Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• Kinderopvang

6 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

• 3Freek28-08-2016

Onverzorgd

Deze camping is niet meer een naturisten terrein te noemen veel meer een terrein voor swingers en "mannen' die dat zoeken en die als een homo met rokjes aan lopen. Wij vinden het jammer dat dit gekoppeld wordt aan het naturisme. Deze camping heeft namelijk niets te malen met het naturisme. Verder veel achterstallig onderhoud !!!

2Kindvriendelijk
    4Prijs/kwaliteit
    1Staat v/h sanitair
    2Eetgelegenheden

• 4Gerrit28-08-2016

Als je een swinger bent is dit de aangewezen plek.

Grote (naturisten-)camping met veel plaatsen. Nadruk is zeker niet het naturistich vertoeven; meer de nadruk op swingers. Veel bezoekers lopen gekleed met badkleding of pareo (en niet alleen de dames). Leuk om het een keer mee te maken.

2Kindvriendelijk
    5Prijs/kwaliteit
    4Staat v/h sanitair
    4Eetgelegenheden

• 2h2o08-04-2013

te smerig voor woorden

deze camping heeft alleen een hoge beoordeling omdat het een paradijs is voor swingers. Naturisten met kinderen zou ik het afraden in het hoogseizoen voor redenen die ik hopelijk niet duidelijk hoef te maken. En het soort volk, de vele obese 50 plussers vinden we niet echt spannend. Dus dit jaar een weekje Port Nature en een weekje Eve. Ook hier betalen we natuurlijk veel te veel, maar ik heb dan tenminste wel toiletpapier, hoef niet aan te kijken tegen al Nederlanders die erbij lopen alsof ze de piercing hebben uitgevonden. Voor mij is er geen fouter volk als een hollander op een camping, en zeker niet als het om swingers gaat, in de hoop op aandacht terwijl er gewoon nog kinderen zijn. Als swinger dien je er van bewust te zijn dat je te gast bent op een naturisten camping. Ook is het een misvatting dat mensen denken dat je alleen in cap d'Agde er zo bij kunt lopen. Nee hoor.

1Kindvriendelijk
    3Prijs/kwaliteit
    1Staat v/h sanitair
    5Eetgelegenheden
    6Ligging

• 4k.e.kok13-10-2012

Camping geen aanrader

Tijdens ons bezoek van drie weken waren de douches onbruikbaar. Tevens is het licht uit om 04.00 in de nacht. Hoe kun je in het pikke donker in hemelsnaam naar de toilet in de gebouwen???? De schoonmaak kan ook veel seriuezer en beter. Veel mensen bezoeken de gebouwen dus vaker schoonmaken.

1Kindvriendelijk
    2Prijs/kwaliteit
    2Staat v/h sanitair
    4Eetgelegenheden
    6Ligging

• 8A.Kleinlugtenbeld; Oelen13-12-2009

Bijv. "Wat een topper"

Een gezellige camping veel lachen echt veel plezier personeel staat altijd klaar niet te beroerd iets uit teleggen Wij komen ieder jaar terug geweldig blijf zo door gaan topie

7Kindvriendelijk
    9Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    8Eetgelegenheden

• 7de vries10-12-2008

je hebt er een uitgerust gevoel

mooie liging mooi strand.overal dicht bij andere steden

3Kindvriendelijk
    6Prijs/kwaliteit
    8Staat v/h sanitair
    6Eetgelegenheden
    9Ligging

9 tips over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• philip251, 30-08-2013

Er zijn diverse babysitters op de camping waarover de receptie informatie kan geven. Reken wel op 10 Euro per uur.. Probeer eerst met een paar verschillende te spreken; onze eerste was uiteindelijk vooral op de centen gericht (al was ze de goedkoopste met 7 Euro) en niet flexibel.

• kees, 21-09-2013

oordopjes en een schep meenemen

• elly m, 25-06-2013

verwacht niet te veel van het naturistendorp cap d agde dat is erg oud en aftans maar wel erg bruisend s avonds in de zomer kan je er iedere dag uitgaan op vele locaties daarom is rene oltra the place to be niet te duur en erg gemoedelijk vanaf middernacht rijd er een treintje van de camping tot aan je tent agde cap is de place to be vanwege de MENSEN niet vanwege de accommodaties appartementje;die erg duur zijn vanaf 200 euro per nacht v 2 per

11 vragen over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• Wim, 10-03-2010

mooie tent staanplaats

Hallo, ook wij willen dit jaar naar Rene Oltra. Wij willen dit jaar weer een kamperen met eigen tent. Kan er ook iemand ons vertellen op welke Alee of Avenue een mooie staanplaats is voor een tent

elly m, 25-06-2013

reu la dunne vlak langst een nieuwe sanitair blok kijk even op website rene oltra dan zie je een plattegrond geef ook door wat je wil schaduw/zonnig plekje enz houden ze rekening mee

• mary, 22-10-2011

Wie weet manneer je kunt reserven

Het resereveren voor 2012 lukt niet via de site, vanaf wanneer kan dit.Ook las ik dat je minimaal 7 moet boeken in het hoofdseizoen klopt dit??

dick, 27-02-2012

de camping is vanaf eind September tot 1 Januari gesloten. je kunt nu zo via hun website reserveren. gaan jullie per tent/caravan of een huisje. als je per tent/caravan gaat zoek eerst een plekje uit op de plattegrond. groet dick

• hilbert, 30-07-2016

nfn