Reviews over Cannes-et-Clairan

Top prijs kwaliteits verhouding

Bours luc,
    28-7-2013

De eerste en algemene indruk is Frankrijk zoals wij Frankrijk verwachten.Deze gerestaureerde hoeve uit 1876 onbreekt niet aan zijn charmes,is gelegen in een dorpje van +/- 500 inwoners ,dus de dagelijkse drukte ontloop je daar perfect.

De mensen van de b&b willen graag en met overgave je de bezienswaardigheden en eetgelegenheden van de streek leren kennen, de uitbater heeft een zelf aangelegde map met de bezienswaardigheden ter beschikking van zijn gasten liggen ,waar ze de plek en Km van afstand kunnen inkijken,4 maal per week koken zij voor hun gasten en verblijen ze de gasten met een 4 gangen diner voor eeen zeer democratische prijs (ik zou zeggen zeker doen).De prijs/kwaliteitsverhouding is zeker een 9 waard

Super B&B

Nancy Sak,
    11-8-2012

We hebben in 2012 voor de 2e maal een vakantie gehad bij deze B&B en wederom was dit SUPER! Het is een mooie omgeving, goed eten, super sfeer!

Super B&B

Tania Debusscher,
    3-8-2012

Zéér mooie B&B,mooi en rustig gelegen. De eigenaars zijn zéér lieve mensen, het eten zowel \'s middags als \'s avonds was super lekker!!!!! Ontbijt zeer uitgebreid en lekker. Niets is hun teveel. De bedden groot en super comfortabel evenals de douches!! Leuk zwembad wat steeds een ideale temperatuur heeft!!! Het was een super mooie en fijne vakantie, een aanrader!!!

Fijne rustige B&B

MJ & Luc,
    18-10-2011

Infrastructuur was nog gedeeltelijk in afwerking .

Mooie en rustige omgeving .

Ben er zeker van dat dit een zeer mooie en gezellige B&B zal zijn als ze volledig afgewerkt zal zijn .

Huiselijke en vriendschappelijke sfeer . Uitbaters zijn er echt voor de vakantiegangers . Aanbod aan menu's/snacks is voldoende . De avondmaaltijden zijn eenvoudig en toch speciaal en lekker .

Cannes-et-Clairan scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews