Hotel Aquarius

Hotel Aquarius
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Aquarius voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aquarius in het Nederlands

Leuk hotel voor als je op doorreis bent

Raymond
24-7-2013

Wij hebben hier 1 overnachting geboekt oomdat we op doorreis waren naar Spanje. Het is een klein gemoedelijk hotel. Wij boekten de 4-persoonskamer en deze is ruim te noemen. De bedden waren wat hard, maar voor 1 nacht was dit geen probleem. Ontbijt was prima, er was voldoende keuze, zelfs verse sapjes, diverse soorten broodjes etc. Het hotel beschikt ook over een zwembad. De liggen is prima, vlakbij het strand en vlakbij het centrum. Al met al voor ons een prima hotel !

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Een echte aanrader

Henk Abels
18-7-2011

Een geweldig fijn middelgroot hotel, waar je in een ongedwongen sfeer van je vakantie kunt genieten. Simpel maar goed ontbijt en heerlijke maaltijden voor een gewone prijs. En niet te vergeten, het heerlijke zwembad met ligstoelen in een prachtige tuin. De eigenaren en het personeel geven je een thuisgevoel. Een echte aanrader.

Gereisd Alleenreizend in Sat Jul 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesKluis, Krant

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aquarius in Canet-Plage, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aquarius zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.