Camping Yelloh! Village le Brasilia

Camping Yelloh! Village le Brasilia
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village le Brasilia voor je op een rij gezet:

362 reviews over Camping Yelloh! Village le Brasilia in het Nederlands

Prachtig

Wolfs
14-5-2018

Je wordt heel vriendelijk behandeld. Er is voor ieders wat. Kinderparadijs .

Er is ook Spa afdeling. Heel sjiek allemaal.

Strand is 2 minuten lopen.

Ook een "verwarmde" buitenzwembad.

Maar... je mag als man geen shorts aan!!

Je mag geen voorwerpen meenemen als een opblaas bal.

En je mocht je slippers niet aan, dat vond ik niet prettig!!!!

Geweldig

Bobbian
13-5-2018

Net terug, geweest in de meivakantie, hele mooie schone camping, wij gaan normaal nooit terug naar een camping maar denken erover om volgend jaar terug te gaan. De camping krijgt nu een 9 van ons, als er eventueel grotere glijbanen bij het zwembad geplaatst worden zodat oudere kinderen rond de 10 jaar iets meer te doen hebben bij het zwembad krijgen ze een dikke 10. Caravan van touroperator was Super, schoon, goed gelegen op de camping. De winkeltjes waren super, heel divers. Genoeg te doen in de buurt, treintje mee naar Canet Plage. Water in het zwembad, heerlijke temperatuur, alleen was het water bij de waterglijbanen niet verwarmt.

Tuurlijk letten de badmeesters goed op, maar niet heel hinderlijk. Wel denk ik dat het zwembad in de zomervakantie erg klein is, in de meivakantie prima te doen. Maar je loopt zo naar het strand dus dat is in de zomer ook voldoende.

Super fijne camping!

Fam. van Bekkum
13-5-2018

In de mei vakantie deze camping bezocht.

Voor de 2e keer naar deze camping met jonge kinderen 4 en 6 jaar oud. Normaal ga ik geen 2x naar dezelfde plek maar deze camping is echt een topper!

Alles is er schoon! en er is voor iedereen genoeg te beleven, zowel op de camping als in de omgeving! Verbleven in een cottage van Le Brasilia zelfs Creoles. Super mooi, luxe en van alle gemaaken voorzien. Het annimatieteam is erg leuk, goede shows (helaas alles frans) Daarintegen zijn er wel NL talige mensen aanwezig bij de kidsclub. Handig met jonge kindjes.

Prachtige camping!

Rianne
19-11-2017

Hele mooi, goed verzorgde camping. Uitstekende uitvalsbasis voor het strand. Wel erg stoffig. Goede animatie en mooie accomodaties. Ligt wel aan de touroperator natuurlijk. Voor jong en oud!

Mooie camping aan zee

Bziet
26-10-2017

Camping ligt direct aan zee. Mooi zwembad met heerlijk warm water. Er zijn tennisbanen. Gedeelte waar je honden mag uitlaten. Mooi aangelegd met beplanting. Verhuur chalets en plekken om met eigen caravan te komen. Supermarkt, kantine met eetgelegenheid. Pizzaverkoop. ijsverkoop , slager, kapper, fitness, bakker, er is van alles. Wij waren er in april/mei en toen was het al druk aan het zwembad. In het hoogseizoen is het daar wel erg vol vermoedelijk.

Super

Kim
17-10-2017

Super leuke camping. Echt een camping waar we zeker nog eens heen gaan! Voor kinderen onder de 5 zou ik zelf eerder kiezen voor andere camping.

Fantastisch maar.............

Joha
24-9-2017

Brasilia is een camping met TOP voorzieningen en prima personeel. In deze zin 5 sterren waardig, maar........... Dit wordt overschaduwd door de vele honden op de camping die te pas en te onpas urineren. Bij aankomst rook onze kampeerplaats zeer onaangenaam en ook de toegangsweg naar het strand stinkt. Jammer temeer omdat de camping alle voorzieningen verschaft maar het toezicht op hondenhygiene tekort schiet,

Fijne plek

Iris
24-9-2017

Het is een prachtige plek, direct aan zee en met een heel mooi zwembad. Zwembad was verwarmd met veel verschillende badjes en ligplaatsen. Leuk maktpleintje met vers brood, wijn en een supermarktje. De caravan was ruim en mooi en de camping schoon. Wij waren er half september en het was maar één dag zwemweer. Dan is er behalve het speeltuintje en scheppen op het strand niet zoveel te doen voor een twee jarige.

Groot minpunt is dat je voor 7 uur s morgens het park niet af mag met de auto. Wij moesten een vroege vlucht halen en hadden de auto buiten de poort moeten zetten en met alle bagage en peuter over de camping moeten sjouwen. Wij zijn dus eerder vertrokken naar een hotel bij het vliegveld. Hier moeten ze echt flexibeler in worden voor vliegende gasten.

super mooie camping direct aan zee en rivier

Alma Remijn
13-9-2017

Iedereen is vriendelijk op deze camping. Het zwembad is prachtig, maar het feit dat we nog geen 100 meter van de zee af staan en dat we gelijk aan de rivier zitten geeft voor ons de doorslag. Er is veel te doen voor iedereen en je hoeft in principe niet van de camping af, maar wij hebben genoten van allerlei leuke plaatsen in de omgeving, Argeles sur Mer en Coulliore, en we zijn ook nog een dagje naar Spanje geweest. Verder kun je ook nog de Pyreneeen bezoeken met allerlei stadjes en grotten.

Super

Fam. Fransen
31-8-2017

Een super camping! Last minute geboekt via een touroperator dus niet echt keus gehad maar we kwamen in een hele mooie stacaravan die wat verder op de camping stond. Hierdoor alle rust gehad maar alles was op loopafstand. Zwembad was mooi, badmeesters wat aan de strenge kant. Vanaf de camping direct toegang tot het strand wat ook fijn was. 's Middags vaak een voetbaltoernooi waar onze jongens meestal aan mee deden. 's Avonds leuke shows waarvan sommige helaas wel Franstalig waren maar andere waren meer internationaal.

Op de camping goede mix van Fransen (what's in a name)/Duitsers/Engelsen/Nederlanders.

Ook in de regio is genoeg te zien: Collioure, Castelnou en we zijn ook nog een dag naar Barcelona geweest.....geweldig!! Argeles sur Mer was niet wat voor ons....

Le Brasilia is een camping waar we zeker nog een keertje naar toe gaan!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village le Brasilia in Canet-en-Roussillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village le Brasilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village le Brasilia scoort een 8.77 uit 10 op basis van 444 reviews.