Camping Centre Helio-Marin René Oltra

Camping Centre Helio-Marin  René Oltra

9 tips over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

philip251, 7-9-2016
- Als je via internet tijdig reserveert krijg je de toegangspas van het dorp toegestuurd. Dit voorkomt veel gedoe bij de hoofdpoort. Je moet nog wel bij de camping zelf naar de receptie.
Britta en Frank, 14-8-2014

Wij vinden de camping en omgeving totaal niet geschikt voor kinderen onder de 18 jaar. Seks is overal waar je komt op de daarvoor bedoelde stranden en in het dorp (NIET op de camping zelf overigens). Voor ons maakt dit een belangrijk deel uit van onze vakantiekeuze en relatie.

Er zijn voldoende kinderen op de camping dus er zijn mensen die hier anders over denken. Maar dit is dan ook alleen maar onze mening.

Reina Heins, 14-7-2014
Een aangepaste stekker voor electriciteitsnet en een parasol voor op het strand.

Reina Heins, 14-7-2014
Neem een parasol mee voor het strand en een aangepaste stekker voor elektriciteit.
kees, 21-9-2013
oordopjes en een schep meenemen
philip251, 30-8-2013
Er zijn diverse babysitters op de camping waarover de receptie informatie kan geven. Reken wel op 10 Euro per uur.. Probeer eerst met een paar verschillende te spreken; onze eerste was uiteindelijk vooral op de centen gericht (al was ze de goedkoopste met 7 Euro) en niet flexibel.

elly m, 25-6-2013

verwacht niet te veel van het naturistendorp cap d agde

dat is erg oud en aftans maar wel erg bruisend s avonds

in de zomer kan je er iedere dag uitgaan op vele locaties

daarom is rene oltra the place to be niet te duur en erg gemoedelijk

vanaf middernacht rijd er een treintje van de camping tot aan je tent

agde

cap is de place to be vanwege de MENSEN niet vanwege de accommodaties

appartementje;die erg duur zijn vanaf 200 euro per nacht v 2 per

Didier, 24-10-2011
Bijzonder geschikt voor swingers en volwassenen. Zeker niet geschikt voor kinderen ouder dan 10 - 12 jaar.
caen, 9-2-2009
de camping geeft volgens het grote aantal plaatsen toch een rustig gevoel, met voldoende plaats ., met veel mogelijkheid voor het bezoeken van hinterland.