Camping Centre Helio-Marin René Oltra

4 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

Heerlijk genieten

Familie
22-1-2017

Leuke en gezellige camping. Wij hadden onze intrek in een Isis-cottage, alles wat je kon wensen zat erin. Toiletgebouwen keurig schoon. Security prima op orde, mensen worden aangesproken wanneer ze op camping niet bloot lopen. Heerlijk strand, de keuze om linksaf te slaan (wat NIET geschikt is voor kinderen) maak je helemaal zelf. Rechtsaf op strand veel gezinnen en gezelligheid. Op de camping worden veel activiteiten voor kinderen georganiseerd. Weinig geluidsoverlast gehad. En ja swingers zie je wel lopen, maar wij hebben ons daar niet aan gestoord.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2016

honden camping

kees
21-9-2013

als je het niet erg vind om s.morgen vanaf 7.00 wakker gemaakt te worden door de vuiniswagen, de leveranciers van de bar of nog erger , dat er altijd wel een hond aan het blaffen is , dan kom je hier wel tot rust. ook mag je niet ergeren dat je overal hondepoep tegen komt. als je dan vraagt of het opgeruimt kan worden ondat het vlak bij je tent ligt , krijg je een onvriendelijk NEE te horen.Het sanitair is in orde maar de honde bezitters zijn echt aso,s en verzieken deze camping

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Leuke camping vlakbij strand en dorp

philip251
30-8-2013

Onderdeel van het naturistendorp is camping Rene Oltra: Een groot complex maar toch gezellig. Een heel divers publiek; van gezinnen, pensionado's en "open minded" publiek. Het rustige strand bij de camping en het naturistendorp ernaast blijven toch nog genoeg bieden al is het in het hoogseizoen (Augustus) erg druk en vooral gericht op Fransen (ook kinderactiviteiten). Buiten het dorp is niet veel te doen al is de markt op zaterdagochtend bij de grote jachthaven een leuke uitstap. Het personeel is typisch Frans; sommige spreken andere talen maar zijn nogal kortaf en niet service gericht. Je voelt je zeker niet klant. Lange rijen bij de receptie maakt het er ook niet leuker op. Het sanitair en douches is per gebouw erg verschillend; probeer er een paar uit want er zijn hurk-wc's maar ook gewone wc's, warme en lauw douches, sommige regelbaar, etc. Er is ook WiFi maar kennissen van ons die het hadden gekocht voor 2 weken waren niet enthousiast (te langzaam en duur).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Dit nooit meer

Harold
13-7-2009

Wij zijn op de bonnefooi naar camping C.H.M Oltra gegaan. Het eerste dat opviel is dat het hier een heel dorp betreft, seventies stijl. De camping is slechts een deel van het terrein.

We hebben er een dure mobile-home gehuurd, 'Isis' genaamd. Vreselijk! Nauwelijks plek, zeker niet voor onze 1-jarige dochter. Gelukkig dat de camping bereid was om ons naar een wat beter type te verplaatsen.

Wat ons vooral bij zal blijven is het erotische aspect. Met name mensen in de pensioenleeftijd maken met minieme kledingstukjes kenbaar hoe de erotische pet die dag staat. Het centrum van het dorp biedt een keur aan kinky vertier. Eenmaal van de schrik bekomen konden we de humor er van in zien.

Kortom: als dit beter was belicht in de campinggidsen waren we hier nooit naartoe gegaan. Dat je even weet waar je aan begint als je naar deze camping gaat .

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centre Helio-Marin René Oltra in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centre Helio-Marin René Oltra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.