Reviews over Cantignergues

Wat een heerlijke rust

Elise,
    12-10-2016

Ik blijf hier terugkomen want ik ben elke keer weer verbaasd over de rust. Vanaf het eerste moment voelde ik me letterlijk en figuurlijk helemaal uitgelogd, terwijl er tegelijkertijd genoeg te doen was in de prachtige omgeving. Dit was onze eerste keer met twee kleine kinderen en dat is ons prima bevallen; de (Nederlandse - vind ik zelf altijd prettig) beheerders zorgden voor kinderbedje en -stoeltje. Ons huisje (Olivier) was daarvoor ideaal met groot terras en ruim bad. Over-all is het dorp denk ik het leukst met kinderen vanaf 4 jaar t/m 18 ivm zwembad, dus hopelijk tot over 2 jaar :-)

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

Fijne vakantie gehad

lindsay,
    26-7-2016

Gezellig met een touroperator hier geweest

Leuk personeel

Lekker weer leuke activiteiten

Zeker aanrader nog keer te komen

Groeten lindsay

Gereisd met vrienden in juli 2016

In 2016 zeker nog een keer!

Willem,
    21-12-2015

Bedenk wel dat je hier naar toe gaat als je van absolute rust wilt genieten. Zeker in de niet hoogseizoen tijd. Geen TV en nagenoeg geen mobiele verbindingen. Heerlijke rustig en authentiek dorpje met heel veel leuke plaatsen en veel bezienswaardigheden in de directe omgeving. Huizen zien er netjes uit, met veel authentieke elementen. Je moet wel een beetje van zwerfkatten houden en absoluut in het bezit zijn van een auto.

Het zwembad ligt op een bijzondere plek, met een heel fraai uitzicht over de omgeving.

Voor mensen die van de natuur, wandelen, fietsen, stilte en rust, bezinning en ontspanning houden een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2015

Een heerlijke ontspannende vakantie gehad

rianne,
    4-11-2012

Porte dEsperance in Cantinergues ligt in een schitterende omgeving waar je echt tot rust komt Een prachtige sterrrenhemel 's avonds adembenemend. Met een gezellige groep, in een mooi vakantiehuis met uitzicht op de bergen genoten. Overdag uitstapjes gemaakt in de omgeving naar Carcasonne, Narbonne en zoveel meer. De meeste appartementen, kamers zijn net nieuw. Wij hadden een kok mee maar er is ook de mogelijkheid om op het dorpsplein een bbq met andere vakantiegasten mee te maken. Er was een animatieteam die ook aquarobic organiseerde, een wijnexcursie er is van alles mogelijk. Een prachtige wandeling bij zonsopgang naar de top waar je vanaf het terras naar toe keek.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Een oase van rust

fam Broekman,
    21-6-2012

In oktober 2009, De rust die er hangt doet soms pijn aan je oren. Soms hoor je alleen maar de beek die onderin het dorp loopt. Het was nog prachtig weer, dus we konden volop genieten van de zon en hebben heerlijk gewandeld, Meteen vanuit het huis stap je de bergen in en kan je zo een paar uur lopen.

In het huis ligt verschillende informatie over wandelroutes. Maar gewoon zitten op het terras met uitzicht op het dal en de berg met kruis was voor ons al genoeg. We komen zeker nog eens terug.!

Gereisd met partner in oktober 2009
Cantignergues scoort een 9,5 uit 10, op basis van 2 reviews