Appartement Le Mumba

FrankrijkLanguedoc - RoussillonCanet-Plage

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Le Mumba voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 5 reviews
+1/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7GoedScore uit 5 reviews
  • 7Waardering
  • 6.6Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

5 Reviews over Le Mumba

• 9Konijn10-02-2016

Heerlijke vakantie op een prachtge lokatie.

Mooi ruim appartement met een fantastisch uitzicht. Alle voorzieningen aanwezig, zoals Airco badkamer met bad en een goed ingerichte keuken. Stapt vanuit het appartement meteen op het strand van de middellandse zee. er zijn genoeg uitgaansgelegenheden en restaurants. parkeren is in Juni nog geen groot probleem. anders kan je terecht in een parkeergarage op loopafstand.

Zeker de moeite waard.

• 8Lourens01-01-2016

Heerlijk verblijf, direct aan zee

Sleutel wordt opgehaald in Barcares, daar wordt je vriendelijk geholpen door een frans/ned. gastheer. Parkeren kan op loopafstand in de parkeergarage of een plekje in de straat. Voor ons was dit geen probleem. In mei is het nog niet zo druk aan deze gezellige boulevard, wel is de temperatuur er heerlijk. Wij waren hier met 2 kleine kinderen, die soms smiddags nog even een dutje doen, één van de twee kon dan lekker met ons oudste kind naar het strand, zodat de jongste lekker kon slapen. Veel te doen in de omgeving, zowel cultuur als natuur. Ook leuke toeristenplaatsen om een lekker terrasje te pakken, zelfs op loopafstand. Appartement is volledig, lekker ruim en schoon. Wij komen zeker nog een keer terug, misschien dan in sept./okt. dan is de temperatuur hier ook nog heerlijk.

• 8T.P Weijer31-12-2015

Supervakantie! Echte genoten. Goed appartement.

Heerlijk appartement. Zo dicht aan zee, je steekt de weg over en genieten aan het stand. Het appartement is zeer comfortabel ingericht. Een aanrader voor een heerlijke vakantie. Parkeren is soms wel lastig maar dat werd uiteindelijk prima geregeld via de beheerder.

• 1H. Kerkhoff01-10-2013

Een nachtmerrie

Appartement ligt aan drukke boulevard. Is met auto alleen bereikbaar via garage. Garagedeur opent niet met verstrekte sleutel. Er is geen parkeerplaats gereserveerd in de garage. Er is niemand beschikbaar om te zorgen voor toegang tot de garage en daarmee het appartement. Gehuurd via verhuurmaatschappij. Laten je in de kou staan en helpen niet. Beschouwen zich als tussenpersoon van touroperator in Frankrijk en schuiven problemen door naar touroperator. Touroperator is onbereikbaar voor jou als vakantieganger. Er worden voorzieningen beloofd als WiFi, die er in werkelijkheid niet zijn. UIteindelijk voor tijdelijk uitgeweken naar ander verblijf. Ga hier niet heen, het is duur, ontoegankelijk en onvriendelijk.. De verhuurder stelt een schitterend appartement voor, maar dat klopt niet.

• 9B. Zevenaar29-12-2011

Exclusief en toplocatie aan zee!

Deze appartementen zijn echt geweldig. Ze liggen in de badplaats Canet-Plage, in het centrum en aan zee. Langs de mooie boulevard liggen veel gezellige bars en heerlijke restaurants. Wij komen hier zeker terug! VDM-Conseil heeft onze vakantie perfect geregeld.

Appartement Le Mumba info

• Aantal personen5 tot 6