Camping Centre Helio-Marin René Oltra

Camping Info

• Kinderopvang

70 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

• 7J&L16-09-2019

Na de Reviews hier gelezen te hebben, hebben we eerst maar voor 4 nachten geboekt. Beviel het niet dan konden we door reizen. Het zijn 10 dagen geworden. Het viel ons 200% mee. Sanitair schoon en netjes, Oké geen toilet brillen maar dat komt vaker voor in Frankrijk. Sanitair werd 3 x per dag schoon gemaakt. Geen toiletpapier maar dat overleefd de grondige wijze van schoonmaken niet. Er gaan verhalen rond over “Swinger” activiteiten op de camping. Het enige wat je hier van merkt is dat er mensen ‘s avonds “erotisch” gekleed naar het dorp gaan. Voor de rest een normale rustige naturisten camping waar iedereen geaccepteerd wordt zoals tie is. Verbeter punten: Toiletborstels om de remsporen weg te poetsen. Zeep om je handen te wassen bij de toiletten Zwembad Een snackbar met een uitgebreider aanbod.

7Prijs/kwaliteit
    7Kindvriendelijk
    4Eetgelegenheden

• 6Herts Henry28-08-2019

Dure camping

Dure camping zoals de rest (winkels, autobaan, wifi) in het zuiden van Frankrijk. Men moet 2 maal betalen want de camping ligt in een afgesloten naturistendorp. De prijs om in het dorp te komen is dit jaar met 50% gestegen en ook de prijs om te kamperen gaat ieder jaar de hoogte in.
    Een irritant zeer luid geluid weerklinkt over de camping in de namiddag tot de avond, vanwege de Paralia Beach Club naast de camping. Niet geschikt voor jonge kinderen vanwege seksuele daden op het vrij toegankelijk strand. Voor de rest geen opmerkingen. Mocht de prijs wat billijker zijn dan was het een prima camping.

2Kindvriendelijk
    7Eetgelegenheden

• 3barry G.02-07-2019

waneer keert het tij?

wat gaat het snel bergafwaarts met deze camping en deze ooit idyllische plaats. Heeft dit nog iets met naturisme te maken? nou dacht het niet! Natuurlijk, vrijheid blijheid en dat er wat swingers rondlopen, ach prima. Daar heb je op de camping geen last van. Maar op het strand voor de camping is het een verzamelplek voor swingend Europa . Dat stuk strand hoef je niet naar toe, maar het trekt wel mannen aan, hordes mannen. En waar blijven die? op de camping en slapen in het gunstigste geval in een tentje, maar steeds vaker in de auto zelf. Je moet er ook niet gek van opkijken dat die mannen al rond een uur of 6 opstaan en rond je tent, caravan of camper hun gluurtocht beginnen! Denk je vanaf een uur of 17.30 te genieten van een steeds stiller wordend strand? nou mooi niet! Dan begint de Parallia beach club te draaien. Een niet te zuinig ook. Meer dan 100 decibel meet mijn iphone op het strand. Dat kan simpelweg niet. afschuwelijk

3Prijs/kwaliteit
    3Staat v/h sanitair
    2Hygiëne

• 1joop30-06-2019

NOOIT MEER OP DEZE HONDEN campning , rotherrie

over het sanitair kan ik heel kort zijn; Prima en schoon . plaatsen zijn groot genoeg alleen de overlast , de rotherrie van al die honden de hele dag door . Verschrikkelijk !!! Oltra doet hier niets aan in tegendeel je krijgt korting als je meer honden mee neemt. Dit jaar nemen de mensen de honden ook mee naar zee dus kan je je daar de rest van de dag ergeren als die besten ziet pissen en poepen waar jij nog wil zwemmen. Nogmaals , Camping Oltra doet hier NIETS tegen. Wij zijn nu 5 jaar geweest maar ik ga nu mijn geld terug vorderen en kom NOOIT MEER

4Ligging

• 2018
    4zbornik18-10-2018

Aftakeling in snel tempo, commercie is belangrijk

Kwamen hier al een paar jaar maar zie het jaarlijks met sprongen achteruit gaan. Positief: De gratis taxi na 00.00 uur die je bij je tent/car/camp/mobil brengt. Ehhh…. wat nog meer... Negatief: Het harde rijden van het personeel met de electra wagentjes die zorgen dat het stof van de onverharde paden letterlijk op je bord terecht komt als je voor je carravan zit te eten. Je hoort heel veel mensen om je heen (en wij zelf ook) hoesten van het stof. Verschillende keren gevraagd rustiger te rijden maar dat gebeurd niet. De toiletten vooraan op de camping (zee zijde) zijn wel modern maar doorgaans smerig. De toiletten achter op de camping zijn nog steeds die vieze sta toiletten waarvan je spontaan over je nek gaat. De prijs/kwaliteit verhouding slaat nergens meer op. 4/ 5 sterren in geen geval. Verder is het verworden tot een homo camping waar soms openbaar voorstelling van wordt gegeven. Wij komen hier niet meer!

5Kindvriendelijk
    4Staat v/h sanitair
    2Hygiëne

• 3Aad13-10-2018

Nooit meer.

In een eerder review had ik geschreven mooie rustige camping. Dit jaar 3 maanden geweest. Door dat een andere camping in de Ardech was weg gespoeld een grote swingerscamping bij Oltra. Ik heb een vermoeden dat dit volgendjaar nog erger word. Na vele jaren het leuk en plezierig gehad te hebben komen wij niet meer terug naar deze swingerscamping . Plaatsen worden slecht onderhouden, je staat idd tussen huisjes of bij stinkende dieselcampers die de hele dag aan en af rijden voor één dag lekker seks te bedrijven. Camping niet geschikt voor kinderen. Sanitair waar wij stonden niet toegankelijk voor rolstoelhoders, veel douches zijn wel verbeterd maar ook veel oude gebouwen.

2Kindvriendelijk
    5Staat v/h sanitair

• 7Zoë04-09-2018

Mooie ervaring

eigenlijk heb ik niet 1 negatief ding te noemen . Nou ja misschien is het handig als het personeel op de camping een paar woorden Engels kan praten aangezien ik echt geen steek Frans praat maar dat is bijzaak . Met wat handen en voeten werk kom je ver . Toiletten waren schoon . Ruime plek voor de caravan . Uitgaans gebied , schuimfeesten en poolparty’s waren super . De keuze om ergens aan mee te doen (erotisch) ligt geheel bij jezelf . Zelf zijn we swingers maar had niet de indruk dat dit er bovenop lag . Wij komen volgend jaar zeker weer terug !!!

8Prijs/kwaliteit
    6Eetgelegenheden

• 7Patricia29-08-2018

Heerlijk genoten!

Wij zijn voor het tweede jaar nu naar deze camping gegaan. Wij vinden het wen prima camping. Gezellig en dichtbij het strand. Stranden zijn schoon en druk. Er is in het hele dorp heel veel te doen. Sanitair wordt vaak schoon gemaakt. Er is voldoende controle op de camping. In de avond/nacht rijden er golfkarretjes om je naar je tent te brengen als je uit nachtleven komt. Dit om geluidsoverlast te voorkomen. Beachclub Paralia geen last van gehad van de muziek. Wij komen volgend jaar weer!

4Kindvriendelijk
    7Hygiëne
    7Prijs/kwaliteit
    7Staat v/h sanitair
    8Eetgelegenheden

• 5Lisette26-05-2018

Wrange nasmaak/ slechte voorlichting.

Omdat we niet wisten hoe lang we zouden blijven heb ik dit bij aankomst aan de receptie doorgegeven. Ze vroeg hoe lang we maximaal konden blijven. Dit heb ik aangeven. Ze gaf aan dat ik gewoon de maximale periode vooraf moest betalen en als ik toch eerder weg wilde gaan, dat ik dan deze dagen retour zou krijgen. Oké.
    Maar vanwege het slechte weer en ziekte zijn we eerder vertrokken. Bij de receptie gekomen zeiden ze dat we geen geld terug kregen voor deze niet- gebruikte dagen, maar deze( voor september) de nog de niet gebruikte dagen konden " inhalen". Dit geeft een hele slecht na-smaak. Een dure vakantie achteraf. Wij komen hier nooit meer.

1Prijs/kwaliteit
    5Staat v/h sanitair
    7Ligging

• 5brigalai25-05-2018

Nooit meer

Vroeger was het een leuke plek, en keerden we met plezier terug,nu worden de caravans tussen de koopmobilhomes geplaatst. Het sanitair is verouderd, en niet zo proper, bij valavond geen licht om je te scheren. Het gras word enkel snel gemaaid plaats verhuurd.Anders heel erg verwilderd. Geen zwembad, of je moet in het centrum ernaast (erotisch) betalen drank dan mag je in koud zwembad , of een ingang van 15 euro......Snel van tof naar nooit meer gegaan op een paar jaren.

4Staat v/h sanitair

9 tips over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• philip251, 30-08-2013

Er zijn diverse babysitters op de camping waarover de receptie informatie kan geven. Reken wel op 10 Euro per uur.. Probeer eerst met een paar verschillende te spreken; onze eerste was uiteindelijk vooral op de centen gericht (al was ze de goedkoopste met 7 Euro) en niet flexibel.

• kees, 21-09-2013

oordopjes en een schep meenemen

• elly m, 25-06-2013

verwacht niet te veel van het naturistendorp cap d agde dat is erg oud en aftans maar wel erg bruisend s avonds in de zomer kan je er iedere dag uitgaan op vele locaties daarom is rene oltra the place to be niet te duur en erg gemoedelijk vanaf middernacht rijd er een treintje van de camping tot aan je tent agde cap is de place to be vanwege de MENSEN niet vanwege de accommodaties appartementje;die erg duur zijn vanaf 200 euro per nacht v 2 per

11 vragen over Camping Centre Helio-Marin René Oltra

• Wim, 10-03-2010

mooie tent staanplaats

Hallo, ook wij willen dit jaar naar Rene Oltra. Wij willen dit jaar weer een kamperen met eigen tent. Kan er ook iemand ons vertellen op welke Alee of Avenue een mooie staanplaats is voor een tent

elly m, 25-06-2013

reu la dunne vlak langst een nieuwe sanitair blok kijk even op website rene oltra dan zie je een plattegrond geef ook door wat je wil schaduw/zonnig plekje enz houden ze rekening mee

• mary, 22-10-2011

Wie weet manneer je kunt reserven

Het resereveren voor 2012 lukt niet via de site, vanaf wanneer kan dit.Ook las ik dat je minimaal 7 moet boeken in het hoofdseizoen klopt dit??

dick, 27-02-2012

de camping is vanaf eind September tot 1 Januari gesloten. je kunt nu zo via hun website reserveren. gaan jullie per tent/caravan of een huisje. als je per tent/caravan gaat zoek eerst een plekje uit op de plattegrond. groet dick

• hilbert, 30-07-2016

nfn