Bewaking kan handjes niet thuis houden en CORRUPT

Review geschreven door Eddy Poppema

Bewaking kan handjes niet thuis houden en CORRUPT

Eddy Poppema
15-9-2018

De ligging van de Camping is wel oke, lekker dicht bij het strand en ziet er allemaal wel leuk uit,. Maar het begint al bij aankomst, we hebben een Mobile home gehuurd, wat toch al wat kost, en dan gaat er van uit dat het toch schoon gemaakt wordt , maar niks is minder waar, Schaamharen op de wc bril,kleine gele vlekken (Urine) op de grond. Gewoon niet gepoetst . En het leven voor jeugd ouder als 16 Jaar is daar een ramp,het lijkt wel een kazerne, mogen niks en beveiligers die hun losse handjes niet thuis kunnen houden. als mijn zoon S,nachts om 12:00 terug komt met de melding dat hij geslagen is. ga ik verhaal halen. en dan spreekt niemand Engels. zelfs de politie niet maar als blijkt dat mijn zoon onschuldig was kan er in een keer een politie Engels. Maar goed ,Ga je de volgende dag aangifte doen, spelen ze Allemaal onder een hoedje, Politie ,En de Camping ,bewakers, die staan al bij de politie in de telefoon,een corrupte boel.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018