Camping Porte d'Espérance

Met vrienden

Wat een heerlijke rust

Elise
12-10-2016

Ik blijf hier terugkomen want ik ben elke keer weer verbaasd over de rust. Vanaf het eerste moment voelde ik me letterlijk en figuurlijk helemaal uitgelogd, terwijl er tegelijkertijd genoeg te doen was in de prachtige omgeving. Dit was onze eerste keer met twee kleine kinderen en dat is ons prima bevallen; de (Nederlandse - vind ik zelf altijd prettig) beheerders zorgden voor kinderbedje en -stoeltje. Ons huisje (Olivier) was daarvoor ideaal met groot terras en ruim bad. Over-all is het dorp denk ik het leukst met kinderen vanaf 4 jaar t/m 18 ivm zwembad, dus hopelijk tot over 2 jaar :-)

Fijne vakantie gehad

lindsay
26-7-2016

Gezellig met een touroperator hier geweest

Leuk personeel

Lekker weer leuke activiteiten

Zeker aanrader nog keer te komen

Groeten lindsay

Een heerlijke ontspannende vakantie gehad

rianne
4-11-2012

Porte dEsperance in Cantinergues ligt in een schitterende omgeving waar je echt tot rust komt Een prachtige sterrrenhemel 's avonds adembenemend. Met een gezellige groep, in een mooi vakantiehuis met uitzicht op de bergen genoten. Overdag uitstapjes gemaakt in de omgeving naar Carcasonne, Narbonne en zoveel meer. De meeste appartementen, kamers zijn net nieuw. Wij hadden een kok mee maar er is ook de mogelijkheid om op het dorpsplein een bbq met andere vakantiegasten mee te maken. Er was een animatieteam die ook aquarobic organiseerde, een wijnexcursie er is van alles mogelijk. Een prachtige wandeling bij zonsopgang naar de top waar je vanaf het terras naar toe keek.

Fantastisch!

Nina
31-8-2011

Super leuke camping + huizen Goede sfeer Je komt echt tot rust

Leven met God in Frankrijk

huibenria
6-5-2011

Met een reisorganisatie twee weken vertoeft in twee vakantiehuizen. We hebben prachtig weer gehad, diverse excursies gemaakt, genoten van de rust en ruimte (en het zwembad). De keukens waren niet groot, zeker als er voor een groep gekookt moest worden, wat bij ons het geval was. Maar daarom destemeer complimenten voor onze kok die steeds weer de heerlijkste gerechten op tafel toverde. We kijken terug op een heerlijke vakantie en waarschijnlijk gaan we nog eens terug naar dit mooie plekje in Gods schepping.

Super leuke camping!!

Nienke
15-2-2011

Mooie omgeving maar wel ver rijden voor winkels enzo Het is er erg gezellig en er is iedere dag wel wat te doen. Dorps bbq, abseilen, tokkelen en allemaal andere leuke dingen. Dit jaar ga ik met men familie er weer heen!

Als je rust en verdieping zoekt..

H Snel
7-9-2010

Diep verscholen in de bergen van de Lanqeudoc ligt het dorp Cantignergues. 10 huizen en 10 campingplekken. Met ons gezin 2 weken genoten van de rust en van de activiteiten. Heel erg 'outdoor' op de camping. Tokkelen, canyon tochten, mountainbiken. Daarna rust & verkoeling zoeken bij de beek onderaan de camping. Met je campingvrienden praten over van alles. Bij elkaar komen op het plein in het dorp. Dit allemaal overgoten door de zorg van de beheerders en hun vrijwilligers. Dat ondersteunt door het Christelijke geloof. Het heet niet voor niets leven met God in Frankrijk..

Minpunten? Jazeker... Met je auto bij de tent kan niet. Een onverharde heling naar beneden, of naar boven uiteraard, van ongeveer 13 % zorgt ervoor dat dit onmogelijk is. Ook het sanitair kan beter. En dan met name het aantal. Schoon is het zeker. Boodschappen doen? Half uur rijden, minimaal. Maar dat weet je...

Gaan wij terug? Ja! Wij hebben het ervaren als een sublieme vakantie op een heerlijk rustige camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Porte d'Espérance in Cantignergues, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Porte d'Espérance zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.