vakanties Canet-Plage

Reviews over Canet-Plage

Er wordt Wi-Fi tegen betaling aangeboden

RONALD,
    10-8-2018

Er wordt Wi-Fi tegen betaling aangeboden.

De verbinding hiervan is zeer matig en als je hierover klaagt dan hoor je dat het inderdaad zo is en dat je beter 's nachts kan internetten.

ouderwetse/armoedige camping

danielle,
    8-8-2018

Behoorlijke teleurstelling. We zijn hier 7 jaren geleden ook geweest. Was een prima camping. Echter, in deze 7 jaren zijn er geen vernieuwingen/verbeteringen aangebracht behalve dan een kleine overdekking bij het zwembad. De camping is echt ouderwets en enigszins sjofel. Niet meer up to date en zeker geen 4 sterren waard.

Animatie mag geen naam hebben (vooral frans geörienteerd), de gym is ouderwets en roestig. Wat vooral opviel was dat er totaal niet aan afvalscheiding wordt gedaan en dat dit een behoorlijk bende is. Dat mag toch echt niet meer in 2018!

Heel veel Franse gasten (75%).

De mobile homes van de touroperator staan bovenop elkaar. Tussen de homes en veranda met de buren was bij ons ongeveer 1,5 meter. Tevens zeer onvriendelijk touroperator personeel.

Positief; loopafstand van een prima strand en beachclubs. Dichtbij het stadje. Er rijdt treintje naar het centrum. Prima bakker.

voor herhaling vatbaar

daphne,
    6-7-2018

met ons gezin en schoonfamilie via touroperator daarheen geweest, stacaravan waikiki xl.

sta caravan was goed schoon en luxe.

camping zelf was kleinschalig en de supermarkt op de camping had bijna niks.

elke middag siesta (catalaanse gedeelte van frankrijk) dan is gewoon bijna alles gesloten. animatie team was super leuk en zwembad ook! spraken goed engels en 2 receptionisten en 1 animator spraken ook nederlands.

omgeving is super mooi en veel te doen. aqualand saint cyprien bezocht, coullioure en argeles sur mer. alle 3 binnen een 20 minuten te bereiken. eten viel tegen in die kant van frankrijk heel erg spaans gericht ( hou er niet zo van ).

sanitair was oud maar zuiver.

maar verder echt super.

wel erg prijzig niet alleen op de camping maar ook buiten de camping heel prijzig.

groot supermarkt op nog geen 5 min rijden.

voor herhaling vatbaar!

Allee 8, nr 818-822

ERIK,
    14-5-2018

We hebben 2 leuke weken gehad op Mar Estang, maar het totaal was voor ons niet genoeg om nog eens terug te komen.

Super omgeving.

R.A,
    6-9-2017

Camping goed maar helaas voor ons eenmalig. Wij vinden het super belangrijk dat er een goede speeltuin of iets dergelijks voor de kinderen is(hier bijv een zandbak met een houten trein er in. Pal in de zon). Omgeving super, strand super, zwembaden ff wennen aan zout water maar verder best. Mocht er in de toekomst misschien budget over zijn en er een leuke speelgelegheid in de buurt van het restaurant/terras gerealliseerd kan worden dan is dit voor ons een camping om nog jaren naartoe te gaan. Verder echt niets negatiefs over de camping.Jongelui en geluid,daar moet je niet over klagen.Als je verwacht dat die netjes om 22:00 naar bed gaan dan moet je thuis blijven.Vies sannitair,daar kan ik alleen over zeggen,huur een accomodatie dan kan je het bijhouden zoals je dat thuis doet.Dan hoeft een ander ook geen last te hebben van jou remsporen of iets dergelijks.Na het schoonmaken komen er misschien wel 100+ naar de wc en als jij nr 101 bent dan is het niet schoon meer.Zo,dit is onze mening.

Canet-Plage scoort een 7,7 uit 10, op basis van 143 reviews