Camping Centre Helio-Marin René Oltra

68 reviews over Camping Centre Helio-Marin René Oltra in het Nederlands

waneer keert het tij?

barry G.
2-7-2019

wat gaat het snel bergafwaarts met deze camping en deze ooit idyllische plaats. Heeft dit nog iets met naturisme te maken? nou dacht het niet! Natuurlijk, vrijheid blijheid en dat er wat swingers rondlopen, ach prima. Daar heb je op de camping geen last van. Maar op het strand voor de camping is het een verzamelplek voor swingend Europa . Dat stuk strand hoef je niet naar toe, maar het trekt wel mannen aan, hordes mannen. En waar blijven die? op de camping en slapen in het gunstigste geval in een tentje, maar steeds vaker in de auto zelf. Je moet er ook niet gek van opkijken dat die mannen al rond een uur of 6 opstaan en rond je tent, caravan of camper hun gluurtocht beginnen! Denk je vanaf een uur of 17.30 te genieten van een steeds stiller wordend strand? nou mooi niet! Dan begint de Parallia beach club te draaien. Een niet te zuinig ook. Meer dan 100 decibel meet mijn iphone op het strand. Dat kan simpelweg niet. afschuwelijk

Gereisd Met partner in juni 2019

NOOIT MEER OP DEZE HONDEN campning , rotherrie

joop
30-6-2019

over het sanitair kan ik heel kort zijn; Prima en schoon . plaatsen zijn groot genoeg alleen de overlast , de rotherrie van al die honden de hele dag door . Verschrikkelijk !!! Oltra doet hier niets aan in tegendeel je krijgt korting als je meer honden mee neemt. Dit jaar nemen de mensen de honden ook mee naar zee dus kan je je daar de rest van de dag ergeren als die besten ziet pissen en poepen waar jij nog wil zwemmen. Nogmaals , Camping Oltra doet hier NIETS tegen. Wij zijn nu 5 jaar geweest maar ik ga nu mijn geld terug vorderen en kom NOOIT MEER

Gereisd Met partner in juni 2019

Aftakeling in snel tempo, commercie is belangrijk

zbornik
18-10-2018

Kwamen hier al een paar jaar maar zie het jaarlijks met sprongen achteruit gaan. Positief: De gratis taxi na 00.00 uur die je bij je tent/car/camp/mobil brengt. Ehhh…. wat nog meer... Negatief: Het harde rijden van het personeel met de electra wagentjes die zorgen dat het stof van de onverharde paden letterlijk op je bord terecht komt als je voor je carravan zit te eten. Je hoort heel veel mensen om je heen (en wij zelf ook) hoesten van het stof. Verschillende keren gevraagd rustiger te rijden maar dat gebeurd niet. De toiletten vooraan op de camping (zee zijde) zijn wel modern maar doorgaans smerig. De toiletten achter op de camping zijn nog steeds die vieze sta toiletten waarvan je spontaan over je nek gaat. De prijs/kwaliteit verhouding slaat nergens meer op. 4/ 5 sterren in geen geval. Verder is het verworden tot een homo camping waar soms openbaar voorstelling van wordt gegeven. Wij komen hier niet meer!

Nooit meer.

Aad
13-10-2018

In een eerder review had ik geschreven mooie rustige camping. Dit jaar 3 maanden geweest. Door dat een andere camping in de Ardech was weg gespoeld een grote swingerscamping bij Oltra. Ik heb een vermoeden dat dit volgendjaar nog erger word. Na vele jaren het leuk en plezierig gehad te hebben komen wij niet meer terug naar deze swingerscamping . Plaatsen worden slecht onderhouden, je staat idd tussen huisjes of bij stinkende dieselcampers die de hele dag aan en af rijden voor één dag lekker seks te bedrijven. Camping niet geschikt voor kinderen. Sanitair waar wij stonden niet toegankelijk voor rolstoelhoders, veel douches zijn wel verbeterd maar ook veel oude gebouwen.

Gereisd Met partner in juli 2018

Mooie ervaring

Zoë
4-9-2018

eigenlijk heb ik niet 1 negatief ding te noemen . Nou ja misschien is het handig als het personeel op de camping een paar woorden Engels kan praten aangezien ik echt geen steek Frans praat maar dat is bijzaak . Met wat handen en voeten werk kom je ver . Toiletten waren schoon . Ruime plek voor de caravan . Uitgaans gebied , schuimfeesten en poolparty’s waren super . De keuze om ergens aan mee te doen (erotisch) ligt geheel bij jezelf . Zelf zijn we swingers maar had niet de indruk dat dit er bovenop lag . Wij komen volgend jaar zeker weer terug !!!

Heerlijk genoten!

Patricia
29-8-2018

Wij zijn voor het tweede jaar nu naar deze camping gegaan. Wij vinden het wen prima camping. Gezellig en dichtbij het strand. Stranden zijn schoon en druk. Er is in het hele dorp heel veel te doen. Sanitair wordt vaak schoon gemaakt. Er is voldoende controle op de camping. In de avond/nacht rijden er golfkarretjes om je naar je tent te brengen als je uit nachtleven komt. Dit om geluidsoverlast te voorkomen. Beachclub Paralia geen last van gehad van de muziek. Wij komen volgend jaar weer!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Wrange nasmaak/ slechte voorlichting.

Lisette
26-5-2018

Omdat we niet wisten hoe lang we zouden blijven heb ik dit bij aankomst aan de receptie doorgegeven. Ze vroeg hoe lang we maximaal konden blijven. Dit heb ik aangeven. Ze gaf aan dat ik gewoon de maximale periode vooraf moest betalen en als ik toch eerder weg wilde gaan, dat ik dan deze dagen retour zou krijgen. Oké.
Maar vanwege het slechte weer en ziekte zijn we eerder vertrokken. Bij de receptie gekomen zeiden ze dat we geen geld terug kregen voor deze niet- gebruikte dagen, maar deze( voor september) de nog de niet gebruikte dagen konden " inhalen". Dit geeft een hele slecht na-smaak. Een dure vakantie achteraf. Wij komen hier nooit meer.

Gereisd Met partner in mei 2018

Nooit meer

brigalai
25-5-2018

Vroeger was het een leuke plek, en keerden we met plezier terug,nu worden de caravans tussen de koopmobilhomes geplaatst. Het sanitair is verouderd, en niet zo proper, bij valavond geen licht om je te scheren. Het gras word enkel snel gemaaid plaats verhuurd.Anders heel erg verwilderd. Geen zwembad, of je moet in het centrum ernaast (erotisch) betalen drank dan mag je in koud zwembad , of een ingang van 15 euro......Snel van tof naar nooit meer gegaan op een paar jaren.

buiten bouwvak periode niet te druk best gezellig

gerhard
26-4-2018

er komen te veel huisjes, de kampeer plaatsen zijn over het algemeen Net groot genoeg, in de bouwvak vakantie is het een seks camping (jammer) dan naturisten camping.

minder goed of anders, slechte plaats

deilgat dominique
3-2-2018

je moet echt goed je plan kunnen trekken, hulp heb je niet, we zijn ervaren campeerders en daardoor lukt het ons wel, 5 sterren echt niet terecht, maar ga terug omdat we na zoveel jaren wel een hechte vriendenkring hebben opgebouwd

Gereisd Met partner in juni 2017

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Centre Helio-Marin René Oltra in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Centre Helio-Marin René Oltra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.