Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• Kinderopvang

4 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

• 9Patricia16-11-2008

Gewoon geweldig genieten

Wij komen hier nu al samen 10 jaar, mijn man al vanaf 1971. Als we hier komen is het net of dat we thuis komen. Het is een 2 sterren camping maar als je van zon, zee en strand houdt is dit het plekje om naar toe te gaan. Vanaf 2000 komen wij hier ook met onze zoon en die geniet hier ook geweldig. Als ik vraag waar wil je naar toe op vakantie dan roept hij, naar Agde, naar Ali de IJsman op het strand en niet vergeten de beignetsman. Wij willen aigenlijk niks anders meer dan lekker lui op het strand in Agde bij Oltra. Maar hou er wel rekening mee dat als er Mistral is dat de temp. goed is alleen kan je niet naar het strand, maar dan zijn er zat andere dingen in de omgeving om te doen. Wij gaan ieder jaar naar Carcasonne, dit is geweldig, daarnaast zijn er nog veel meer dingen, te veel om op te noemen, gewoon ervaren.

8Kindvriendelijk
    8Staat v/h sanitair
    8Eetgelegenheden

• 7susanne14-02-2008

Naar mijn mening een camping waar je met jonge kinderen goed naar toe kunt. Met kinderen vanaf een jaar of 7 zou ik het niet meer doen. Dit omdat het naastgelegen dorrp veel sex toeristen trekt en deze mensen zitten helaas ook op deze familiecamping. Stond zelf een keer naast een dame die openlijk haar sm spullen aan iedereen toonde en een briefje op haar bus had geplakt waarop zij mensen vroeg sex met haar te hebben. Op het naastgelegen strand zijn aan het begin van de avond grote groepen die sex hebben of er naar kijken. Sluit je je hier voor af en ga je op een ander stukje strand liggen, dan heb je op deze camping een fantastische vakantie. Maar wel jammer dat de campingleiding er niet iets meer aan doet de camping meer voor families te maken. Vernieuwde sanitair is fantastisch, het oude ver beneden niveau.

7Kindvriendelijk
    7Prijs/kwaliteit
    6Staat v/h sanitair

• 8Bart De Vos09-08-2007

Met het hele gezin een prachtige vakantie gehad. Naaktrecreatie is ontspannend voor iedereen. Een echte aanrader!

9Kindvriendelijk
    10Staat v/h sanitair
    8Ligging

• 9natascha13-07-2007

Sinds ik geboren ben kom ik al op deze camping, en ik kan niets anders zeggen dan super.....!!!!

8Kindvriendelijk
    7Eetgelegenheden

9 tips over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• philip251, 30-08-2013

Er zijn diverse babysitters op de camping waarover de receptie informatie kan geven. Reken wel op 10 Euro per uur.. Probeer eerst met een paar verschillende te spreken; onze eerste was uiteindelijk vooral op de centen gericht (al was ze de goedkoopste met 7 Euro) en niet flexibel.

• kees, 21-09-2013

oordopjes en een schep meenemen

• elly m, 25-06-2013

verwacht niet te veel van het naturistendorp cap d agde dat is erg oud en aftans maar wel erg bruisend s avonds in de zomer kan je er iedere dag uitgaan op vele locaties daarom is rene oltra the place to be niet te duur en erg gemoedelijk vanaf middernacht rijd er een treintje van de camping tot aan je tent agde cap is de place to be vanwege de MENSEN niet vanwege de accommodaties appartementje;die erg duur zijn vanaf 200 euro per nacht v 2 per

11 vragen over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• Wim, 10-03-2010

mooie tent staanplaats

Hallo, ook wij willen dit jaar naar Rene Oltra. Wij willen dit jaar weer een kamperen met eigen tent. Kan er ook iemand ons vertellen op welke Alee of Avenue een mooie staanplaats is voor een tent

elly m, 25-06-2013

reu la dunne vlak langst een nieuwe sanitair blok kijk even op website rene oltra dan zie je een plattegrond geef ook door wat je wil schaduw/zonnig plekje enz houden ze rekening mee

• mary, 22-10-2011

Wie weet manneer je kunt reserven

Het resereveren voor 2012 lukt niet via de site, vanaf wanneer kan dit.Ook las ik dat je minimaal 7 moet boeken in het hoofdseizoen klopt dit??

dick, 27-02-2012

de camping is vanaf eind September tot 1 Januari gesloten. je kunt nu zo via hun website reserveren. gaan jullie per tent/caravan of een huisje. als je per tent/caravan gaat zoek eerst een plekje uit op de plattegrond. groet dick

• hilbert, 30-07-2016

nfn