Géén boekingskosten
/Frankrijk/Languedoc - Roussillon/Cap d'Agde/Campings Cap d'Agde/Camping Centre Helio-Marin René Oltra

Centre Helio-Marin René Oltra

• 5Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

103 Reviews over Centre Helio-Marin René Oltra

• 2Toos en Henk01-04-2022

om corona te compenseren 25% prijsverhoging

Het was al een relatief dure camping voor de omgeving. Dit jaar hebben ze doodleuk de campingplaatsen en chaletprijzen met ongeveer 25 procent verhoogd. Betaalde je vorig jaar iets van 32 tot 37 euro voor dag op een kampeerplaats, betaal je dit jaar 47.50! Het was het al niet waard, en nu al helemaal niet meer.

• 3Staat v/h sanitair
  • 7Pieter30-09-2021

Vaste stek al jaren

We komen er al meer dan 45 jaar. Camping is wel steeds duurder geworden. Omdat het vlakbij de zee ligt en vlakbij naturistendorp komen we hier elk jaar. Alles op loopafstand. Op camping is water en elektra bij elke standplaats. Mijn vrouw wil elk jaar weer terug en voelt zich thuiskomen ieder jaar. Van het Swingers gebeuren hebben we geen last. Ieder doet maar wat hij fijn vind. Op strand is plek genoeg voor ieder. Restaurant en winkelcentra op loopafstand. Voordeel dat je 24 uur overal naakt kan zijn. Nadeel is de onverharde paden. Dat geef stof en ergernis. Ook de auto's van personeel rijd veel te hard . Camping hoort als seizoen open gaat in orde te zijn. Maar hier rijden er de hele dag buldozers en graafmachines af en aan. Hopen dat paden snel verhard worden . Mooie weer is ook rede om elk jaar weer terug te gaan.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6S&R26-08-2021

Heerlijke plek, maar niet voor kinderen...

Grote camping, direct aan het (naakt)strand. Dat strand bestaat uit twee delen. Links (oostelijk) van Beachclub Paralia en rechts (westelijk) van de club. Links is een swingersstrand, daar lig je hutje-mutje en gebeuren weleens dingen die niet geschikt zijn voor kinderen. Rechts, een veel langer stuk strand, waar zulke dingen niet gebeuren. Goed om dat te weten. Op de camping een mengelmoes van gasten. Behoorlijk wat vaste plekken van voornamelijk Fransen. Een deel van de gasten komt om te genieten van het nachtleven in Village Naturiste, ook dat is erg gericht op swingers. Dat zie je ook aan hoe mensen zich uitdossen als de avond valt. Toilet en douchegebouwen zijn netjes, echter een extra schoonmaak-ronde op een dag zou wel een goed idee zijn.... Wij hebben er een erg leuke week gehad, maar we wisten dan ook wel waar we heen gingen..

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 7J&L16-09-2019

Na de Reviews hier gelezen te hebben, hebben we eerst maar voor 4 nachten geboekt. Beviel het niet dan konden we door reizen. Het zijn 10 dagen geworden. Het viel ons 200% mee. Sanitair schoon en netjes, Oké geen toilet brillen maar dat komt vaker voor in Frankrijk. Sanitair werd 3 x per dag schoon gemaakt. Geen toiletpapier maar dat overleefd de grondige wijze van schoonmaken niet. Er gaan verhalen rond over “Swinger” activiteiten op de camping. Het enige wat je hier van merkt is dat er mensen ‘s avonds “erotisch” gekleed naar het dorp gaan. Voor de rest een normale rustige naturisten camping waar iedereen geaccepteerd wordt zoals tie is. Verbeter punten: Toiletborstels om de remsporen weg te poetsen. Zeep om je handen te wassen bij de toiletten Zwembad Een snackbar met een uitgebreider aanbod.

• 4Eetgelegenheden
  • 6Herts Henry28-08-2019

Dure camping

Dure camping zoals de rest (winkels, autobaan, wifi) in het zuiden van Frankrijk. Men moet 2 maal betalen want de camping ligt in een afgesloten naturistendorp. De prijs om in het dorp te komen is dit jaar met 50% gestegen en ook de prijs om te kamperen gaat ieder jaar de hoogte in.
    Een irritant zeer luid geluid weerklinkt over de camping in de namiddag tot de avond, vanwege de Paralia Beach Club naast de camping. Niet geschikt voor jonge kinderen vanwege seksuele daden op het vrij toegankelijk strand. Voor de rest geen opmerkingen. Mocht de prijs wat billijker zijn dan was het een prima camping.

• 7Eetgelegenheden
  • 3barry G.02-07-2019

waneer keert het tij?

wat gaat het snel bergafwaarts met deze camping en deze ooit idyllische plaats. Heeft dit nog iets met naturisme te maken? nou dacht het niet! Natuurlijk, vrijheid blijheid en dat er wat swingers rondlopen, ach prima. Daar heb je op de camping geen last van. Maar op het strand voor de camping is het een verzamelplek voor swingend Europa . Dat stuk strand hoef je niet naar toe, maar het trekt wel mannen aan, hordes mannen. En waar blijven die? op de camping en slapen in het gunstigste geval in een tentje, maar steeds vaker in de auto zelf. Je moet er ook niet gek van opkijken dat die mannen al rond een uur of 6 opstaan en rond je tent, caravan of camper hun gluurtocht beginnen! Denk je vanaf een uur of 17.30 te genieten van een steeds stiller wordend strand? nou mooi niet! Dan begint de Parallia beach club te draaien. Een niet te zuinig ook. Meer dan 100 decibel meet mijn iphone op het strand. Dat kan simpelweg niet. afschuwelijk

• 3Staat v/h sanitair
  • 1joop30-06-2019

NOOIT MEER OP DEZE HONDEN campning , rotherrie

over het sanitair kan ik heel kort zijn; Prima en schoon . plaatsen zijn groot genoeg alleen de overlast , de rotherrie van al die honden de hele dag door . Verschrikkelijk !!! Oltra doet hier niets aan in tegendeel je krijgt korting als je meer honden mee neemt. Dit jaar nemen de mensen de honden ook mee naar zee dus kan je je daar de rest van de dag ergeren als die besten ziet pissen en poepen waar jij nog wil zwemmen. Nogmaals , Camping Oltra doet hier NIETS tegen. Wij zijn nu 5 jaar geweest maar ik ga nu mijn geld terug vorderen en kom NOOIT MEER

• 4zbornik18-10-2018

Aftakeling in snel tempo, commercie is belangrijk

Kwamen hier al een paar jaar maar zie het jaarlijks met sprongen achteruit gaan. Positief: De gratis taxi na 00.00 uur die je bij je tent/car/camp/mobil brengt. Ehhh…. wat nog meer... Negatief: Het harde rijden van het personeel met de electra wagentjes die zorgen dat het stof van de onverharde paden letterlijk op je bord terecht komt als je voor je carravan zit te eten. Je hoort heel veel mensen om je heen (en wij zelf ook) hoesten van het stof. Verschillende keren gevraagd rustiger te rijden maar dat gebeurd niet. De toiletten vooraan op de camping (zee zijde) zijn wel modern maar doorgaans smerig. De toiletten achter op de camping zijn nog steeds die vieze sta toiletten waarvan je spontaan over je nek gaat. De prijs/kwaliteit verhouding slaat nergens meer op. 4/ 5 sterren in geen geval. Verder is het verworden tot een homo camping waar soms openbaar voorstelling van wordt gegeven. Wij komen hier niet meer!

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair
  • 3Aad13-10-2018

Nooit meer.

In een eerder review had ik geschreven mooie rustige camping. Dit jaar 3 maanden geweest. Door dat een andere camping in de Ardech was weg gespoeld een grote swingerscamping bij Oltra. Ik heb een vermoeden dat dit volgendjaar nog erger word. Na vele jaren het leuk en plezierig gehad te hebben komen wij niet meer terug naar deze swingerscamping . Plaatsen worden slecht onderhouden, je staat idd tussen huisjes of bij stinkende dieselcampers die de hele dag aan en af rijden voor één dag lekker seks te bedrijven. Camping niet geschikt voor kinderen. Sanitair waar wij stonden niet toegankelijk voor rolstoelhoders, veel douches zijn wel verbeterd maar ook veel oude gebouwen.

• 5Staat v/h sanitair
  • 7Zoë04-09-2018

Mooie ervaring

eigenlijk heb ik niet 1 negatief ding te noemen . Nou ja misschien is het handig als het personeel op de camping een paar woorden Engels kan praten aangezien ik echt geen steek Frans praat maar dat is bijzaak . Met wat handen en voeten werk kom je ver . Toiletten waren schoon . Ruime plek voor de caravan . Uitgaans gebied , schuimfeesten en poolparty’s waren super . De keuze om ergens aan mee te doen (erotisch) ligt geheel bij jezelf . Zelf zijn we swingers maar had niet de indruk dat dit er bovenop lag . Wij komen volgend jaar zeker weer terug !!!

• 6Eetgelegenheden

Camping Centre Helio-Marin René Oltra info