Camping La Clape

• Jacuzzi
Meer camping info

61 reviews over Camping La Clape

• 6m v grondelle21-01-2012

zee is leuk maar camping niet

wij waren er de 1e week van juli, zeer drukke en grote camping, kleine plaatsjes v caravan. Onze caravan stond achterin, vlakbij de weg..ik had daar last van mijn man niet. Het zwembad is klein en overvol. Alleen een barretje met terrasje, geen restaurant. Kan kip bestellen aan de bar, om mee te nemen. Geen animatie verder. Dat kan je zoeken in cap d'agde zelf. Leuk toeristisch dorp. 10 min lopen. Heel dichtbij dus. De omgeving is erg mooi. Het strand is ook mooi, schoon water. Rotsen, zandstrand, golven. Leuk voor kinderen. Camping is goed bewaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 5Carin19-09-2011

niet voor herhaling vatbaar

De camping is mooi gelegen vlakbij centrum en sanitair is schoon. Het strand is prima maar je wat verder lopen zodat je geen stenen aan het begin hebt daar loopt het mooi af. Camping erg streng maar na 11 uur eigenlijk niet meer lachen en praten want dan zeggen ze al dat je stil moet zijn wij stonden naast fransen die een avond hard zaten te zingen maar geen bewaking gezien dus mogen de fransen blijkbaar gewoon lawaai maken. Weinig Nederlanders alleen met een paar kleine kinderen voor onze kinderen die ouder zijn was er niemand.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 8jmt12-09-2011

Aanrader!

Leuke camping, we zijn er al 2 x geweest in het voorseizoen, weinig nederlanders, soms wat nederlanders met camper of caravan die op weg naar Spanje zijn. Veel fransen en zwitsers. Aardig en behulpzaam personeel, tevens bewaking aanwezig die de polsbandjes controleerd, niet zomaar iedereen kan op deze camping. Dit jaar zijn we er in het hoogseizoen even langsgeweest en het zat tjokvol met allemaal jongeren. De camping was bezaaid met tentjes, auto's, muziek en bierkratjes. Dat leek ons minder.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 7miertje06-09-2011

camping dichtbij het centrum en het strand

camping, dichtbij het centrum en dichtbij het strand. sanitair is niet echt geweldig te noemen, gewoon praktisch te noemen, verder ook niet.

de ligging is vooral ideaal, de plaatsen zijn ook goed.

we waren met een camper en vonden de prijs voor een overnachting wel prijzig, namelijk 27 euro.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 7Timothy Depecker09-08-2010

Leuke camping!

Wij hebben onze vakantie op deze camping aangenaam ervaren... het had alles wat je nodig had. Wij hadden fietsen mee en hebben deze de hele tijd gebruikt... alles is dichtbij. Het zwembad is klein maar het strand is niet zover. De standplaatsen waren groot genoeg voor ons, wij hadden enkel een tent en auto, maar anderen met caravan, voortent, een kleine apparte tent en dan nog eens de auto, ja die hadden misschien wel plek tekort... het was dan ook soms moeilijk om met de auto tot aan je standplaats te raken. Onze standplaats had heel veel privacy en ook schaduw, wat we zeker konden gebruiken. Klein minpuntje misschien; sommige gezinnen hadden standplaatsen waar ik zeker niet had willen verblijven: vlak naast hoofdbaan of sanitair of zwembad of... Maar goed, dat heb je waarschijnlijk altijd wel. Mijn vrouw en ik hadden een prima tijd hier.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 8P&M09-08-2010

super vakantie gehad

Mooie camping vlak aan het strand. Sanitair wordt heel goed schoon gehouden. De campinggasten laten het zelf ook netjes achter, dus dat scheelt een heleboel. Er zijn vooral veer fransen op deze camping. Onze meiden vonden dat niet zo leuk. Later kwamen er gelukkig nog wel wat nederlandse kinderen om mee te spelen. Er staat wel veel jeugd op deze camping, wij hebben daar wel wat last van gehad. Op dinsdag en donderdag is er disco met harde muziek. Het houdt om 23.30 uur wel op. Wij vonden het niet zo erg, maar het kan overlast geven. Zwembad is oké, wat klein voor de grote van de camping. De laatste dagen last gehad van de mistral, maar ja daar kan niemand wat aan doen. Wij hebben het heerlijk gehad, aardige mensen bij de receptie, de bewakers, in de winkel en bij het restaurant. Ligging t.o.v. het strand is super!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 10Edith13-07-2010

Heel goed en vriendelijk

Zeker een aanrader voor mensen met kinderen ,en ook met honden onze Harley is kindt aan huis daar , iedereen kendt hem daar al ;zijn heel vriendelijke en vragen worden opgelost

Edith

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010

• 9D. Kippers05-08-2009

zeer leuke vakantie

Wij als gezin hebben een ontzettend leuke vakantie gehad op camping La Clape. De mobile home was inderdaad niet erg groot maar eigenlijk slaap en was je je er ook alleen maar in voor de rest leef je buiten. Heerlijk strand op 5 minuten lopen met voldoende tentjes waar je drinken en eten kan halen of gezellig kunt gaan zitten. 's -Avonds bij de haven was het goed vertoeven, volop restaurants en gezellige terrasjes. Wij hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 7A.Zomer20-07-2009

Niet voor herhaling vatbaar.

Erg stoffige camping, de Mobile homes zijn niet echt om te juichen erg klein voor een gezin.(vanwege plaatsen van camping bedje).Wel dicht aan het strand waar je het water niet in kan gaan vanwege de grote keien die erin liggen. Loop je de camping uit ga naar rechts is het strand wel mooi(geen ligbedden), en naar links bij Bounty hebben ze ook ligbedden zeer prettige lokatie daar.Maar verder een aangename vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 6Kelly Halman19-07-2009

Net wel, Net niet

Het viel voor ons tegen, we kwamen de week ervoor van een andere camping in Frejus, veel beter! Sanitair was vies, veel haren en zelfs kots in de wasbak. In het weekend veel jongeren en sagerijnige Fransen. Strand was voor ons 30 meter lopen, maar bij het strandje waren veel rotsen en schelpen. 5 min. lopen naar het oosten was het wel goed. Goede beveiliging overal op de camping.

Stoffige slechte onderhouden plaatsen en veel verschil in grote.

In Agde was niks te beleven en een saaie stad, Montpellier is erg leuk.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2009