Hotel Le Galion

7.8GoedScore uit 4 reviews

7.8GoedScore uit 4 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

4 Reviews over Le Galion

• 9astrid24-07-2012

dit is la douce France ten voeten uit

Uitstekend hotel. Vriendelijke staff. Prima kamer, van alle gemakken voorzien, met balkon. De verzorging 's morgens en 's avonds is perfect. Alle Franse specialiteiten worden voorgeschoteld, in ruime mate. We zijn een week lang echt verwend.

• 5Filip Roels17-07-2012

Een absolute afrader

De ruimere familiekamers zijn hun meerprijs niet waard, de kinderen liggen in een smal divanbed en een bedje bijplaatsen kan niet. De badkamer is veel te klein en oud. Het half pension is ondermaats, niet enkel eenvoudige maaltijden die zwaar overprijsd zijn, maar wij zijn er ziek van geweest.

• 9René en Yvette De Weirdt -Vandenwijgaert16-07-2011

Prachtige vakantiebestemming.

Onze vakantie in Canet-Plage en het hotel Le Galion is een op en top meevaller!Rustige ligging,en toch kortbij de prachtige promenade naar het gezellige centrum van Canet.Verzorgde kamers,maar hier en daar aan vernieuwing toe.Goede service en uitstekend diner met steeds keuzemogelijkheid.Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kortom een absolute aanrader voor een gezellige ontspannende vakantie.

• 8Inge Cools23-07-2007

Wij verbleven in juli 8 nachten in Le Galion en zijn zeer tevreden. De kamers zijn eenvoudig maar netjes en hebben een groot terras. Rond het zwembad staan ligbedden met parasols en het zwembad heeft een ondiep gedeelte voor de kinderen. Het personeel is net zoals het hotel eenvoudig, zonder capsones, super beleefd en super vriendelijk. Wij kregen 's ochtens een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds een viergangen diner waarbij je de keuze had tussen verschillende voorgerechten, hoofdgerechten en desserts. De maaltijden waren trouwens voortreffelijk. De ligging van het hotel was prima, vijf minuten wandelen van de stranden, en vlak naast het hotel kan je voor 2 euro de bus nemen naar het stadje Perpignan. Indien wij ooit zouden terugkeren naar Canet Plage zullen wij zeker opnieuw kiezen voor dit hotel.

Hotel Le Galion info

• KluisNiet beschikbaar

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar