Appartement Cap d`Agde

31 reviews over Appartement Cap d`Agde in het Nederlands

Geweldige vakantie Heliopolis J 10

fransenhennie
28-6-2012

Heliopolis J10 studio. Geheel nieuw verbouwde studio waar niets aan het toeval is overgelaten, we komen al jaren in Cap d Agde maar dit is de beste ontdekking sinds jaren. Eindelijk geen huisjesmelker maar iemand die begrijpt dat je als gast ook in je vakantie wil genieten en niet in een accomodatie die is ingericht met grof vuil. Deze studio heeft alles wat ik wil in mijn vakantie en !!! ZEEZICHT ;-)

Gereisd met partner in januari 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cap d`Agde in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cap d`Agde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.