9,8

30 reviews over Appartement Cap d`Agde in het Nederlands

Heerlijk ontspannen en relaxed

Peter&Yolanda, 30-9-2016

Prachtig compleet appartement op de eerste verdieping van alle gemakken voorzien zelfs een wijnkoelkastje en super schoon.Het voelde gelijk goed in dit heerlijke appartement.Geen auto nodig gehad tijdens ons weekje vakantie.

De hele dag zon op je balkon . Als het s'avonds wat afkoelde ,hing er zelfs een terras verwarmer op het balkon. Strand en terrasjes op steenworp afstand.

Kortom een heerlijk weekje gehad op dit bijzondere vakantiedorp.

Hannie en Arnold ,thx

Heerlijk!!

Jacques, 19-9-2016

Van alle gemakken voorzien in een prachtige omgeving. Voelde me thuis al was ik ver van huis. Helemaal niets op aan te merken. Alleen maar lof. Volgende keer weer.

Fantastisch compleet appartement. Dikke 10!

Frans, 14-8-2016

Een fantastisch appartement! Al meer dan 10 keer naar dit complex geweest maar nog nooit zo een volledig ingericht appartement tegen gekomen. Aan werkelijk alles is gedacht en daadwerkelijk aanwezig. Van een uitgebreid servies tot aan de spullen voor op het strand, het is aanwezig. Zelfs aan de batterijen om deze te vernieuwen is gedacht. Alles is goed onderhouden en wordt erg schoon opgeleverd. Dit hebben wij wel eens anders meegemaakt. Dit maakt dat je hier een zorgeloze vakantie door kunt brengen. Chapeau!!

Geweldige moderne studio op top locatie

Monica, 10-7-2016

Zeer modern en schoon appartement die van alle gemakken voorzien is.

Heel dichtbij een breed zandstrand en leuke restaurantjes/barretjes en een supermarkt.

Goede ligging en aangename ontvangst.

Frank Wuyts, 10-7-2016

Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar. Uitstekende verhouding prijs/kwaliteit.

super!

jan, 13-3-2016

De studio is super compleet ingericht. Echt gelet op de kleinste details.

Ligging voortreffelijk. Alle winkels en gezellige kroegjes nabij.

Zeker voor herhaling vatbaar.

super

eric, 14-9-2015

Voor het 1st af de bezocht.we zijn door Arnold en Hannie super gastvrij ontvangen, zeer mooi,smaakvol appartement op zo'n en mooi uitzicht.voelde direct als thuiskomen.Arnold en Hannie hebben ons op zeer bijzondere wijze ontvangen, niets is teveel.wij keren zeker terug .

Geweldige studio

belgischkoppel, 29-8-2015

We verbleven in deze studio in augustus 2015. Deze is zeer mooi ingericht, voorzien van alle comfort en ideaal voor een verblijf voor 2 personen in Cap d'Agde. De praktische regeling ter plaatse werd verzorgd door een Belgisch koppel en dat verliep uitstekend.

De studio is gelegen in de binnencirkel van Heliopolis, dus daardoor heb je niet alleen een mooi uitzicht over het domein, maar ook over alle mensen die passeren :-) Bovendien heb je ook het voordeel dat je -in tegenstelling tot bvb. Port Nature- een beetje afgelegen zit van het uitgaansleven dus 's nachts ook rustig kan slapen.

Het enige dat we zouden kunnen opmerken is dat het toilet een beetje te hoog geplaatst is maar dat kan je uiteraard niet aanpassen zonder breekwerken. Wat ook wel handig zou zijn en een slot voor de gereserveerde parkeerplaats, want die durft men anders wel eens inpalmen.

Alleszins, een betere prijs/kwaliteit verhouding zijn we nog niet tegengekomen, dus wij keren sowieso terug!

Een bloedhete vakantie

Christine en Erik, 26-7-2015

Voor de tweede keer op rij naar dit appartement geweest en net als vorig jaar weer een super leuke week gehad. We hadden het gevoel dat we thuis kwamen. Alles is voorhanden wat je nodig hebt op een vakantie. Dit appartement is een TOPPER !!!

Heerlijke studio op een bijzonder resort

H en I, 13-7-2015

We hebben een geweldige week gehad in een luxe studio die van alle gemakken is voorzien op een mooie locatie dicht bij de winkels en dicht bij het strand. Het uitzicht op het binnen terrein is levendig. We denken terug aan heerlijke zwoele avonden op het balkon onder het genot van een mooi glas witte wijn. We komen zeker nog een keer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cap d`Agde in Cap d'Agde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cap d`Agde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cap d`Agde scoort een 9.81 uit 10 op basis van 31 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: