Camping Centre Helio-Marin René Oltra

Camping Centre Helio-Marin  René Oltra
4,8

Matig

70 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

buiten bouwvak periode niet te druk best gezellig

gerhard
26-4-2018

er komen te veel huisjes, de kampeer plaatsen zijn over het algemeen Net groot genoeg, in de bouwvak vakantie is het een seks camping (jammer) dan naturisten camping.

minder goed of anders, slechte plaats

deilgat dominique
3-2-2018

je moet echt goed je plan kunnen trekken, hulp heb je niet, we zijn ervaren campeerders en daardoor lukt het ons wel, 5 sterren echt niet terecht, maar ga terug omdat we na zoveel jaren wel een hechte vriendenkring hebben opgebouwd

Gereisd Met partner in juni 2017

Nooit meer!

Columnbus
4-9-2017

Inderdaad zoals eerder gezegd, is dit geen naturistencamping maar meer een swingerplaats, geluid van beachclub is zeer irritant. Plaatsen stoffig en klein. Het enige positieve is de ligging en het schone sanitair.

fantastisch

Aad
13-8-2017

Sanitair goed en schoon, wordt over de hele dag een paar maal schoon gehouden.Toilet voor mensen slecht ter been, En een wc voor onze kleintjes. Plaatsen op de camping groot genoeg. Eigen kraan en stroomaansluiting 6 amp. Genoeg te doen op de camping, boogschieten, excursies voor een lage prijs, groentemarkt,verse vis, pizzabakker, pinautomaat, grote wasserette, bij de ingang van de camping en op allee G bar, brood, verse grilkip,wijnverkoop en olijven, vleeswaren.Er wordt op de camping ook avonden met muziekvermaak georganiseerd, klokslag twaalf uur stoppen ze en is het rustig op de camping. Boven aan het strand links van de camping gezellig restaurant en beneden aan het strand een mooie bar met ligstoelen. En even buiten de camping op loopafstand veel winkeltjes en eetgelegenheden.

Afschuwelijke herrie paraldia beach club

Mr scooter
18-6-2017

De camping zelf heeft de oaralia beach club voor de deur liggen. Hoort ook bij de camping maar ze proberen er een hippe club van te maken. 4 bass boxen en 4 topkastem met een paar duizend wat aan vermogen gaan draaien vanaf een uurtje of 1800 tot 21.30 uur. Hip.... maar reuze irritant voor de bezoekers van de camping die dat gedreun om max 50 tot 100 bezoekers te vermaken moeten aanhoren. Echt een domper op de bakantievreugde van de kampeerders

Gereisd Met partner in juni 2017

Heerlijk genieten

Familie
22-1-2017

Leuke en gezellige camping. Wij hadden onze intrek in een Isis-cottage, alles wat je kon wensen zat erin. Toiletgebouwen keurig schoon. Security prima op orde, mensen worden aangesproken wanneer ze op camping niet bloot lopen. Heerlijk strand, de keuze om linksaf te slaan (wat NIET geschikt is voor kinderen) maak je helemaal zelf. Rechtsaf op strand veel gezinnen en gezelligheid. Op de camping worden veel activiteiten voor kinderen georganiseerd. Weinig geluidsoverlast gehad. En ja swingers zie je wel lopen, maar wij hebben ons daar niet aan gestoord.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

fantastisch

dirken greet
14-11-2016

camping niet onderhouden is , bv. plaatsen bosmaaien . het strand is dik oke langs rechts toch he de andere kant kies je zelf natuurlijk !!!

Gereisd Met partner in juni 2016

noot meer

nik2a
8-9-2016

zeker geen 3 sterren waard vooraan de camping ga het nog hoe meer naar achter hoe minder sterren waard geen zweem bad ,klein winkel ,zeer veel stof , de plaatsen zijn gelijk zand bakken , veel lawaai tot midden in de nacht , zelfs op het strand is geen rust ,geen gratis internet zoals op vele ander campings

Gereisd Met partner in september 2016

Onverzorgd

Freek
28-8-2016

Deze camping is niet meer een naturisten terrein te noemen veel meer een terrein voor swingers en "mannen' die dat zoeken en die als een homo met rokjes aan lopen. Wij vinden het jammer dat dit gekoppeld wordt aan het naturisme. Deze camping heeft namelijk niets te malen met het naturisme. Verder veel achterstallig onderhoud !!!

Gereisd Met vrienden in augustus 2016

Als je een swinger bent is dit de aangewezen plek.

Gerrit
28-8-2016

Grote (naturisten-)camping met veel plaatsen. Nadruk is zeker niet het naturistich vertoeven; meer de nadruk op swingers. Veel bezoekers lopen gekleed met badkleding of pareo (en niet alleen de dames). Leuk om het een keer mee te maken.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centre Helio-Marin René Oltra in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centre Helio-Marin René Oltra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.