Camping Centre Helio-Marin René Oltra

Meer campinginfo

101 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• 7dick en brigitte19-06-2010

fantastische plek !!

fantastisch!!. grote camping, grote plaatsen voorzien van een kraan en elektriciteit. vriendelijk personeel. een erotisch tintje, in het dorp diverse/veel restaurantjes in alle prijsklassen, erotisch uitgaan erg leuk. de camping heeft 3 stranden, waarvan er 1 als sexstrand kan worden aangemerkt, speciaal eind van de middag en begin avond. het is ons erg goed bevallen

• 9Staat v/h sanitair

• 8A M regtvoort25-04-2010

prima voorjaarscamping!

Vooral in het voorjaar bezocht.Het is er dan rustig en geen last van het vertier in het dorp. Zeker aan te raden ,maar dan in mei. Anne

• 8abel & josue11-02-2010

fantastische en heel mooi aan zee gelege

fantastische camping wij gaan er reeds jaren is wel heel groot en in volle vakantie erg druk.met mogelijkheden genoeg om uitstappen te make in de omgeving.

• 7Eetgelegenheden

• 8A.Kleinlugtenbeld; Oelen13-12-2009

Bijv. "Wat een topper"

Een gezellige camping veel lachen echt veel plezier personeel staat altijd klaar niet te beroerd iets uit teleggen Wij komen ieder jaar terug geweldig blijf zo door gaan topie

Met vrienden

• 7Jan21-11-2009

Heerlijk genieten

Je kan zelf kiezen tussen rust en drukte, strand is super, erotiek kan ook, die keuze bepaal je zelf. Komen al jaren met kinderen en hebben er geen grote problemen ondervonden. Mensen op de camping zijn over het algemeen open en vriendelijk.

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8P&C06-11-2009

gezellige camping en s'avonds vaak amusement

Wij komen er al jaren . echt een super vakantie daar. Mijn vrouw wil niet dat we een jaar overslaan en voelt zich daar gewoon thuis.is ook veel te doen sávonds. In de zomer wel druk maar goede bewaking s'nachts en elke dag rijd de vuilniswagen om het vuil op te halen. Water en stroom vlak bij de plek. Strand is mooi en schoon en het zeewater in de zomer erg verfrissend.

• 7Staat v/h sanitair

• 9brigalai07-09-2009

een topper !!!! tellen al af naar volgend jaar

voor ons een topper!!!!!!!!!!!! een prima camping, heel netjes sanitair, voor ons meer dan 2 sterren waard .op meerdere 4 steren campings geweest met heel wat minder of properder sanitair. dat het naast een druk uitganscentrum ligt ,klopt maar daar begeef je u naar toe of niet , je hebt de keuze een familie strand of een ietsje piekanter strand weer de keuze.prima beveileging en de nachtrust word gerespecteerd,vriendelijk personeel en voor ons een camping waar we ons thuis voelen houden zo !!!!!!!!!

• 9Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 8Sandra02-09-2009

Gezellig en mooi!

In ben in juli met mijn ouders en een vriendin naar deze camping geweest! Het ligt direct aan het strand, een mooi breed en lang strand. Het water is helder schoon en lekker fris. Elke dag mooi weer gehad. Kortom het is heerlijk genieten daar.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Anders

• 8ann13-07-2009

vertier naturistendorp is 18 plus

een mooie naturisten camping. Ligt echter dicht tegen het naturistendorp aan , overdag wel geschikt voor kinderen maar in de avond zeker niet dan is het vooral vertier voor volwassenen . Ik kom er graag maar zou daar s avonds zeker NIET met kinderen komen, maar op de camping blijven of naar Agde gaan,

• 3Harold13-07-2009

Dit nooit meer

Wij zijn op de bonnefooi naar camping C.H.M Oltra gegaan. Het eerste dat opviel is dat het hier een heel dorp betreft, seventies stijl. De camping is slechts een deel van het terrein.

We hebben er een dure mobile-home gehuurd, 'Isis' genaamd. Vreselijk! Nauwelijks plek, zeker niet voor onze 1-jarige dochter. Gelukkig dat de camping bereid was om ons naar een wat beter type te verplaatsen.

Wat ons vooral bij zal blijven is het erotische aspect. Met name mensen in de pensioenleeftijd maken met minieme kledingstukjes kenbaar hoe de erotische pet die dag staat. Het centrum van het dorp biedt een keur aan kinky vertier. Eenmaal van de schrik bekomen konden we de humor er van in zien.

Kortom: als dit beter was belicht in de campinggidsen waren we hier nooit naartoe gegaan. Dat je even weet waar je aan begint als je naar deze camping gaat .

• 3Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

9 tips over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• philip251, 30-08-2013

Er zijn diverse babysitters op de camping waarover de receptie informatie kan geven. Reken wel op 10 Euro per uur.. Probeer eerst met een paar verschillende te spreken; onze eerste was uiteindelijk vooral op de centen gericht (al was ze de goedkoopste met 7 Euro) en niet flexibel.

• kees, 21-09-2013

oordopjes en een schep meenemen

• elly m, 25-06-2013

verwacht niet te veel van het naturistendorp cap d agde dat is erg oud en aftans maar wel erg bruisend s avonds in de zomer kan je er iedere dag uitgaan op vele locaties daarom is rene oltra the place to be niet te duur en erg gemoedelijk vanaf middernacht rijd er een treintje van de camping tot aan je tent agde cap is de place to be vanwege de MENSEN niet vanwege de accommodaties appartementje;die erg duur zijn vanaf 200 euro per nacht v 2 per

11 vragen over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

Camping Oltra Cap D'Agde

Kan men vanuit de camping Oltra vrij in en uit heliopolis in Cap D'Agde

• Christa van Boxtel, 10-08-2014

accomodatie

Voulez vous me donner information de vos accommodation.Je voudrais rendre une appartement ou une grande caravan pour 8 person en deux chiens pour annee prochaine, en aout.Peutetre vous avez des Chalets grande.Donnez moi sil vous plait information et les prix. Merci beaucoup

Madame van Boxtel

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200