Géén boekingskosten

Yelloh! Village Le Brasilia

FrankrijkLanguedoc - RoussillonCanet-en-Roussillon

We hebben de beste aanbieders voor Camping Yelloh! Village Le Brasilia voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 479 reviews

• Animatie programma
  • Waterpark
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Tropische sferen op Camping Yelloh Village le Brasilia in Canet. Een zeer nette camping met regels bij het zwembad. Het banenbad is bijvoorbeeld echt voor banenzwemmers. Voor wat vrijer zwemmen sta je zo in zee met bijbehorende strandbar. Tip: neem je fiets mee, want vanuit Yelloh! Village le Brasilia lopen verschillende fietsroutes.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

479 Reviews over Yelloh! Village Le Brasilia

• 8Julie27-09-2022

Heel druk

In een stacaravan heb je denk ik niet helemaal de sfeer van de camping. Ik vond de stacaravan straatjes erg ongezellig overkomen. Je kijkt eigenlijk of op je eigen auto of op de auto van je overburen. Wij zaten dicht bij het sanitair wat voor en nadelen heeft. het zwembad is ook erg druk en het strand bij de camping zijn wij niet geweest omdat we het fijn vinden om even bij een strandtentje te lunchen. We waren wel vaak bij een heel leuke strandtent aan de overkant van de camping, tegenover de haven. Ik vind dit deel van de franse kust toch ook een wat minder leuk en minder mooi stuk dan waar wij normaal komen.

• 9Anoniem18-09-2022

Fijne camping

Wij kiezen eigenlijk altijd voor een kleinschalige camping, maar kwamen door omstandigheden op dit park terecht. Tot onze verbazing voelde dit heel fijn en comfortabel. Alles is tot in de puntjes geregeld. Sanitairgebouw is zeer luxe en wordt de hele dag door schoongemaakt. Mooi winkelplein met diverse winkels, onder andere een goede bakker. Strand was erg fijn, met apart hondenstrand. Plaatsen waren ruim genoeg. Camping was wel erg vol en daardoor best wel rumoerig, dit ging ook 's nachts door. Zwembad was supermooi, met verschillende baden. Restaurant bood weinig vergetarische opties, dus daar geen gebruik van gemaakt. De botanische route langs de camping is mooi, helaas wel een beetje kort. Verder weing wandelmogelijkheden in de omgeving.

• 9JS04-09-2022

Prima camping

Leuke tijd gehad. Goede ontvangst ondanks dat wij wat te vroeg arriveerden. Fijn en schoon zwembad. Geen grote glijbaan. Wij hadden een stacaravan. De douche is klein en daarom gebruik gemaakt van de nette douches van de camping. De avond programma’s en animatie zijn top. Het strand is mooi en lekker dichtbij. Met een bakker, slager, supermarkt etc. hoef je niet persé van het park af. Om naar het stadje te gaan is de auto nodig. Leuk, maar Argeles sur Mer is gezelliger. Al met al zeer tevreden!

• 10Borne03-09-2022

Super vakantie !

Super mooie schone camping. Erg aardig en behulpzaam personeel. Zwembad heel mooi ! Een leuke glijbaan voor de kids zou wel top zijn als dat erbij zou komen. Ook jammer dat er geen strandtentje of iets dergelijks op het strand is. Verder een top vakantie gehad. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk weer !

• 9Linda van Blijderveen01-09-2022

Fantastische camping voor een gezin met jonge kids

Voor de derde keer op rij een fantastische vakantie gehad op camping Le Brasilia. De camping is ontzettend schoon, zeer goed onderhouden en voldoet aan veel van onze wensen. Direct aan een mooi zandstrand, prachtige zwembaden en leuke animatie onder leiding van Benji die alle kinderen mee krijgt met z’n dansjes. In de buurt liggen leuke plaatsjes die met de auto goed te bereiken zijn (Canet plage of iets verder Argeles sur Mer). De wifi was zoals hieronder ook wordt gemeld dit jaar inderdaad waardeloos. De camping kon daar in dit geval niet veel aan doen gezien er een glasvezel kabel buiten de camping was gebroken. Er zou wat meer aandacht mogen zijn voor het onderhoud van de speeltuinen en het voetbalveld (die netten zijn al vijf jaar kapot). Ook zou een strandtentje zeker geen overbodige luxe zijn. Overall is deze camping voor een stel met jonge kinderen een absolute aanrader. Wij gaan volgend jaar weer.

• 8Anoniem28-08-2022

Mooie camping, maar niet voor herhaling vatbaar.

Hele mooie, enorm grote camping met alles er op en er aan. Echter missen we een beetje sfeer. Het nieuwe sanitair gebouw is prachtig en schoon. Nog nooit zo’n mooi sanitair gebouw gehad. Er staan met name Fransen en Duitsers. Sporadisch een Nederlander, dat maakt contact maken voor onze kinderen lastig. Fijn direct aan het strand, maar ook het strand mist sfeer. Waterschoentjes zijn geen overbodige luxe. Zee loopt meteen diep af met stenen, wat voor kleine kindjes niet prettig is. Daarnaast mist het strand een strandtentje of iets waar je een ijsje of iets dergelijks kunt kopen. Campingplekken verschillen sterk in grote. WiFi zeer slecht. Je moet extra betalen, maar de gehele WiFi ligt er al een week uit. Zwembad onoverzichtelijk, maar wel heel mooi en schoon. Voor oudere kinderen is het wat saai. En helaas veel mensen die handdoek leggen. Conclusie: hele mooie camping, maar 1 keer is voor ons genoeg.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Marisca07-08-2022

Veel campings gezocht maar deze is echt fantastisch. Mooie ligging aan het strand die je door verschillende ingangen vanaf de camping kan bereiken. Alles is brand schoon en personeel vriendelijk. Kinderen kunnen veilig over het park bewegen en lekker spelen. Top camping!

• 9Bar05-08-2022

Met 2 tieners voor de 3e keer geweest. De camping is netjes, schoon, aardig behulpzaam personeel. Zeer goede hygiëne in alle toilet gebouwen. Zwembad wordt goed onderhouden, fijne bakkerij, slagerij, groentewinkel, mini supermarkt, pizzaria, snack corner en nog veel meer. Locatie is top voor watersport en uitstapjes.

• 9Roland Hammes31-05-2022

Prachtige goed onderhouden camping

Heb al heel wat campings gehad in Frankrijk maar deze slaat echt alles. Alles is perfect afgewerkt. Prachtige stacaravan van touroperator in een schaduwrijk gedeelte. Eigenlijk zijn bijna alle plekken schaduwrijk. Camping ligt aan zee en je loopt er zo naartoe. Op de camping zelf is een groot verwarmd zwembad van ongeveer 1.60 - 1.70 meter diep om baantjes te trekken. Daarnaast is een ander zwembad dat ongeveer 1..30 meter diep is en voor de kleinere kinderen is er een minder diep bad. Er is ook een grote verwarmde jacuzzi. Er is een vrij groot restaurant en er zijn allerlei winkeltjes. Er is zelfs een kapper. Op meerdere plaatsen staan douchegebouwen. Keurig afgewerkt met warm water. Wij waren er met vrienden en de kinderen in de meivakantie en hebben vrij goed weer gehad. We zijn naar Coullioure en Narbonne geweest. Narbonne is een verrassend leuke stad. Hou dan het oude centrum aan. De kinderen hebben zich prima vermaakt. Kortom: top

• 9Hedy11-05-2022

Verrassend!

Geweldig verblijf, een camping met alles erop en eraan, een huisje dat super schoon was en met veel privacy! De ligging van de camping is wel afgelegen, waardoor je niet lopend naar het dorp kan. Maar op de camping zijn alle faciliteiten aanwezig, waardoor je in theorie niet van de camping af hoeft.

• 8Eetgelegenheden

Camping Yelloh! Village Le Brasilia info

Camping-informatie

• Aantal huisjes op parkBeschikbaar (199)

Soort hotel

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • KrantenkioskBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • KapperBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)
  • HuisdierenBeschikbaar

• JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaNiet beschikbaar
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • Speciaal spa-arrangementBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (2)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (4)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (6)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)