Camping La Clape

26 reviews over Camping La Clape in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar

Yvonne Boom
6-8-2019

Op zich een prima camping, maar voor ons en onze kinderen van 4 en 6 niet zo geschikt. Vooral de drukte van jongeren en de overal te horen animatie met luide muziek tot na middernacht is niet wat wij prettig vinden. Het strand is ook erg druk, vooral omdat je niet overal het water in kan vanwege de vele grote stenen in het water. Het zwembad is prima, maar niet heel groot. De wifi is wel erg goed.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke Camping op een fantastische locatie!!

Hermans
19-7-2019

Dit is nou echt een Franse camping! Weinig landgenoten te vinden heerlijk rustig dus. Veel Fransen en Belgen, deze zijn in het algemeen erg vriendelijk en rustig op de camping. Sanitair is gedateerd maar erg schoon, ook de douches zijn met 1 knop te bedienen en gelijk perfect op temperatuur! Zwembad is leuk maar niet meer dan dat! Centrum Cape D’Agde echt op loopafstand, prachtig stadje met veel restaurants, barretjes en voor de kleintjes een kermis!

Zeker de moeite waard, maar voor de veeleisers ga lekker door naar de Costa en Frikandellen dan is dit niks voor jullie 😉

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Hermans
18-7-2019

Camping op de bonnefooi aangedaan! En in een woord fantastisch!! Geen high class maar gewoon camperen! Vrij antiek sanitair maar super schoon, paar keer per dag schoonmaak! Douche gewoon aan of uit geen mengkraan, gewoon aan en warm! Direct aan zee wat al super is en daarbij op loopafstand van het prachtige Cape D’Agde!! De campeer plaatsen zijn ruim genoeg zeker 90 m2. Echt een aanrader die van camperen houd en geen luxe beest is!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Twijfelachtig....

Fam de Groot.
12-7-2019

De prijs 45 euro per nacht is aan de hoge kant. De receptie was zeer behulpzaam en vriendelijk. Helaas voor de iets ouderen.....het zwembad wordt volledig bezet door tieners die vervolgens alle ligbedden in beslag nemen, hun handdoek een laten liggen en vervolgens weggaan . Er is wel toezicht maar deze jonge man doet helemaal niets. Tip voor management... het zijn de volwassenen die betalen......behandel ze dan ook met respect.

Prima camping bij strand, winkels en restaurants.

Monique
12-8-2018

Rustige camping met vriendelijk personeel. Schoon sanitair, campingwinkel, zwembad, op 2 minuten loopafstand van strand en het gezellige Cap d'Agde met veel restaurants en winkels.

Gereisd Met partner in juli 2018

Mooie camping op uitstekende ligging

R. Lennards
31-8-2017

Was hier voor de tweede keer met de camper. De percelen zijn groot met genoeg privacy door beplanting. Op de camping bevinden zich een supermarkt, restaurant, bar en zwembad. Het sanitair was tijdens mijn verblijf altijd schoon. Het personeel in vriendelijk en behulpzaam. Mijn camper moest enkele dagen naar de garage en gedurende deze dagen kreeg ik een Mobilehome aangeboden met 2 slp.kmrs, beddegoed en handdoeken. Dit was helemaal GRATIS, zodat ik geen extra kosten had en mijn vakantie lekker kon voortzetten Het strand bevindt zich direct naast de camping en ook gelijk de gezellige straatjes met winkeltjes, horeca en terrasjes. Door de straatjes kun je helemaal naar de jachthaven lopen, waar ook genoeg aanwezig is voor hapje, drankje en op terrasje. Voor vertier zijn er ook enkele pretparken in Cap d'Agde Met de fiets kun je de mooie omgeving bekijken en ook de prachtige kust bewonderen

Gereisd Alleenreizend in april 2017

Prima plek

D.wobo
4-8-2014

Met 2 tienerdochters is een camping vlakbij het strand en cap d'Agde met veel winkeltjes, terrassen en mooie haven een goede plek om te vertoeven. Omdat de camping zo centraal ligt, had ik me voorbereid op lawaai in de avonduren maar dat viel enorm mee. Ik vond het gewoon een hele prettige capmping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Zeer goede camping

S.Jongsma
15-8-2013

Wij zij met ons gezin, 2 volwassenen en 3 pubers, twee weken neergestreken op deze camping. Voor de 3 volwassenen in wording is dit een uitstekende plek om te vertoeven. Strand, heerlijk zeewater, winkels, barretjes, werkelijk alles binnen handbereik voor ze en vader en moeder genieten op de camping van het heerlijke klimaat. Campingplaatsen groot, onze plaats weinig schaduw en veel zon. Maar ja daarvoor rijden we tenslotte ook de 1400 km. Sanitair wordt goed schoongehouden, volgens mij in deze weken 4 keer per dag. Soms lukte het schoonhouden niet goed maar tegen sommige zw....nen van mensen valt niet gewoon niet schoon te maken. Beetje lauw ontvangst bij aankomst aan de balie maar het is dan ook meestal zeer druk. Wel veel omgevinglawaai s nachts maar je kiest tenslotte voor een camping gelegen in de stad. Omgeving, als je van natuur houdt, is iets minder aantrekkelijk. Kortom voor een zon en strand en uitgaan vakantie is deze camping zeer de moeite waard.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 27 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie camping met geweldige ligging!

Silke81
7-8-2012

Wij zijn hier twee weken geweest met onze twee kinderen van 3 en 6, met onze eigen tent.Plek was groot genoeg voor onze grote tent en de auto en een bijtentje.Ruimte zat dus!Alles is hier binnen handbereik;zee,mooie zandstranden,boulevard,restaurantjes,winkeltjes en noem maar op.Alles op 10 minuten max lopen.Sanitair is simpel,maar werd minimaal 3 keer per dag goed schoongemaakt.Geen toiletbrillen,wel toiletpapier (grote rol voor gezam. gebr.).Altijd een warme douche gehad,heerlijk!Het zwembad is van normaal formaat,soms wat druk,maar wij vonden het fijn dat het overzichtelijk was.Apart kindergedeelte 30cm,gedeelte van 1m diep en gedeelte van 1.40 diep. Bar/restaurant prima,goede variatie,aardige bediening.Beveiliging op de camping bij beide uitgangen en wij hebben ze wel rondes zien lopen,tevens streng tov jongeren die 'overlast' geven.Dit had voorn betrekking op het netjes houden van de plek.Geen geluidsoverlast.Publiek van jong tot oud, allerlei nationaliteiten.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Erg Frans gericht, maar fijne vakantie!

Inge
18-7-2012

Wij hadden een mobile-home gehuurd; mooi, modern en vrij nieuw. Een van de éénpersoons bedden hadden wij op z'n kant gezet zodat er een babybedje kon staan. Grote koelkast, vriezer, magnetron en koffiezetter. Minder puntje was de overdekte picknickset als enige zitgelegenheid buiten. Geen (lig)stoelen, waardoor we na 2 weken op een houten bankje wel last van onze rug kregen. Camping vrij groot, maar relatief kleine plaatsen. Een enkele keer gebruik gemaakt van de toiletgebouwen: onfris! Kinderanimatie (circus, poppentheater) in het Frans en laat op de avond (21u), overigens ook de grote entertainment parken in de buurt pas 's-avonds open. Personeel vriendelijk, security alleen bij in-/uitgang en naar mijn mening weinig toegevoegde waarde. Liepen geen rondjes over de camping o.i.d. Ligging van de camping is fantastisch, overal dichtbij. Cap d'Agde zelf bruisend, heel veel winkeltjes en ijssalons. Wellicht een volgende keer, maar dan als de kinderen een stuk ouder zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

• Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Clape in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Clape zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.