Appartement Cap d`Agde

5 reviews over Appartement Cap d`Agde in het Nederlands

Supervakantie

Carolien
10-9-2018

Prachtig appartement van alle gemakken voorzien ! Heerlijk s’ochtends op het balkon met een kop koffie terwijl de zon opkomt . Voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018

Heerlijk!!

Jacques
19-9-2016

Van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving. Voelde me thuis al was ik ver van huis. Helemaal niets op aan te merken. Alleen maar lof. Volgende keer weer.

Gereisd Alleenreizend in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

super studio

karel en anja
11-7-2013

Dit is onze eerste beoordeling op zoover, even kijken hoe dit werkt Vorige maand aangekomen in de Cap, We waren ontzettend verbaast over het gebodende. Meestal stelt de studio het niet veel voo,r maar het mooie weer maakt het al snel goed .Nu niet , Alles klopt aan deze studio , of het is perfect onderhouden of het is splitsplinter nieuw, we weten het niet. Ik kan niet bedenkrn of het staat er , Wat een luxe , heerlijk bed en alles klopt wat er op hun website staat, we komen terug, wel jammer dat het zo snel is vol geboekt !!!!!!!!!!!!!

Gereisd Alleenreizend in januari 2013

Fantastisch appartement!

Erwin
18-11-2012

In voorgaande jaren heb ik dit appartement al vaker gehuurd, toen was het ook geheel niet slecht, maar dit jaar is het appartement van eigenaar gewisseld en eigenlijk van binnen kompleet gerenoveerd: fantastische nieuwe keuken voorzien van alle moderne apparatuur, nieuw bed van zeer goede kwaliteit, leuke moderne inrichting van het komplete appartement. Dit is naar mijn mening een van de beste appartementen in zijn huurklasse.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een heerlijke plek in de zon!

Miles
16-9-2012

Als je een lekkere blootvakantie wilt is dit appartement zeker een aanrader. Enkele minuten lopen van het strand. Het appartement is van alle gemakken voorzien en uitstekend geschikt voor twee personen. Het is modern ingericht met een uitgebreide keuken, zelfs een ingebouwd espresso apparaat ontbreekt niet. Mocht je een film willen bekijken, in een haarscherp lcd-scherm is voorzien en waar je ook Nederlandse zenders en radio kunt ontvangen. Wifi ontbreekt niet dus je kan dagelijkse je mail checken. Het terras kent een groot zonnescherm met comfortabele stoelen. Het bed is uitstekend. Daar waar veel appartementen aan een lift ontbreekt kan je hier gemakkelijk je boodschappen bijvoorbeeld met de lift meenemen. Op loopafstand vind je winkels met o.a. bakker, traiteur etc. Kortom, een aanrader!

Gereisd Alleenreizend in september 2012

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cap d`Agde in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cap d`Agde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.