Camping Centre Helio-Marin René Oltra

70 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

honden camping

kees
21-9-2013

als je het niet erg vind om s.morgen vanaf 7.00 wakker gemaakt te worden door de vuiniswagen, de leveranciers van de bar of nog erger , dat er altijd wel een hond aan het blaffen is , dan kom je hier wel tot rust. ook mag je niet ergeren dat je overal hondepoep tegen komt. als je dan vraagt of het opgeruimt kan worden ondat het vlak bij je tent ligt , krijg je een onvriendelijk NEE te horen.Het sanitair is in orde maar de honde bezitters zijn echt aso,s en verzieken deze camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuke camping vlakbij strand en dorp

philip251
30-8-2013

Onderdeel van het naturistendorp is camping Rene Oltra: Een groot complex maar toch gezellig. Een heel divers publiek; van gezinnen, pensionado's en "open minded" publiek. Het rustige strand bij de camping en het naturistendorp ernaast blijven toch nog genoeg bieden al is het in het hoogseizoen (Augustus) erg druk en vooral gericht op Fransen (ook kinderactiviteiten). Buiten het dorp is niet veel te doen al is de markt op zaterdagochtend bij de grote jachthaven een leuke uitstap. Het personeel is typisch Frans; sommige spreken andere talen maar zijn nogal kortaf en niet service gericht. Je voelt je zeker niet klant. Lange rijen bij de receptie maakt het er ook niet leuker op. Het sanitair en douches is per gebouw erg verschillend; probeer er een paar uit want er zijn hurk-wc's maar ook gewone wc's, warme en lauw douches, sommige regelbaar, etc. Er is ook WiFi maar kennissen van ons die het hadden gekocht voor 2 weken waren niet enthousiast (te langzaam en duur).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

heerlijk direct aan het strand

Freddy
1-8-2013

mooie camping met ruime plekken. jammer van de sex/swingers op het strand

Gereisd Met partner in juli 2013

fantastische staanplaatsen locatie tov strand enz

elly m
25-6-2013

vrolijke(personeel/kleurrijk) goed geregelde omheinde camping, waar je een ruime standplaats krijgt rekening houdend met de wensen die je vooraf doorgaf.auto kan op standplaats, stroom en water op plaats mooie/voldoende gerenoveerde sanitair blokken die om de +- 2 u gereinigd worden.mooiste strandtent van cap aansluitend waar je drankje of hapje kan nuttigen.tennisvelden/basket/ honden welkom TIP; Niets voor met kinderen te komen, reden; hoewel de camping geen intimiteiten of buitensporig gedragingen tolereert en het daar heel rustig is en gemoedelijken is + er ook kinderanimatie is voorzien is dit vooral een plek waar ruimdenkende mensen komen. voor echte naturisten raad ik aan om een andere locatie te zoeken het dorp is erg speciaal (volledig naakt mag overal) maar denk dat je je daar als echte naturist wel eens ongemakkelijk kan voelen daar het in cap eerder een kwestie van zien en gezien worden is helaas, dat is de andere kant van de medaille.

Gereisd Met partner in juni 2012

te smerig voor woorden

h2o
8-4-2013

deze camping heeft alleen een hoge beoordeling omdat het een paradijs is voor swingers. Naturisten met kinderen zou ik het afraden in het hoogseizoen voor redenen die ik hopelijk niet duidelijk hoef te maken. En het soort volk, de vele obese 50 plussers vinden we niet echt spannend. Dus dit jaar een weekje Port Nature en een weekje Eve. Ook hier betalen we natuurlijk veel te veel, maar ik heb dan tenminste wel toiletpapier, hoef niet aan te kijken tegen al Nederlanders die erbij lopen alsof ze de piercing hebben uitgevonden. Voor mij is er geen fouter volk als een hollander op een camping, en zeker niet als het om swingers gaat, in de hoop op aandacht terwijl er gewoon nog kinderen zijn. Als swinger dien je er van bewust te zijn dat je te gast bent op een naturisten camping. Ook is het een misvatting dat mensen denken dat je alleen in cap d'Agde er zo bij kunt lopen. Nee hoor.

Gereisd Met vrienden in januari 2007

Passé

jaapdemotormuis
31-10-2012

Camping ligt in een naturisten gebied waarvoor apart toegang voor word geheven.De camping is groot maar dit is niet te merken.Geen wc/papier op de toiletten is echt niet meer van deze tijd. Leuk om gezien te hebben maar niet meer dat dat.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor naseizoen goed te doen

Jenny
21-10-2012

We hebben prettig gecampeerd begin oktober 2012. Niet te druk, een plaats vlak aan strand goed weer. Maar voorzieningen zijn dan zeer beperkt. Ook omgeving lijkt vrij uitgestorven. Je komt dan echt voor nog even wat mooi weer. Wanneer je geen electra hebt duurt het erg lang voor de desbetreffende dienst het repareerd. (1 dag) ook info bali in naseizoen slecht of niet bezet.jammer. Maar goed, na seizoen , dus ook een stuk goedkoper. Wel was dit onze eerste naturisten camping zonder toilet papier!! In na seizoen kranen bij toiletten al afgesloten! Vreemd.

Gereisd Met partner in oktober 2012

Camping geen aanrader

k.e.kok
13-10-2012

Tijdens ons bezoek van drie weken waren de douches onbruikbaar. Tevens is het licht uit om 04.00 in de nacht. Hoe kun je in het pikke donker in hemelsnaam naar de toilet in de gebouwen???? De schoonmaak kan ook veel seriuezer en beter. Veel mensen bezoeken de gebouwen dus vaker schoonmaken.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Volgend jaar weer!!!!!!!!

Leon en Gina
23-9-2012

Camping Centre Helio-Marin René Oltra* in Cap d'Agde is een fantastische camping. De ligging kan niet beter, direct aan het strand en het is voor uiteenlopende bezoekers, van naturist tot full swingers. Veel kan en niets moet! Er is veel respect van en voor de mensen die op de camping aanwezig zijn. Er heerst een hele positieve sfeer. Daarnaast is het heel prettig dat je bij de receptie, bij het boeken en het mailen vooraf in de Nedelandse taal, door Gunther, te woord wordt gestaan. Ons contact met Gunther, bij de receptie, was top. Hij staat je met een lach te woord en geeft je goede tips en adviezen! Gunther bedankt!!! Volgend jaar in september zijn wij er weer !!

Gereisd Met partner in september 2012

Druk

YP
3-9-2012

Camping ligt lekker dicht bij het strand. Maar wat een drukte op het strand zeg, net een mierenhoop. Nog drukker dan een warme zomerse dag op het Scheveningsche strand. Uit de douches kwam of een mierenstraaltje of een stortbak. Wat wij als camperaars jammer vonden was dat we vooraf moesten betalen (en ook geen geld terug kregen bij eerder vertrek, alleen een korting bij een volgend bezoek). Wij vonden dat er overdag veel geklede mensen liepen, ondanks dat het bestempeld wordt als "village naturiste" (en het weer prima was). Veel uitgaansgelegenheden. Fijn dat er een plek is waar mensen zichzelf kunnen zijn, maar voor ons was het te druk.

Gereisd Met partner in augustus 2012

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centre Helio-Marin René Oltra in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centre Helio-Marin René Oltra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.