Appartement Cap d`Agde

Meer appartementinfo

34 reviews over Appartement Cap d`Agde

• 10John en Francisca19-08-2013

Mooie locatie

Zeer mooi ingericht appartement met alles wat je nodig hebt. zeer compleet met wasmachine, vaatwasser en een heerlijk bed. Gezellige winkels en restaurants op loopafstand, je hoeft eigenlijk het park niet af voor je dagelijkse boodschappen. Wat ons betreft een heerlijk appartement en komen hier zeker nog eens terug. Was helemaal TOP!!!

• 10Anne en Bert28-07-2013

Wat een geweldige studio !!!!!!!!!!!!

Wat een prachtig plekje onder de Franse zon. Deze studio is voor ons echt een aanrader. Geweldig balkon met uitzicht op passerende zeilbootjes. Bakker en slager om de hoek en de studio is heel erg eigentijds en met smaak ingericht.Toppertje

• 10karel en anja 11-07-2013

super studio

Dit is onze eerste beoordeling op zoover, even kijken hoe dit werkt Vorige maand aangekomen in de Cap, We waren ontzettend verbaast over het gebodende. Meestal stelt de studio het niet veel voo,r maar het mooie weer maakt het al snel goed .Nu niet , Alles klopt aan deze studio , of het is perfect onderhouden of het is splitsplinter nieuw, we weten het niet. Ik kan niet bedenkrn of het staat er , Wat een luxe , heerlijk bed en alles klopt wat er op hun website staat, we komen terug, wel jammer dat het zo snel is vol geboekt !!!!!!!!!!!!!

• 10chantal09-07-2013

top vakantie via website

Via vrienden gewezen op dit net gerenoveerde appartement in Heliopolis - Cap 'd Agde. Smaakvol en voorzien van alle gemakken, prachtig centraal gelegen en uitzicht op zee! Met zon, zee, strand de ideale combinatie voor een geslaagde vakantie. Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.

• 10Erwin18-11-2012

Fantastisch appartement!

In voorgaande jaren heb ik dit appartement al vaker gehuurd, toen was het ook geheel niet slecht, maar dit jaar is het appartement van eigenaar gewisseld en eigenlijk van binnen kompleet gerenoveerd: fantastische nieuwe keuken voorzien van alle moderne apparatuur, nieuw bed van zeer goede kwaliteit, leuke moderne inrichting van het komplete appartement. Dit is naar mijn mening een van de beste appartementen in zijn huurklasse.

• 10Wendy13-10-2012

In één woord: Geweldig!

Dit appartement ligt op een heerlijke locatie, slechts op loopafstand van de gezelligheid van winkeltjes, bakker en uitgaansgelegenheid. En natuurlijk het schitterende strand! Het appartement is modern gerenoveerd en ziet er geweldig uit. Het straalt rust en comfort uit, het appartement is dan ook van alle gemakken voorzien! Een heerlijke esspresso bij het ontbijt, even je mail checken via wifi of gewoon het nieuws kijken... Het is allemaal mogelijk!

Kortom, het is een geweldig appartement op de juiste locatie! En zeker een aanrader.

• 10Jan10-10-2012

top studio met zicht op o.a. zee ;-)

Prachtig nieuw en modern ingerichte studio, met alle nutsvoorzieningen die je nodig kan hebben tijdens je verblijf. Correcte en vlotte huurafhandeling. Geen enkel negatieve opmerking te maken.

• 10Jan en Rita17-09-2012

geweldige plek

Samen met mijn vrouw er een weekje er tussen uit geweest,. We kende Agde al, Meestal, hebben de france eigenaren er weinig aan gedaan. In deze studio is het een ander verhaal, compleet gerenoveerd door de nieuwe eigenaren en van alle gemakken voorzien maakt dit voor ons een super locatie, zon zee strand en de beste croissants onder handbereik maakt dit een een super studio, wij komen hier terug !!!! aanraders als je naar huis wil gaan zonder bikini strepen !!!! Jammer genoeg al in het begin van het jaar snel volgeboekt.

• 10Miles16-09-2012

Een heerlijke plek in de zon!

Als je een lekkere blootvakantie wilt is dit appartement zeker een aanrader. Enkele minuten lopen van het strand. Het appartement is van alle gemakken voorzien en uitstekend geschikt voor twee personen. Het is modern ingericht met een uitgebreide keuken, zelfs een ingebouwd espresso apparaat ontbreekt niet. Mocht je een film willen bekijken, in een haarscherp lcd-scherm is voorzien en waar je ook Nederlandse zenders en radio kunt ontvangen. Wifi ontbreekt niet dus je kan dagelijkse je mail checken. Het terras kent een groot zonnescherm met comfortabele stoelen. Het bed is uitstekend. Daar waar veel appartementen aan een lift ontbreekt kan je hier gemakkelijk je boodschappen bijvoorbeeld met de lift meenemen. Op loopafstand vind je winkels met o.a. bakker, traiteur etc. Kortom, een aanrader!

• 10guus15-08-2012

fantastisch appartement

Het appartement is schitterend ingericht. Alles is nieuw. Niets ontbreekt. De ligging is prima. Vlak bij het strand en de winkels. Lift is voor oudere mensen zeer zeker groot pluspunt. 1 klein minpuntje : door het vaste bed is de studio bij slecht weer wat aan de krappe kant.

4 tips over Appartement Cap d`Agde

• Aad-Judith, 16-06-2014

Neem niet teveel mee want ze hebben wekelijk alles in en om het appartement.

• chantal, 09-07-2013

kijk maar eens op www.agde.nu

• Anne en Bert, 28-07-2013

Wel al heel snel volgeboekt, eten bij de Le Bistro is inderdaad een aanrader.

2 vragen over Appartement Cap d`Agde

• Frits Thomas, 15-09-2014

Beschikbaarheid herfstvakantie 2014

Goedendag,

Graag zou ik samen met mijn vrouw de vakantie willen doorbrengen in uw appartement. Kunt u aangeven of er van 19 t/m 25 oktober plaats is, en wat de huurprijs in die week is?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet, Frits Thomas Oirsbeek

arnold17522, 15-11-2015

www.agde.nu

• Joke Baptist, 30-06-2014

via wie boeken

Ik zie alleen maar positieve reacties. Zou graag nagaan of dit appartement beschikbaar is maar zie nergens via wie ik dit appartement kan boeken. Kan iemand mij een (email)adres geven zodat ik contact op kan nemen met de eigenaar

Alvast bedankt

keesagde, 28-04-2015

www.agde.nu Dit is de officiële website

j braspenning, 14-07-2014

[email protected] www.agde.be www.agde.nu