Géén boekingskosten

Appartement Hacienda Beach/Samaria Village

FrankrijkLanguedoc - RoussillonCap d'Agde

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Hacienda Beach/Samaria Village voor je op een rij gezet:

7.4GoedScore uit 8 reviews

7.4GoedScore uit 8 reviews
  • 7.7Ruimte
  • 7.3Inrichting

Appartement info

8 Reviews over Hacienda Beach/Samaria Village

• 5Sandra25-08-2015

Dichtbij toeristisch plaatsje

Locatie is prima, maar zeker niet aan te raden met oudere kinderen. Wordt omschreven als comfortabel vakantiepark, maar is het niet. Zwembad erg klein en geen ligstoelen of gewone stoelen, geen WiFi. Gewoon appartementen die verhuurd worden of als tweede huis zijn van de Fransen

• 9Burdigala09-07-2011

Superbe résidence, proche de tout !

Appartement/villa bien agencé, bien équipé, propre, et ensemble résidentiel avec piscine parfait. Commerces à 150 mètres et plage à 300 mètres /..... Idéal pour des vacances !

• 8ans01-09-2009

fantastisch

het was daar prachtig, de appartementen waren mooi, het zwembad was mooi, de winkels waren mooi en we konden ons er heel goed met nederlands helpen

• 7stefaan04-02-2009

komen nog terug

wij hadden de grootste type genomen en vonden voor ons 5 meer dan genoeg ruimte , wij zaten wel op het gedeelte van hacienda beach ,heeft een klein zwembad maar het is er nooit druk, toch een aanrader voor ons

• 10lyly23-08-2008

Résidence tranquille

La Résidence Samaria est une petite résidence avec une piscine de taille moyenne non chauffé mais trés sympa. La résidence est composé de petite maisonette avec jardinet ou terrasse. Ce n'est pas une grande résidence , c'est trés calme et vraiment a coté de la mer . Les maisonette sont composé d'une petite cuisine "kitchenette" chambre , mezzanine, douche, salon . C'est pas trés grand mais pas petit non plus. Pour ma part j'ai passer un agréble séjour. Juste a coté de samaria vous avez les boutiques, restos ... Je recommande cette résidence.

• 4carl03-06-2008

OP ZICH PROPER MAAR TOTAAL GEEN CONFORT KEIEN IN HET TUINTJE HEEL VEEL MIEREN EN EEN HEEL KLEIN BEDJE (MIJN MAN HEEFT OP EEN MATRASJE GESLAPEN NAAST HET BED)en bijna geen licht, in de kleine kamer helemaal niet.als het slecht weer is kan men niet eens op zijn gemak zitten om een boekje te lezen en het was slecht weer.

• 8stefaan31-01-2007

wij hebben een heel leuke vakantie gehad in hacienda beach en onze vrienden zaten in samaria village dit gedeelte is iets groter maar wij gaven toch de voorkeur aan het kleinere hacienda hadden een huisje van 8 pers gehuurd en daar was een overvloed aan plaats met vaatwasser twee grote en een kleine slaapkamer en twee badkamers ....erg handig als je twee pubbers hebt er was wel geen bewaking aan het zwembad maar we waren er hooguit met een tiental mensen dus een drukte gaf het niet ...er zijn ook leuke winkeltjes vlakbij en genoeg eetvertier echt een aanrader ......

• 8Valerie en rita12-01-2007

Accomodatie is goed bereikbaar. Moesten wel lang wachten om in te checken, dus kom niet te vroeg. Heel mooi weer,heel warm.Een hele leuke park. Gezellig, veel privacy, kort bij de mooie zee. Gave stranden. Veel winkels en restaurantjes. S'avonds gezellig.Aquapark, haven, lidl liggen kortbij.Zwembad was echter niet zo groot.Maar je kunt je heel goed vermaken aan de zee. Een echte aanrader! groetjes val

Appartement Hacienda Beach/Samaria Village info