Camping Siblu Mar Estang

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info

Camping Mar Estang (Canet-en-Roussillon) is een geliefde bestemming vanwege de ligging direct aan zee en de grote glijbanen in de zwembaden. De camping is hier en daar wel wat minder goed onderhouden. Jongeren komen hier graag met vrienden of met hun ouders. Ga eens op de fiets naar Saint-Cyprien of Argelès-sur-Mer. Bezoek ook zeker Perpignan.

1000 reviews over Camping Siblu Mar Estang

• 9Robert27-07-2020

Nieuw huisje met alles nog in de folie. Heel netjes met een fijne veranda.

Gereisd in juli 2020

• 8Anneleen20-07-2020

Leuke vakantie in Mar Estang

Wij hebben zopas een leuke vakantie achter de rug op Camping Mar Estang. Onze caravan had een superligging vlakbij het meer.. inclusief zicht op de flamingo's, de Canigou en 's avonds een prachtige zonsondergang. Aan de overkant van de camping lag het mooie zandstrand en wandeldijk van Canet binnen handbereik. Onze caravan had alle luxe en was perfect onderhouden. Dit geldt trouwens voor het volledige park. Animatie show op zondag was leuk ..rest hebben wij helaas niet veel gebruik van gemaakt gezien vooral Frans georiënteerd en onze kids de taal nog niet begrijpen. Zwembadcomplex zeker ok. Wel heel weinig ligbedden maar dit zal vermoedelijk te maken hebben met de corona maatregelen. In de bakkerij waren lekkere broodjes en koeken te verkrijgen en ook in de campingwinkel vrij goed aanbod. Het enige wat voor ons een groot gemis was, was een grotere speeltuin waar onze kids s'avonds nog even naartoe konden gaan, ook om zo wat andere kinderen te leren kennen. Er leek ons hiervoor nochtans ruimte genoeg. Verder een supermooie streek om je vakantie in door te brengen. Combi van strand, rotskust aan de Cote Vermeille waar er kan gesnorkeld worden en pittoreske, oude bergdorpjes rond de Canigou. We zijn 2 zomers na elkaar naar deze streek gekomen en komen zeker nog eens terug.

Gereisd in juli 2020

• 2019
    4kritische consument17-08-2019

Niet naar toe gaan

Geen aanrader. Zeer gemixed publiek, in het barretje waren midden op de dag ook stevige jongens/mannen te zien van diverse pluimage geregeld ook begeleid door een pitbull die zonder riem rond liep. Geen fijne sfeer. Tijdens de twee weken van ons verblijf hebben we drie keer gehad dat het volledige park een aantal uren zonder water zat. Onze caravan daarentegen was fantastisch. De mensen die hem verhuurder hadden er duidelijk veel zorg aan besteed.

Groet

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Diana z15-08-2019

Top vakantie gehad.

Na het lezen van de referenties dacht ik omg waar komen we in terecht....wat een geweldige camping ,netjes ,leuk personeel,mooi zwembad ,chalets prima al met al een top vakantie gehad op mar estang en kan me totaal niet vinden in alle referenties die slecht waren. Een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Ronald07-08-2019

Prima park

Lees de recensies vanaf 2019 In 2018 was dit nog een normale camping , vandaar de klachten van geluidsoverlast en verouderde sanitair. Alles is nu met mobile home's Prima, nieuw en schoon. Wel erg Frans georiënteerd. Bakker is goed, gewoon vers brood op de camping. Let op , er wordt overal geadverteerd dat je in boxer of bermuda in het zwembad mag, dit is niet waar. Zwembroek is verplicht (speedo)

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Erik06-08-2019

Deze camping en de omgeving is een aanrader!

Mooie camping en op 100 mrt. afstand gelegen aan een mooi strand met een prachtige boulevard. Veel te doen voor kinderen maar ook voor de ouders wie dat wil. Huisje incl. Airco en grote buiten bbq. Leuke strandtent nabij de camping. Personeel is heel vriendelijk. Supermarkten,winkels en marktjes op loopafstand. Wij hebben een relaxte vakantie gehad en de kids ook, deze camping is een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Stefan05-08-2019

Geen campinggevoel, maar wel genoten van een prima

Aangezien er alleen mobile homes aanwezig waren misten wij een beetje het campinggevoel. Accomodatie was dik in orde. Oude toiletgebouwen waarvan een paar nog functioneerden mogen wel een opknapbeurt gebruiken. Uiteindelijk was in onze mobilhome de sanitaire voorzieningen prima

Gereisd in augustus 2019

• 8Fleur05-08-2019

Leuke camping!

• Fijne sta caravan met plaatsen in de schaduw. Prima zwembad, goed bakkertje en lekker dicht bij zee. Ik de omgeving kan je leuk fietsen. Voldoende plaatsjes in de buurt om ‘s avonds even rond te lopen. We konden on 13u al direct in de sta caravan, goed geregeld!

• Jammer dat de WiFi geld kost.

Gereisd in augustus 2019

• 8Joep30-07-2019

Mooie.camping op perfecte locatie

Hele mooie ligging tiv strand en het stadje! Camping is mooi ingericht met prima faciliteiten. Een klein negatiwf puntje is dat er enkel nog stacaravans zijn.... ik mis de trekplaatsen.

Gereisd in juli 2019

• 8Weth23-07-2019

We hadden schrik om op de camping aan te komen na het lezen van vele negatieve reacties maar wij waren aangenaam verrast. We hadden een zeer rustig gelegen en prachtige mobilhome. Het enige minpuntje in de mobilhome was de temperatuur van het water in de douche. Die was heel moeilijk te regelen waardoor er veel water verloren ging. De camping lag er steeds heel verzorgd bij. De zwembaden waren goed, er was ook steeds genoeg plaats. Enkel het sanitair kan beter vernieuwd worden want dat is heel verouderd. Het personeel was altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom, wij hebben een zeer goede vakantie gehad.

Gereisd in juli 2019

• BBQNiet toegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras