Hotel Capao

7 reviews over Hotel Capao in het Nederlands

Ideale ligging voor strandvakantie

Fam Mulier-Pelsers
29-8-2010

Kamers heel basic; badkamer dringend aan vernieuwing toe en ook krap. Badkamer had ook een geur door gebrek aan goede verluchting.Voor de rest alles aanwezig en ook proper. 2 zwembaden: aan het verwarmde zwembad ligstoelen waar meestal plaats is, aan het niet verwarmde zwembad zijn er geen ligstoelen en is er ook geen schaduw. Gratis strandhanddoeken! Het strand ligt rechtstreeks aan het hotel. Ligbedden tegen betaling maar duur. Er is ook een bar en restaurant: kwaliteit zeer goed maar ook relatief duur. De meeste attracties/bezienswaardigheden (aqualand, île de loisirs, haven) op wandelafstand. Vooral Frans publiek. Tip:nabij hotel zeer lekker restaurant met zeer goede prijs/kwaliteit: Les Copains d'Abord

Een aanrader

Davy & Isabelle
31-7-2008

zeer goede ligging, eten zeer gevarieerd

wel hun menu niet aangepast aan de kinderen

gaan er van uit dat ook de kinderen alles lusten, en te grote portie

wil je iets anders , heb je niet veel keuze

zeer vriendelijk, proper, gratis strandlakens

direct aan het strand

zeker voor herhaling vatbaar!

goede ligging aan strand met faciliteiten (horeca en ligstoelen). groot zwembad + klein verwarmd.

ruime kamers.

Niet 1/2 pensioen aan te raden daar avondmaal nogal basis en geen keuze.

We hebben een aantal aanbieders voor Capao voor je op een rij gezet:

Veel gratis parkeerruimte op openbare parkeerplaats. Badkamer afgeleefd; prima kamer met balkon en uitzicht op zee en (groot)zwembad. Restaurant goed met vlotte en vriendelijke bediening. Uitstekend ligging direct aan 't strand met ook daar een prima restaurant en strandfascilliteiten. Gratis badlakens voor (gratis) strandbedden.

In hotel geen lift aanwezig.

Geen parking aan het hotel, ook niet om uit te laden (wel op ong 100m). Geen caddies aangeboden, wel beschikbaar na vraag, geen hulp met valiezen, geen lift naar 1ste verdiep. Eenvoudige kamers, afgeleefde badk. Avondeten eenvoudig maar niet slecht, ontbijt OK. Onvriendelijk en gehaast restaurantpersoneel. Indien geen half pension: lekkere menu voor 25€. Gevraagd om dit menu te krijgen mits opleg ipv HP: na overleg werd ons zeer tegen de zin vd verantwoordelijke gezegd dat dit 1x mogelijk was mits opleg van 5€. Later gezien dat we meer betaald hebben. Gelegen in superdrukke buurt (veel nachtlawaai). Geen ligzetels/parasols ah grote zwembad. Wel gratis badhanddoeken. Mooi strand dichtbij.

Met de auto wegrijden = 2x in de file staan (augustus). Veel geld waar je weinig voor terugkrijgt, behalve de nabijheid vd zee. Gaan al jaren naar zuid Frankrijk: minst goede prijs kwaliteit tot nu toe.

Uitstekend hotel direkt aan het strand

Robert
22-6-2007

Uitstekend hotel direkt aan het strand. Idd een grote parkeerplaats waar je je auto altijd kwijt kunt (gratis). Kamers zijn ruim en beneden evt. met tuin. Zwembad is klein maar de zee is natuurlijk dichtbij. Strandbedden zijn te huur en voor hotelgasten met korting. Het restaurant aan het strand is perfect maar in het hoogseizoen erg druk. Het Hotel is echt aan te raden. Centrum 30 min lopen of 5 min met de auto

Aan de overzijde van het hotel is een kleine supermarkt waar je wat spullen kunt kopen.

Zeer goed hotel

R. De Cauwer
27-9-2005

Zeer goed hotel. Niet goedkoop, maar prijs-kwaliteit is verantwoord. Heel lekkere keuken met veel specialteiten.

In half-pension eveneens zeer gevarieerde keuken. Enige hotel in Capd'Agde rechtstreeks aan het strand gelegen met grote, gratis parking. Eigen

strandaccommodatie met bar, restaurant en ligstoelen met zonneschermen. Vlotte

en vriendelijke bediening.Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Capao voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capao in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capao zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Capao scoort een 7.3 uit 10 op basis van 10 reviews.