Camping Siblu Mar Estangsterstersterster

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Mar Estang (Canet-en-Roussillon) is een geliefde bestemming vanwege de ligging direct aan zee en de grote glijbanen in de zwembaden. De camping is hier en daar wel wat minder goed onderhouden. Jongeren komen hier graag met vrienden of met hun ouders. Ga eens op de fiets naar Saint-Cyprien of Argelès-sur-Mer. Bezoek ook zeker Perpignan.

1002 reviews over Camping Siblu Mar Estang

• 4kritische consument17-08-2019

Niet naar toe gaan

Geen aanrader. Zeer gemixed publiek, in het barretje waren midden op de dag ook stevige jongens/mannen te zien van diverse pluimage geregeld ook begeleid door een pitbull die zonder riem rond liep. Geen fijne sfeer. Tijdens de twee weken van ons verblijf hebben we drie keer gehad dat het volledige park een aantal uren zonder water zat. Onze caravan daarentegen was fantastisch. De mensen die hem verhuurder hadden er duidelijk veel zorg aan besteed.

Groet

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Diana z15-08-2019

Top vakantie gehad.

Na het lezen van de referenties dacht ik omg waar komen we in terecht....wat een geweldige camping ,netjes ,leuk personeel,mooi zwembad ,chalets prima al met al een top vakantie gehad op mar estang en kan me totaal niet vinden in alle referenties die slecht waren. Een aanrader.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 7Ronald07-08-2019

Prima park

Lees de recensies vanaf 2019 In 2018 was dit nog een normale camping , vandaar de klachten van geluidsoverlast en verouderde sanitair. Alles is nu met mobile home's Prima, nieuw en schoon. Wel erg Frans georiënteerd. Bakker is goed, gewoon vers brood op de camping. Let op , er wordt overal geadverteerd dat je in boxer of bermuda in het zwembad mag, dit is niet waar. Zwembroek is verplicht (speedo)

• 5Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 8Erik06-08-2019

Deze camping en de omgeving is een aanrader!

Mooie camping en op 100 mrt. afstand gelegen aan een mooi strand met een prachtige boulevard. Veel te doen voor kinderen maar ook voor de ouders wie dat wil. Huisje incl. Airco en grote buiten bbq. Leuke strandtent nabij de camping. Personeel is heel vriendelijk. Supermarkten,winkels en marktjes op loopafstand. Wij hebben een relaxte vakantie gehad en de kids ook, deze camping is een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 7Stefan05-08-2019

Geen campinggevoel, maar wel genoten van een prima

Aangezien er alleen mobile homes aanwezig waren misten wij een beetje het campinggevoel. Accomodatie was dik in orde. Oude toiletgebouwen waarvan een paar nog functioneerden mogen wel een opknapbeurt gebruiken. Uiteindelijk was in onze mobilhome de sanitaire voorzieningen prima

• 7Stefan05-08-2019

Geen campinggevoel, maar wel genoten van een prima

• 8Fleur05-08-2019

Leuke camping!

• Fijne sta caravan met plaatsen in de schaduw. Prima zwembad, goed bakkertje en lekker dicht bij zee. Ik de omgeving kan je leuk fietsen. Voldoende plaatsjes in de buurt om ‘s avonds even rond te lopen. We konden on 13u al direct in de sta caravan, goed geregeld!

• Jammer dat de WiFi geld kost.

• 8Fleur05-08-2019

Leuke camping!

• Jammer dat de WiFi geld kost.

• 8Joep30-07-2019

Mooie.camping op perfecte locatie

Hele mooie ligging tiv strand en het stadje! Camping is mooi ingericht met prima faciliteiten. Een klein negatiwf puntje is dat er enkel nog stacaravans zijn.... ik mis de trekplaatsen.

Gereisd in juli 2019

• 8Weth23-07-2019

We hadden schrik om op de camping aan te komen na het lezen van vele negatieve reacties maar wij waren aangenaam verrast. We hadden een zeer rustig gelegen en prachtige mobilhome. Het enige minpuntje in de mobilhome was de temperatuur van het water in de douche. Die was heel moeilijk te regelen waardoor er veel water verloren ging. De camping lag er steeds heel verzorgd bij. De zwembaden waren goed, er was ook steeds genoeg plaats. Enkel het sanitair kan beter vernieuwd worden want dat is heel verouderd. Het personeel was altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom, wij hebben een zeer goede vakantie gehad.

Gereisd in juli 2019

29 tips over Camping Siblu Mar Estang

• cees_kersten_1, 08-03-2014

Nu ik toch weer iets op zoover vermeld, wil ik ook aangeven dat er goed gefietst kan worden. Eventueel via fiets paden vlak, maar richting Collioire na 20 km met de race of ATB fiets de Tour de Madeloc, lekkere klimmetjes. Van af de camping soms met een groepje.

• Vera Bernardt, 05-11-2013

Ook voor race en MTB liefhebbers een mooi gebied. Piraneeen op ongeveer 20 km.

• E de Valk, 23-07-2013

Mensen die niet tegen wind en de Franse cultuur ( dat betekend dat de animatie vrij Frans georiënteerd is) kunnen aub wegblijven. Vind je dit juist een charme ( net zoals wij, je gaat tenslotte naar een ander sprekend land dan kun je je op z'n minst verdiepen in taal en cultuur) en kun je hier wel tegen dan is deze camping echt een aanrader!

42 vragen over Camping Siblu Mar Estang

• MG, 29-01-2018

Niet boeken

Wij wilden graag onze boeking annuleren binnen 5 dagen na boeking. Nette mail gestuurd en gevraagd om kosteloos te annuleren. Dit was niet mogelijk omdat wij geen annuleringsverzekering hadden afgesloten.Diep triest! Ze hebben nog genoeg tijd onze 2 caravans opnieuw te verhuren. Als wij nu 5 weken voor aankomst annuleren dan begrijp ik het maar 5 dagen na boeking?We hadden nog niet eens de papieren binnen!! Je kunt ook klantvriendelijk blijven en het betaalde bedrag a 452 euro terug te storten.

• dennis, 27-11-2016

zwemkeding

ik lees op veel sites dat zwemshorts in het zwembad niet zijn toegestaan. maar op fotos zie ik er soms wel. is er iemand die vorig seizoen is geweest en weet hoe streng dit word gehandhaafd?

• wolkje2, 08-11-2016

muggen

Zie dat er achter de camping een groot meer ligt. Hoe zit het met de muggen in het hoogseizoen??

roos, 15-11-2016

• BBQNiet toegestaan

• WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
              • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
              • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Balkon / terrasTerras