Camping Centre Helio-Marin René Oltra

70 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

Heerlijk rustig.

Stevenie
25-1-2012

Rustige camping tussen de fransen. Originele kampeervakantie. Er is aan der rand van de camping veel barren, terrasjes, restaurants en winkels maar het wordt je niet opgedrongen. Heerlijk breed wit strand op loopafstand

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Naturisten kamping met een tikkeltje meer

Didier
24-10-2011

Wij komen al 24 jaar op deze camping in het hoogseizoen (juli - aug). Vroeger was het puur naturisme, nu is het een swingers en sex paradijs. Grotere kinderen (+12) raad ik het zeker niet meer aan. Voor mensen die zich niet storen of zelfs amuseren (al dan niet meedoend) is het een paradijsje. Er zijn verschillende sexy boetieks, verschillende parenclubs, paaldans bars, gay bars en 's avonds draait alles in het uitgangsquartier rond erotiek. Het is een ware modeshow, van soft lingerie tot zware BDSM toestanden lopen er rond over straat en tussen de appartementen. Op de kamping is dit verboden. Eveneens zijn piercings in geslachtdelen op de camping verboden blood te dragen. Een pareo kan dan weer helpen. Op het zogenaamde "plage de couchon" is het elke middag feest, een ware orgie. Dus houd daar de kinderen weg.

Fantastische camping

Zeelandcouple
8-9-2011

Bijzonder gezellige Zuid Franse camping. We hadden een mooie plek nabij de zee. De sfeer op deze camping is heel open minded en vriendelijk. Zeer vriendelijk personeel. Een waar paradijs voor swingers uit heel europa. Het erotische strand hebben we dagelijks bezocht en lekker genoten van de relaxte en open couples. Camping is wat minder geschikt voor kleine kinderen vanwege het erotische aspect. Het uitgaansleven is hier echt super en heerlijk erotisch getint. Deze camping is een absolute aanrader voor couples die lekker ongeremd willen genieten van zon, sex, zee en feesten.

Gereisd Met partner in augustus 2011

fantastisch volgend jaar weer

stel drenthe
4-9-2011

Een heerlijke plek om te vertoeven. Wij hadden een mooie plek midden op de camping, vlak bij sanitairgebouwtje. Deze was verouderd maar netjes. Douches zijn in ander gebouw en mooi. Eigenaar is bezig om alles te moderniseren. Ook is er sinds dit jaar een strand"tent" onderaan het restaurant bij het strand. Is mooi en scheidt de twee verschillende stranden (gewoon naakt en swingers). Wij hebben elke keer tot de zon onder ging op swingersstrand gelegen. 's Avonds elke keer naar het centrum en wij hebben echt een heerlijke erotische vakantie gehad. Daarbij was het onze eerste keer op een naturistencamping. De camping zelf is " gewoon" naturistisch. Het centrum is 's avonds een feest waarbij iedereen zichzelf kan zijn. Niet voor iedereen geschikt maar dan zijn er genoeg andere plekken in Frankrijk. Cap d' agde is er voonamelijk voor swingers en mensen die van een erotische vakantie houden. Wij gaan er in elk geval volgend jaar weer heen.

Mooie en rustige camping

veerlevanoevelen
3-9-2011

Ieder jaar opnieuw gaan we voor een weekje naar deze camping. Dit is een zeer gezellige en nette en ook rustige camping met mooie plaatsen voorzien van water en electriciteit. Ook het sanitair wordt zeer goed onderhouden en meermaals per dag netjes gemaakt. Gezien de reputatie van het strand en het erotische centrum vooraan vinden wij het minder geschikt voor kinderen, maar dit is een persoonlijke mening hierover. De camping op zich doet er alles aan om de kinderen van de nodige animatie te voorzien.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantantisch

swingkoppel belgie
29-8-2011

een weekje vertoeft op rene oltra, we hebben er een leuke erotische vakantie beleefd. leuke stranden en uitgaansbuurt. Alle voorzieningen zijn aanwezig alleen het sanitair laat echt wel te wensen over (verouderd en vuil), maar omdat dit zowat de enige plaats ter wereld is waar je als swinger zo aan je trekken kunt komen zijn we er volgend jaar zeker terug bij.

Gereisd Met partner in augustus 2011

Aparte ervaring

Anja
28-8-2011

We hadden gereserveerd voor 1 1/2 week. Kregen een hele ruime plaats. Heerlijk strand, de zee is hier wel heel erg verfrissend. Leuke terrasjes, heerlijke restaurantjes. Supermarkt, slager ( heerlijke salades), heel veel leuke kleding winkeltjes. Melrose cafe...heerlijk muziek, fles wijn er bij en lekker dansen! De bakker is in het midden van de camping, daar kan je ook ontbijten.

eenmaal Rene Oltra......

dick en brigitte
30-6-2011

wij waren dit jaar voor de 2e keer daar. voor 1 maand besproken, het werden 6 weken, dus.... hebben we het fantastisch gehad. prima sanitair, prachtige stranden, vooral het ,, erotise strand,,. gezellig uitgaan , in sexy kleding. zoek een leuk terrasje in het uitgaansgebied en je ziet de parade langskomen. heerlijk. volgend jaar weer.!!!! gezellige mensen, vriendelijk personeel, en s,avonds/nachts bijna altijd erg rustig.

Gereisd Met partner in mei 2011

Grote- maar gezellige natursitencamping

Philip
17-6-2011

De camping ligt pal naast het strand dus je bent zo op de drie "thema" stranden: familie, swingers (wij noemden het wel de meeuwenkolonie ivm de dichtheid aan zon/sex aanbidders) en gay. Ondanks de enorme grootte van de camping voelde het er prettig relaxed aan. Ze hebben onlangs buitenfitness toestellen geplaatst. Wij hadden een stacaravan wat goed is bevallen; airco, kluisje, geen waterkoker/oven, eigen tuintje met goed meubilair en terras met mooie zonwering. In het algemeen is het publiek erg vriendelijk en rustig op een enkele hard pratende uitgaander na. WiFi kost geld (wel kun je de campingsite en weersite op) maar is gratis bij een strandtentje bij het "gele" strand.

Je hoeft de dorp niet uit want alles is er te krijgen en er is voor ieder wat wils ;) Neem wel spannende kleding (kun je er ook ruimschoots kopen) voor de avond flaneer periode; pak er een goed terrasje en zie het allemaal voorbij komen!

Gereisd Met partner in juni 2011

fantastische vakantie gehad

g en w
29-7-2010

camping is een aanrader vlak bij zee leuk dorpje kun je lekker eten (8)

Gereisd Met partner in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centre Helio-Marin René Oltra in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centre Helio-Marin René Oltra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.