Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Agathea voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 16 reviews

6.8VoldoendeScore uit 16 reviews
  • 6.1Inrichting
  • 6.3Ruimte

Appartement info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Agathea

• 8J. Glashouwer03-10-2012

Redelijk

Wij hebben door een foute boeking een driekamerappartement gekregen dus hadden veel ruimte. We zaten vrij en hadden uitzicht op de haven waar je niet zo veel van zag door de bomen die er voor staan. Wij komen hier al heel lang en het viel op dat het appartement schoner was dan voorgaande jaren. Het zwembad wordt elke dag goed schoon gemaakt. Een paar jaar geleden zijn de appartementen opnieuw ingericht en dat is niet met alles een verbetering geweest. Bij de eettafel staan geen normale stoelen meer maar hoge barkruks. De douche is heel nauw. Terwijl je doucht krijg je steeds de kraan in je rug en als je de douche uitgaat vereist dat ook nogal wat kunst en vliegwerk. Bij de stoelen op het balkon heb je steeds het gevoel dat je er doorheen gaat zo slap zijn ze. De man die achter de receptie stond is zeer onvriendelijk. We zijn in al die jaren nog nooit zo onvriendelijk behandeld. Hij sprak geen woord engels en deed ook geen moeite om je te proberen te begrijpen, jammer.

• 5L en M18-09-2011

Erg simpel schraal uitgekleed complex.

Nergens in het appartement een normale stoel om op te zitten. Als banken 2 bedden in de woonkamer. Keukenblokje met 2 spoelbakken en 2 electrische kookplaten (voor 6 pers!), geen aanrecht! Eerste app wat we kregen zat in de slaapkamer vol met mieren, moesten erg moeilijk doen om een ander app te krijgen. Eerst moesten we genoegen nemen met het doodspuiten van de mieren met gif! Hele complex zat vol maar er was maar 1 zwembad open terwijl er 2 waren. Bedden bij zwembad hadden geen kussens dus je lag op de kale harde plastic bedden waardoor je al snel last van je rug krijgt. Wel leuke ligging vlakbij de gezelligheid in Cap d'Agde. Het is er wel erg toeristisch maar daardoor wel gezelligheid in de omgeving.

• 8Sébastien26-08-2011

Conseillé !

La situation de cette résidence est très bonne : près du port et des commerces , à 15 minutes à pied de la plage richelieu (la seule belle plage du cap d'agde, heureursement très grande). L'acceuil ea été très souriant et très bien organisé (ainsi que le départ d'ailleurs). Le reste des équipes (sécurité, entretien) était très souriant également. Les piscines sont très bien, le seul point négatif : les transats de la plus grande des piscine. Les services de restauration et snack sont très abordables : 6€ le plat. L'équipement de l'appartement est très complet.
    Le seul point noir est le parking de la résidence : pas assez de place pour tout le monde (même en payant, pensez donc à essayer de le réserver avant de partir). L'acceuil vous indique donc qu'il y a bien des parkings payant et public à proximité (un plan est fourni) mais non surveillés. Heureursement, rien n'est arrivé à notre voiture (BMW très récente).

• 7ricart06-06-2011

correct, sans plus

Cet appartement, prévu pour 6 personnes, est chiche en matière de rangements, de vaisselle et d'électro-ménager ; heureusement, nous n'étions que 2 à l'occuper !

• 7gunter14-06-2010

leuke ervaring

Wij namen een appartement voor 4-5 personen en verbleven er 10 dagen met onze dochter. Daardoor genoeg ruimte, kleine slaapkamers en dubbel bed niet echt breed De microgolf en grote frigo met aprt diepvriesvak leek nieuw. Lift wel 2 x enkele uren defekt geweest. We meldden een defekt in appartement dat vrij vlug werd hersteld. Wij waren eind mei daar en er was één zwembad open dat tot ongeveer 24° was verwarmd en dagelijks werd gekuist. Plonsbad apart voor peuters (niet verwarmd) Vriendelijk onthaal, kleine shop aan receptie met dagelijks vers stokbrood en croissants. Ligging was vrij rustig , kort bij promenade met veel winkels en restaurants , wel ver van strand maar dat wisten we wel. Dit appartement durven we zeker aanraden aan vrienden en familie.

• 7liset08-05-2009

super appartement AANRADER

Ik denk dat wij in een ander appartementencomplex zaten dan de vorige beoordelers de appartementen waren bij ons super schoon en ruim(2 slaapkamers)er was een koelkast met vrieskastje erboven het enigste nadeel wat wij konden bedenken is dat er geen normale stoelen/bank was en dat je met 4 personen snel moest douchen maar dat was ook te doen De beheerders waren ook super klantvriendelijk niks was ze te veel. Wij zullen dit complex dan ook zeker bij anderen aanraden. Ik weet niet of er nieuwe winkels bij zijn gekomen maar als je de parkeerplaats oversteekt beginnen de winkels al. Wij hebben voor 50euro gegeten met 4 personen incl.drankjes(deze zijn wel aan de prijs)maar er zijn supermarkten in de buurt(lidl,spar casino)dus kun je de kosten aardig beperken door zelf te koken

• 8Verhagen01-09-2008

prima

keurig appartement, fijne zwembaden, ligging centraal, voor het strand wel een eind lopen echter een leuke route

• 6Rob25-08-2008

Matig onderkomen

Matig appartementencomplex. Veel te ver van het strand, wel dichtbij het centrum, waar het in het hoogseizoen overigens zwart van de mensen ziet, ook op het strand. Voor rustzoekenden geen aanrader. Eten en vooral drinken erg duur, bijna Cote D'Azur prijzen.

• 9Fam. Bakker24-06-2008

Leuk complex.

Heel leuk, perfect gelegen complex. Airco is groot voordeel! Leuke zwembaden, en gelegen aan de jachthaven met boulevard en winkeltjes. 'S avonds vanaf balkon genieten van de vele lichtjes op de boulevard. Appartementen groot genoeg. Heel leuk, rustig en toch middenin het centrum. Geen parasols bij zwembad, wel gratis ligbedden. 2x per week live muziek. Winkeltje heeft elke morgen vers stokbrood en croissants.
    Vriendelijk personeel. Strenge badmeester, keurig! Prima prijs/kwaliteit verhouding. Wij gaan zeker nog eens terug.

• 6Joeri Feremans14-03-2008

Appartementencomplex dat zeer goed gelegen is, gezellig (druk) centrum vlakbij, zicht op de haven. Het strand is heel wat verder, maar is perfect bereikbaar met de wagen (overal ruime en gratis parking vlak aan het strand). Appartementen zelf zijn klein en dringend aan verfrissing toe, heel sober ingericht, weinig gezellig en niet echt proper. Dit wordt goedgemaakt door de mooie zwembaden. Cap d'agde zelf is een hemel op aarde voor kleine kinderen, enorm veel te doen voor de jongsten onder ons. De ruime omgeving heeft ook zeer veel te bieden voor volwassenen (probeer zeker de plaatselijke wijnboeren...). Al bij al een heel leuke vakantieplek, maar als je zoek bent naar een deftigere residentie moet je hier niet zijn, prijs en kwaliteit staan uiteraard in verhouding.

Appartement Agathea info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue du Trésor Royal, 34300