We hebben een aantal aanbieders voor Canet-Plage voor je op een rij gezet:

Reviews over Canet-Plage

Gezellig plaatsje

Peter & Anneke,
    3-8-2014

Canet Plage heeft een leuk centrum. Vanaf de camping is het wel een stukje lopen. (wel te doen) Je kunt ook voor het treintje kiezen. (3 euro retour). Als je vanaf de camping naar Canet Plage loopt krijg je eerst een vrij saai stukje met een draaimolen, dat is het nog niet. Je moet de boulevard aflopen naar de 2e draaimolen. Daar is het heel gezellig en op een paar avonden per week is er een markt.

Gereisd met oudere kinderen in Thu Jul 24 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

strandplaats

hschulte,
    4-5-2014

Is een echte strandplaats waar men in het voorjaar alles klaarmaakt om in july en augustus te vlammen. Verder geen cultuur.

Voor de mensen die af en toe willen baantjeszwemmen is er een prachtig verwarmd 50 meter buitenbad aanwezig.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Mooi vlakbij bergen, maar DRUK!

Miranda Zweeris,
    17-9-2013

Je zit vlakbij mooie natuur. Bergen op achtergrond, mooie kastelen op rijafstand. Mooie grote steden en ook kleine plaatsjes. Maar erg druk in het hoogseizoen. Wij gaan daar nooit meer in augustus naar toe. File, file, file.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Niet de juiste vakantiebestamming voor ons

brambernhart,
    3-7-2013

Canet Plage is een plaats met weinig faciliteiten. Het is een saaie omgeving met weinig bezienswaardigheden. Om wat te zien en te beleven moet je een heel eind rijden. De leukste ervaring hebben wij gehad gedurende tripjes naar Spanje (Rosas, Blanes). Goed eten tegen redelijke prijs. De Spanjaarden zijn ook vriendelijker dan de Fransen. Dus bij een vakantie naar Zuid-Frankrijk, rij een stukje verder voor een leukere vakantie.

Gereisd met partner in juni 2013

Mooi, maar Schoonmaak ver te zoeken

Marieke,
    9-9-2012

het is echt een prachtige omgeving. Daarom vinden wij het zo jammer dat er niks gedaan wordt aan de hygiene. Het stinkt vaak overal. Honden poepen overal. We hebben wel eens gezegd dat we het gevoel hebben net in een openbaar toilet te lopen. Wel heel veel goede supermarkten in omgeving en de natuur en plaatsen zijn ook mooi.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Aug 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Canet-Plage scoort een 7,7 uit 10, op basis van 143 reviews