Camping Centre Helio-Marin René Oltra

Meer campinginfo

101 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• 9Fam.Voesenek07-07-2009

zeer goede camping

wij zijn regelmatig op de camping ,gezellig en goede plaatsen met vaste stroom en wateraansluiting ,dat er een erotische sfeer op de camping is daar hebben wij nog nooit iets van gemerkt ,inhet hoogseizoen weet ik niet wij komen er allen in de maand mei en juni . het enige nadeel is als de wind van uit de richting van het achter gelegen natuur gebied komt veel last van zogenaamde knutjes die lelijk kunnen bijten je staat helemaal onder de bulten en een muggencreme helpt niet. verder is het een mooien camping om goed te vertoeven

• 9Staat v/h sanitair

• 10Stevenie Gijsen08-06-2009

Heerlijke rust, fijne mensen

Camping Rene Oltra in Cap d'Agde is een heerlijke camping . Zon zee strand en veel rust. Voor wie sávonds uit wil kan het lopend af. Zoon 12 jr. heeft veel vrienden op de camping. Wij samen komen er al weer 6 jaar. Mijn vriend komt er vanaf zijn vroegste jeugd sinds 40 jaar. Wij tekenen voor de volgende 40 jaar bij.

Met oudere kinderen

• 7Frits02-01-2009

Sinds 1992 komen we er.

Sinds 1992 komen we op deze camping en zien in de loop van de jaren de verbeteringen.

Plus punten: Receptie Sanitair Bewaking Water op elke plaats Na 24.00uur geen
    rijdende auto's op de camping Breed strand

Min punten: Niet adeqaat optreden bij calamiteiten Juli en augustus erg druk

• 9Staat v/h sanitair

• 7de vries10-12-2008

je hebt er een uitgerust gevoel

mooie liging mooi strand.overal dicht bij andere steden

Met vrienden

• 9Patricia16-11-2008

Gewoon geweldig genieten

Wij komen hier nu al samen 10 jaar, mijn man al vanaf 1971. Als we hier komen is het net of dat we thuis komen. Het is een 2 sterren camping maar als je van zon, zee en strand houdt is dit het plekje om naar toe te gaan. Vanaf 2000 komen wij hier ook met onze zoon en die geniet hier ook geweldig. Als ik vraag waar wil je naar toe op vakantie dan roept hij, naar Agde, naar Ali de IJsman op het strand en niet vergeten de beignetsman. Wij willen aigenlijk niks anders meer dan lekker lui op het strand in Agde bij Oltra. Maar hou er wel rekening mee dat als er Mistral is dat de temp. goed is alleen kan je niet naar het strand, maar dan zijn er zat andere dingen in de omgeving om te doen. Wij gaan ieder jaar naar Carcasonne, dit is geweldig, daarnaast zijn er nog veel meer dingen, te veel om op te noemen, gewoon ervaren.

• 8Eetgelegenheden

• 1kees30-08-2008

nooit meer

een camping waar je allen rust hebt als de talloze honden je latan slapen.de eigenaren van de honden zijn ook van mening dat zij huisrecht hebben , dus overal hondepoep (zelfs op onze plaats bij de waterkraan)en dag en nacht geblaf.Het sanitair is mooi maar niet schoon en werkt maar voor de helft.Voor je rust moet je hier zeker niet naar toe gaan.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

• 9Ad Leeflang11-03-2008

Geweldige leuke camping, voor ieder is er wat tedoen,sanitair goed schoon, veel nieuwe gebouwen camping wordt goed onderhouden en een leuk omgeving, dicht bij zee en ruime goede plaatsen.

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 7susanne14-02-2008

Naar mijn mening een camping waar je met jonge kinderen goed naar toe kunt. Met kinderen vanaf een jaar of 7 zou ik het niet meer doen. Dit omdat het naastgelegen dorrp veel sex toeristen trekt en deze mensen zitten helaas ook op deze familiecamping. Stond zelf een keer naast een dame die openlijk haar sm spullen aan iedereen toonde en een briefje op haar bus had geplakt waarop zij mensen vroeg sex met haar te hebben. Op het naastgelegen strand zijn aan het begin van de avond grote groepen die sex hebben of er naar kijken. Sluit je je hier voor af en ga je op een ander stukje strand liggen, dan heb je op deze camping een fantastische vakantie. Maar wel jammer dat de campingleiding er niet iets meer aan doet de camping meer voor families te maken. Vernieuwde sanitair is fantastisch, het oude ver beneden niveau.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Bart De Vos09-08-2007

Met het hele gezin een prachtige vakantie gehad. Naaktrecreatie is ontspannend voor iedereen. Een echte aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

• 9natascha13-07-2007

Sinds ik geboren ben kom ik al op deze camping, en ik kan niets anders zeggen dan super.....!!!!

• 7Eetgelegenheden

9 tips over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• philip251, 30-08-2013

Er zijn diverse babysitters op de camping waarover de receptie informatie kan geven. Reken wel op 10 Euro per uur.. Probeer eerst met een paar verschillende te spreken; onze eerste was uiteindelijk vooral op de centen gericht (al was ze de goedkoopste met 7 Euro) en niet flexibel.

• kees, 21-09-2013

oordopjes en een schep meenemen

• elly m, 25-06-2013

verwacht niet te veel van het naturistendorp cap d agde dat is erg oud en aftans maar wel erg bruisend s avonds in de zomer kan je er iedere dag uitgaan op vele locaties daarom is rene oltra the place to be niet te duur en erg gemoedelijk vanaf middernacht rijd er een treintje van de camping tot aan je tent agde cap is de place to be vanwege de MENSEN niet vanwege de accommodaties appartementje;die erg duur zijn vanaf 200 euro per nacht v 2 per

11 vragen over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

Camping Oltra Cap D'Agde

Kan men vanuit de camping Oltra vrij in en uit heliopolis in Cap D'Agde

• Christa van Boxtel, 10-08-2014

accomodatie

Voulez vous me donner information de vos accommodation.Je voudrais rendre une appartement ou une grande caravan pour 8 person en deux chiens pour annee prochaine, en aout.Peutetre vous avez des Chalets grande.Donnez moi sil vous plait information et les prix. Merci beaucoup

Madame van Boxtel

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200