Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aquarius voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 3 reviews

8.7FantastischScore uit 3 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Aquarius voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Aquarius

• 8Raymond24-07-2013

Leuk hotel voor als je op doorreis bent

Wij hebben hier 1 overnachting geboekt oomdat we op doorreis waren naar Spanje. Het is een klein gemoedelijk hotel. Wij boekten de 4-persoonskamer en deze is ruim te noemen. De bedden waren wat hard, maar voor 1 nacht was dit geen probleem. Ontbijt was prima, er was voldoende keuze, zelfs verse sapjes, diverse soorten broodjes etc. Het hotel beschikt ook over een zwembad. De liggen is prima, vlakbij het strand en vlakbij het centrum. Al met al voor ons een prima hotel !

• 9Jacqueline Haigh29-11-2012

great very good location

Hotel Aquarius provided us (a large group from England) with a chilled laid back break. If you wanted something you only had to ask but don't expect to be waited on. Staff are great and you feel like your home from home with the friendly and approachable attitue. Located on bus route into Perpignan so great fro Rugby League stayover. Rooms are basic but clean.

• 9Henk Abels18-07-2011

Een echte aanrader

Een geweldig fijn middelgroot hotel, waar je in een ongedwongen sfeer van je vakantie kunt genieten. Simpel maar goed ontbijt en heerlijke maaltijden voor een gewone prijs. En niet te vergeten, het heerlijke zwembad met ligstoelen in een prachtige tuin. De eigenaren en het personeel geven je een thuisgevoel. Een echte aanrader.

Hotel Aquarius info

• Adresgegevens