomst mochten we onmiddellijk in ons huis, alhoewel het nog maar ochtend was en we normaal maar om 16u mochten aankomen. Ook bij vertrek mochten we iets langer blijven en dit zonder vragen, op hun eigen voorstel dus. Dit kwam voor ons (met 2 kleine kinderen) heel goed van pas.

De villa zelf was tiptop in orde. Alles was heel netjes, erg modern, alles wat men nodig heeft.

Enige minpunt: de jacuzzi was niet te regelen en was dus te pas en te onpas warm of koud.

Ook de locatie is heel goed meegevallen. Zelfs na 10 dagen hebben we nog steeds niet alles gezien in de buurt!

Zeker een aanrader, wij komen hier zeker terug!

• 9Activiteiten
  • 9Jan van Dalen17-10-2010

Het kost een paar centen,maar dan heb je ook wat. Zeker in ons geval met een speedbootje aan de steiger. Jacuzzi was super (misschien nog wel fijner dan een zwembad ) Auto + trailer in je eigen garage. Alle voorzieningen op loopafstand. een oase van rust op nog geen 200 meter van de boulevard van Cap d'agde

• 6Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 9W Zwan23-05-2010

Prachtige huizen, prima ligging.

Hebben hier een heerlijke week gehad in een superdeluxe woning met jaccuzi in de tuin. In eerste instantie problemen met de jaccuzi, maar kregen sleutel van een nabije niet verhuurde woning om daar een paar dagen de jacuzzi te gebruiken. Prijs van de woning in voorseizoen goed te doen, hoogseizoen zeer prijzig. Zelf schoonmaken spaart 140 euro uit en was met 4 mensen snel gebeurd en goedgekeurd door vriendelijke dame van receptie. Borg 800 euro hoog maar begrijpelijk. gezien de prima staat waar het huis en de rest in verkeren. Er is een afgesloten garagebox bij, bereikbaar vanuit het huis. Daar staan ook een wasmachine en een droger.

• 6Activiteiten
  • 8Fam. van der Veen01-11-2009

Fantastische villa op mooie plek

Wij brachten hier de herfstvakantie door met drie kinderen. Een geweldig luxe huis, direct aan de jachthaven gelegen. Bakker op loopafstand en supermarkt ook. Kinderen kunnen vissen vanaf de aanlegsteiger voor het huis, verder is er voor kinderen niets te doen. Voor ons geen probleem, wij gaan zelf dagjes uit. Veel leuke restaurantjes, maar houd er rekening mee dat het in de herfst heel rustig is.

• 10Fam. De Schryver20-10-2009

supervakantie

Zeker een aanrader, wij komen hier zeker terug!

• 5Jos04-09-2009

Helaas, een nieuwe beheerder!

In september 2008 zijn wij er ook geweest. Dit jaar was het een koude douche! Veel is er stuk, de accomodatie was niet compleet. Denk hierbij een glazen, buitenstoelen etc. Bij aankomst was de accomodatie niet goed schoongemaakt. Door hier de beheerder direct op aan te spreken werd alsnog het huisje "schoon" gemaakt. Wij zijn teleurgesteld. De beheerder kwam zelf met het initiatief om een vergoeding te betalen, mits we verder zouden afzien van een claim. Wij hebben hiervoor gekozen. Onzettend jammer dat men zo'n resort laat verpauperen.

• 5Onderkomen
  • 9Lilian en Johan H.07-08-2009

Schitterend uitzicht op centrale locatie

We zijn hier in mei 2008 een week geweest. Groot mooi huis met zwembad op een geweldige locatie. Zeer mooi uitzicht, ruim en dicht bij het vertier van Cap dÁgde met al zijn terrassen en restaurants. Wat kleine onderhoudsgebreken. Klemmende schuifpui, maar voor de rest goed onderhouden ook het buitenterrein.

• 8Activiteiten

Vakantiepark Lagrange Vacances L' Ile Saint Martin info