Appartement Cap d`Agde

Meer appartementinfo

34 reviews over Appartement Cap d`Agde

• 10Smit22-09-2019

Super!!

Geweldig appartement met uitzicht op zee. Comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien!

• 10Smit20-09-2019

Fantastisch !!

Heerlijk luxe appartement, mooie ligging , strand op loopafstand, Smaakvol ingericht ! Van alle gemakken voorzien !!

• 10Peter&Yolanda30-09-2016

Heerlijk ontspannen en relaxed

Prachtig compleet appartement op de eerste verdieping van alle gemakken voorzien zelfs een wijnkoelkastje en super schoon.Het voelde gelijk goed in dit heerlijke appartement.Geen auto nodig gehad tijdens ons weekje vakantie. De hele dag zon op je balkon . Als het s'avonds wat afkoelde ,hing er zelfs een terras verwarmer op het balkon. Strand en terrasjes op steenworp afstand. Kortom een heerlijk weekje gehad op dit bijzondere vakantiedorp. Hannie en Arnold ,thx

• 10Frans14-08-2016

Fantastisch compleet appartement. Dikke 10!

Een fantastisch appartement! Al meer dan 10 keer naar dit complex geweest maar nog nooit zo een volledig ingericht appartement tegen gekomen. Aan werkelijk alles is gedacht en daadwerkelijk aanwezig. Van een uitgebreid servies tot aan de spullen voor op het strand, het is aanwezig. Zelfs aan de batterijen om deze te vernieuwen is gedacht. Alles is goed onderhouden en wordt erg schoon opgeleverd. Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt. Dit maakt dat je hier een zorgeloze vakantie door kunt brengen. Chapeau!!

• 9Monica10-07-2016

Geweldige moderne studio op top locatie

Zeer modern en schoon appartement die van alle gemakken voorzien is.

Heel dichtbij een breed zandstrand en leuke restaurantjes/barretjes en een supermarkt.

• 10Frank Wuyts10-07-2016

Goede ligging en aangename ontvangst.

Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit.

• 10jan13-03-2016

super!

De studio is super compleet ingericht. Echt gelet op de kleinste details. Ligging voortreffelijk. Alle winkels en gezellige kroegjes nabij. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10eric14-09-2015

super

Voor het 1st af de bezocht.we zijn door Arnold en Hannie super gastvrij ontvangen, zeer mooi,smaakvol appartement op zo'n en mooi uitzicht.voelde direct als thuiskomen.Arnold en Hannie hebben ons op zeer bijzondere wijze ontvangen, niets is teveel.wij keren zeker terug .

• 10belgischkoppel29-08-2015

Geweldige studio

We verbleven in deze studio in augustus 2015. Deze is zeer mooi ingericht, voorzien van alle comfort en ideaal voor een verblijf voor 2 personen in Cap d'Agde. De praktische regeling ter plaatse werd verzorgd door een Belgisch koppel en dat verliep uitstekend.

De studio is gelegen in de binnencirkel van Heliopolis, dus daardoor heb je niet alleen een mooi uitzicht over het domein, maar ook over alle mensen die passeren :-) Bovendien heb je ook het voordeel dat je -in tegenstelling tot bvb. Port Nature- een beetje afgelegen zit van het uitgaansleven dus 's nachts ook rustig kan slapen.

Het enige dat we zouden kunnen opmerken is dat het toilet een beetje te hoog geplaatst is maar dat kan je uiteraard niet aanpassen zonder breekwerken. Wat ook wel handig zou zijn en een slot voor de gereserveerde parkeerplaats, want die durft men anders wel eens inpalmen.

Alleszins, een betere prijs/kwaliteit verhouding zijn we nog niet tegengekomen, dus wij keren sowieso terug!

• 9Christine en Erik26-07-2015

Een bloedhete vakantie

Voor de tweede keer op rij naar dit appartement geweest en net als vorig jaar weer een super leuke week gehad. We hadden het gevoel dat we thuis kwamen. Alles is voorhanden wat je nodig hebt op een vakantie. Dit appartement is een TOPPER !!!

4 tips over Appartement Cap d`Agde

• Aad-Judith, 16-06-2014

Neem niet teveel mee want ze hebben wekelijk alles in en om het appartement.

• chantal, 09-07-2013

kijk maar eens op www.agde.nu

• Anne en Bert, 28-07-2013

Wel al heel snel volgeboekt, eten bij de Le Bistro is inderdaad een aanrader.

2 vragen over Appartement Cap d`Agde

• Frits Thomas, 15-09-2014

Beschikbaarheid herfstvakantie 2014

Goedendag,

Graag zou ik samen met mijn vrouw de vakantie willen doorbrengen in uw appartement. Kunt u aangeven of er van 19 t/m 25 oktober plaats is, en wat de huurprijs in die week is?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groet, Frits Thomas Oirsbeek

arnold17522, 15-11-2015

www.agde.nu

• Joke Baptist, 30-06-2014

via wie boeken

Ik zie alleen maar positieve reacties. Zou graag nagaan of dit appartement beschikbaar is maar zie nergens via wie ik dit appartement kan boeken. Kan iemand mij een (email)adres geven zodat ik contact op kan nemen met de eigenaar

Alvast bedankt

keesagde, 28-04-2015

www.agde.nu Dit is de officiële website

j braspenning, 14-07-2014

[email protected] www.agde.be www.agde.nu