Camping Centre Helio-Marin René Oltra

69 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

volgend jaar terug

camper koppel
31-1-2016

Grote camping en toch veel ruimte

Gereisd Met partner in augustus 2015

leuke vakantie

bezoekers
9-10-2015

Zeer grote camping, mooie campeerplaatsen en best goed en net sanitair. Bepaald stuk van het strand zeker niet geschikt voor kinderen !

Gereisd Met partner in augustus 2015

Volgend jaar zeker weer!

Utrechters
16-8-2015

In tegenstelling tot wat sommige andere beoordelers melden vonden wij de camping schoon (ook alle sanitair gebouwen waar we extra op gelet hebben) en personeel heel vriendelijk. Wij waren na de gelezen recensies dus ook blij verrast met "onze realiteit". Wij stonden op een deel waar veel vaste bewoners staan, over het algemeen gepensioneerde Fransen, lekker rustig! Op de camping zelf in de avond veel gezelligheid, heel veel winkels en horeca. Maar van het bijbehorende geluid geen last op onze plek. Zelf geen kinderen bij ons, maar veel leuke animatie voor kinderen. Wij spraken mensen (Italianen, Fransen, Nederlanders) die er al 20, 30 of 40 jaar kwamen en daar kunnen we ons alles bij voorstellen! Enige wat wij misten is een douche en toilet op het strand zelf, nu moesten we de camping oplopen, niet onoverkomelijk, maar dichterbij zou fijn zijn.

Gereisd Met partner in juli 2015

Slecht / vies

Mayavdveer
30-7-2015

Nog nooit op zon vieze camping geweest. Echt vies

Gereisd Met partner in juli 2015

eerste maal en zeker een aanrader!

Cnockaert Pascal
10-6-2015

Zeer proper met respect voor iedereen, personeel zeer vriendelijk, we keren zeker terug.

Gereisd Met partner in mei 2015

We kunnen niet wachten tot volgend jaar!

Britta en Frank
14-8-2014

Rene Oltra; een typische Franse camping in een geweldige omgeving met de belangrijke toevoeging 'als je er van houdt!!' De camping is strak ingedeeld en georganiseerd. Bij aankomst moet je direct beslissen hoe lang je wilt blijven en direct de hele periode afrekenen.

Wij hadden een mooie ruime en schaduwrijke plek onder populieren vlakbij strand en toiletgebouwen. Stroom voldoende en water op de plek. Wij waren hier in augustus en hadden geen last van muggen / steekvliegen.

Het hele dorp en het swinger strand zijn voor ons de reden om naar Cap d'Agde te komen. Totale ontspanning. Je kunt doen en laten wat je wilt. Als je hiervan houdt dan ben je precies op de juiste plek. Kom je alleen om lekker naakt te recreëren in je blootje tussen de bloemetjes en de bijtjes dan denk ik dat er beter alternatieven te vinden zijn dan Rene Oltra.

Maar; wij vonden het een straf om onze kleren weer aan te moeten trekken en naar huis te gaan. We willen morgen weer! De ultieme ontspanning,

Gereisd Met partner in augustus 2014

smerig, vies, onverzorgd

JG
12-8-2014

Gewoon in een woord smerig en vies deze camping. Toiletten en douches en de terreinen zijn vies. Hanteren ook nog eens hoge tarieven om hier te mogen camperen. Vooruit betalen,eerder weg, dan is het vooruit betaalde ook weg. In juni vieze steekvliegjes indien de wind verkeerd staat kun je niet buiten verblijven Zijn ook na 2 dagen vertrokken. Onvriendelijk personeel, de eigenaar is een chagerijn, ziet alleen maar €- tekens Pizz kraam, te duur en zwart geblakerde pizza, pizzabakker haalt overdag de vuilnis op staat daarna in de pizzakraam Voordat geld zijn er mooiere en beter verzorgde campings aan de kust van Frankrijk.

Gereisd Met partner in juni 2014

Perfecte plek voor blootlopers

Reina Heins
14-7-2014

Deze camping heeft een ontspannen sfeer. Niemand vertoont grensoverschrijdend gedrag.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel van de pluimen verloren helaas, geen aanrader

Tom van Dessel
12-7-2014

Zijn hier al een keer of 6 geweest,maar nu denk ik de laatste keer. Volgende zaken zijn eerder een punt van ergernis dan van tevredenheid geworden:naturisme is ver te zoeken, nu is het werkelijk gebasseerd op hetero sex club en swingers gedoe, vanaf de middag tot de avond ergerlijke bassen van de muziek van de nieuwe bar aan het strand, de campeerplaatsen zijn niet netjes onderhouden, een hele dag een heen en weer gerij van de elektrische wagentjes van pearl en personeel tegen hoge snelheid, zeker op allee mer, de camping was net halfvol en dit in het hoogseizoen(dit hebben we zelden geweten), sommige personen van security zijn allesbehalve vriendelijk tot werkelijk onbeschoft, als klap op de vuurpeil lopen er dieven rond op de camping: het management lijkt zich hier niet veel van aan te trekken en vindt het zelfs nodig om te vertellen hoe je je beter moet beveiligen, politie wordt er niet bijgehaald noch een verslag wordt opgemaakt!

Gereisd Met partner in juli 2014

honden camping

kees
21-9-2013

als je het niet erg vind om s.morgen vanaf 7.00 wakker gemaakt te worden door de vuiniswagen, de leveranciers van de bar of nog erger , dat er altijd wel een hond aan het blaffen is , dan kom je hier wel tot rust. ook mag je niet ergeren dat je overal hondepoep tegen komt. als je dan vraagt of het opgeruimt kan worden ondat het vlak bij je tent ligt , krijg je een onvriendelijk NEE te horen.Het sanitair is in orde maar de honde bezitters zijn echt aso,s en verzieken deze camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centre Helio-Marin René Oltra in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centre Helio-Marin René Oltra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.