Appartement Cap d`Agde

Meer appartementinfo

34 reviews over Appartement Cap d`Agde

• 10belgischkoppel29-08-2015

Geweldige studio

We verbleven in deze studio in augustus 2015. Deze is zeer mooi ingericht, voorzien van alle comfort en ideaal voor een verblijf voor 2 personen in Cap d'Agde. De praktische regeling ter plaatse werd verzorgd door een Belgisch koppel en dat verliep uitstekend.

De studio is gelegen in de binnencirkel van Heliopolis, dus daardoor heb je niet alleen een mooi uitzicht over het domein, maar ook over alle mensen die passeren :-) Bovendien heb je ook het voordeel dat je -in tegenstelling tot bvb. Port Nature- een beetje afgelegen zit van het uitgaansleven dus 's nachts ook rustig kan slapen.

Het enige dat we zouden kunnen opmerken is dat het toilet een beetje te hoog geplaatst is maar dat kan je uiteraard niet aanpassen zonder breekwerken. Wat ook wel handig zou zijn en een slot voor de gereserveerde parkeerplaats, want die durft men anders wel eens inpalmen.

Alleszins, een betere prijs/kwaliteit verhouding zijn we nog niet tegengekomen, dus wij keren sowieso terug!

• 9Christine en Erik26-07-2015

Een bloedhete vakantie

Voor de tweede keer op rij naar dit appartement geweest en net als vorig jaar weer een super leuke week gehad. We hadden het gevoel dat we thuis kwamen. Alles is voorhanden wat je nodig hebt op een vakantie. Dit appartement is een TOPPER !!!

• 9H en I13-07-2015

Heerlijke studio op een bijzonder resort

We hebben een geweldige week gehad in een luxe studio die van alle gemakken is voorzien op een mooie locatie dicht bij de winkels en dicht bij het strand. Het uitzicht op het binnen terrein is levendig. We denken terug aan heerlijke zwoele avonden op het balkon onder het genot van een mooi glas witte wijn. We komen zeker nog een keer terug!

• 10Monique Smit12-05-2015

Super plek

Wij waren hier in september. We werden vriendelijk ontvangen en het appartement zag er perfect verzorgd uit. Schoon en voorzien van alle gemakken. Om het appartement te bereken was er het gemak van een lift. Er was echt goed gedacht over de inrichting en op het balkon was het heerlijk ontbijten in de zon. Badkamer en toiletruimte zagen er modern en super netjes uit. De winkeltjes en het strand zijn op 2 minuten lopen dus we waren helemaal in ons nopjes. Prijs/kwaliteit staan meer dan positief in verhouding tot elkaar. Wij komen hier zeker terug en zijn meer dan tevreden.

• 9Erik en Chrsitine03-08-2014

Een leuk verblijf in de knus appartement

Bij aankomst werden we goed ontvangen . Onze eerste indruk van dit appartement was " dit vinden we wel leuk " .....onze laatste indruk van dit knusse plekje was " hier komen we graag het volgende jaar terug " wat we dan ook meteen hebben vastgelegd. Het welkomstgeschenk was ook een leuke verassing . Wij vinden dit appartement een echte aanrader

• 10Aad-Judith15-06-2014

Formidabel appartement

Wat een verrassende ervaring is dit geweest zeg. Echt ze hebben alles in huis tot en met de parasol voor op het strand. Alles kan je halen op deze locatie, supermarkt en diverse shops zijn bereikbaar op loopafstand. Geweldig mooi strand, al gezellig druk in juni. Wij hebben erg genoten van deze vakantie. Helaas 1 min-punt....de vakantie was zo om :-( Wij bedanken de eigenaars voor de betrouwbare service en natuurlijk Herman en Nicole voor het plezierige contact en hun hulp en adviezen. Tot volgend jaar!

• 10Henk en Corry11-06-2014

Uitmuntende studio!!

D.m.v. de foto's en info op de website hadden wij al een zeer goede indruk van deze studio. Maar toen wij de studio betraden, werden onze hoge verwachtingen nog vele malen overtroffen. Wat hebben de eigenaren een luxe, moderne en stijlvolle studio gerealiseerd! Strak vorm gegeven in rustige tinten, met hier en daar wat kleurrijke accenten. De ruimte is optimaal benut en van alle gemakken voorzien, zoals bijv. een grill, 4 pits inductieplaat, wifi, grote led tv, met satelliet, dus een ruime keuze uit vele zenders, w.o. alle Nederlandse zenders. Een praktische badkamer, met wasmachine. Het 2 persoon bed heeft een perfecte matras, waardoor men elke morgen zeer relaxt opstaat. Het balkon is ruim, met zonnescherm en uitzicht op een subtropische tuin en de Middellandse zee ( op loopafstand) Er lag ook nog een map met fraaie gedocumenteerde info over leuke tripjes in de omgeving. Kortom, wat ons betreft was er geen enkele verbeterpunt, dus een 10 + is zeer op zijn plaats. Een aanrader!!

• 10Henk en Janny06-06-2014

prachtige lokatie

Heel leuk contact met eigenaars vooraf. Eerlijk, oprecht en duidelijk. Deze vooraf ervaring zorgt ervoor dat de reis ontspannen verloopt. Ontvangst door Herman en Nicole precies hetzelfde. Erg leuk, nog een goed gesprek en het vertrouwen is gelijk wederzijds. Ook het presentje van Arnold en Hannie bij aankomst geeft een goed gevoel. De eigenaars zijn zeer geslaagd in het aankleden van het appartement en verdienen alle lof. Het weer hebben ze alleen niet in de hand maar als dit ook nog klopt dan kunnen we zeer voldaan zijn met de keuze voor Le Cap d,Agde en zeker voor Heliopolis J 10. Kortom, een AANRADER.

• 10Laura23-05-2014

Heerlijk genieten in superstudio

De foto's op de site, recensies op Zoover en fijne contact vooraf hadden er voor gezorgd dat de verwachtingen hoog waren, maar toen we in de studio aankwamen, werden die toch nog overtroffen. We voelden ons erg welkom in dit modern en smaakvol ingerichte appartement. Zo'n kleine oppervlakte en toch is alles aanwezig.

De studio ligt mooi in het midden van Heliopolis en je kunt je auto dicht bij de ingang parkeren. Mooi uitzicht, terras in de zon. Je bent zo op het strand of in de uitgaansdrukte in de andere complexen. We hebben genoten!

• 10martin en yvon29-09-2013

Helemaal geweldig !

We boekte deze studio via het internet en op aanraden van Zoover, Perfecte ligging, avonds niet te druk en geen herrie en toch geweldig om te zien wat langs ons balkonnetje loopt. Aan alles is gedacht modern en zeer compleet . Deze studio beschikt echt over alles!!!!! We zijn hier heel graag en komen zeker terug, Best Place in Agde !!!!!

Super plekje !!!!!!!!!!

4 tips over Appartement Cap d`Agde

• Aad-Judith, 16-06-2014

Neem niet teveel mee want ze hebben wekelijk alles in en om het appartement.

• chantal, 09-07-2013

kijk maar eens op www.agde.nu

• Anne en Bert, 28-07-2013

Wel al heel snel volgeboekt, eten bij de Le Bistro is inderdaad een aanrader.

2 vragen over Appartement Cap d`Agde

• Frits Thomas, 15-09-2014

Beschikbaarheid herfstvakantie 2014

Goedendag,

Graag zou ik samen met mijn vrouw de vakantie willen doorbrengen in uw appartement. Kunt u aangeven of er van 19 t/m 25 oktober plaats is, en wat de huurprijs in die week is?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet, Frits Thomas Oirsbeek

arnold17522, 15-11-2015

www.agde.nu

• Joke Baptist, 30-06-2014

via wie boeken

Ik zie alleen maar positieve reacties. Zou graag nagaan of dit appartement beschikbaar is maar zie nergens via wie ik dit appartement kan boeken. Kan iemand mij een (email)adres geven zodat ik contact op kan nemen met de eigenaar

Alvast bedankt

keesagde, 28-04-2015

www.agde.nu Dit is de officiële website

j braspenning, 14-07-2014

[email protected] www.agde.be www.agde.nu