Camping Yelloh! Village le Brasilia *****

Camping Yelloh! Village le Brasilia *****

Camping Yelloh! Village le Brasilia
Camping Yelloh! Village le Brasilia
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village le Brasilia voor je op een rij gezet:

359 reviews over Camping Yelloh! Village le Brasilia in het Nederlands

Prachtige camping!

Rianne, 19-11-2017

Hele mooi, goed verzorgde camping. Uitstekende uitvalsbasis voor het strand. Wel erg stoffig. Goede animatie en mooie accomodaties. Ligt wel aan de touroperator natuurlijk. Voor jong en oud!

Mooie camping aan zee

Bziet, 26-10-2017

Camping ligt direct aan zee. Mooi zwembad met heerlijk warm water. Er zijn tennisbanen. Gedeelte waar je honden mag uitlaten. Mooi aangelegd met beplanting. Verhuur chalets en plekken om met eigen caravan te komen. Supermarkt, kantine met eetgelegenheid. Pizzaverkoop. ijsverkoop , slager, kapper, fitness, bakker, er is van alles. Wij waren er in april/mei en toen was het al druk aan het zwembad. In het hoogseizoen is het daar wel erg vol vermoedelijk.

Super

Kim, 17-10-2017

Super leuke camping. Echt een camping waar we zeker nog eens heen gaan! Voor kinderen onder de 5 zou ik zelf eerder kiezen voor andere camping.

Fantastisch maar.............

Joha, 24-9-2017

Brasilia is een camping met TOP voorzieningen en prima personeel. In deze zin 5 sterren waardig, maar........... Dit wordt overschaduwd door de vele honden op de camping die te pas en te onpas urineren. Bij aankomst rook onze kampeerplaats zeer onaangenaam en ook de toegangsweg naar het strand stinkt. Jammer temeer omdat de camping alle voorzieningen verschaft maar het toezicht op hondenhygiene tekort schiet,

Fijne plek

Iris, 24-9-2017

Het is een prachtige plek, direct aan zee en met een heel mooi zwembad. Zwembad was verwarmd met veel verschillende badjes en ligplaatsen. Leuk maktpleintje met vers brood, wijn en een supermarktje. De caravan was ruim en mooi en de camping schoon. Wij waren er half september en het was maar één dag zwemweer. Dan is er behalve het speeltuintje en scheppen op het strand niet zoveel te doen voor een twee jarige.

Groot minpunt is dat je voor 7 uur s morgens het park niet af mag met de auto. Wij moesten een vroege vlucht halen en hadden de auto buiten de poort moeten zetten en met alle bagage en peuter over de camping moeten sjouwen. Wij zijn dus eerder vertrokken naar een hotel bij het vliegveld. Hier moeten ze echt flexibeler in worden voor vliegende gasten.

super mooie camping direct aan zee en rivier

Alma Remijn, 13-9-2017

Iedereen is vriendelijk op deze camping. Het zwembad is prachtig, maar het feit dat we nog geen 100 meter van de zee af staan en dat we gelijk aan de rivier zitten geeft voor ons de doorslag. Er is veel te doen voor iedereen en je hoeft in principe niet van de camping af, maar wij hebben genoten van allerlei leuke plaatsen in de omgeving, Argeles sur Mer en Coulliore, en we zijn ook nog een dagje naar Spanje geweest. Verder kun je ook nog de Pyreneeen bezoeken met allerlei stadjes en grotten.

Super

Fam. Fransen, 31-8-2017

Een super camping! Last minute geboekt via een touroperator dus niet echt keus gehad maar we kwamen in een hele mooie stacaravan die wat verder op de camping stond. Hierdoor alle rust gehad maar alles was op loopafstand. Zwembad was mooi, badmeesters wat aan de strenge kant. Vanaf de camping direct toegang tot het strand wat ook fijn was. 's Middags vaak een voetbaltoernooi waar onze jongens meestal aan mee deden. 's Avonds leuke shows waarvan sommige helaas wel Franstalig waren maar andere waren meer internationaal.

Op de camping goede mix van Fransen (what's in a name)/Duitsers/Engelsen/Nederlanders.

Ook in de regio is genoeg te zien: Collioure, Castelnou en we zijn ook nog een dag naar Barcelona geweest.....geweldig!! Argeles sur Mer was niet wat voor ons....

Le Brasilia is een camping waar we zeker nog een keertje naar toe gaan!!

Het voelt als thuiskomen!

Chantal Dicou Pijnappel, 31-8-2017

Alles is echt super netjes en schoon! Vriendelijke medewerkers en uitstekende voorzieningen .

Ik kan geen minpunten bedenken....

Fantastische camping*****

Elise woord, 13-8-2017

Camping la brasilia mogen beoordelen met eigen ogen maar wat is dit een prachtige camping zo luxe zo schoon en het zwembad is een plaatje wij hebben geboekt via de camping zelf en hebben het mooiste huisje in hele mooie rustige autovrije wijk de Creois

Smorgens word de tuin voor je aangeveegd schone handboeken ligt voor je klaar en bij aankomst een heerlijke koude wijn .zwembad paar meter en alle winkeltjes om de hoek zoals supermarkt goeie bakker warme kippetjes slager en vandaag verse paella werd klaar gemaakt waar je bij stond.se zee les nog.

Zwembad ja daar zijn ze streng maar goed ook geen handdoekleggers geen vervuild bad Top.wij keren nooit terug naar dezelfde camping maar deze blijft een mooie herinnering.

Tips. Saint syprien waar je savonds mooi kan wandelen en heerlijk kan eten Collieure geweldig .argeles sur mer als je van drukte en massal houd canet niet veel te beleven.

Verders vriendelijke mensen werken met plezier

Mooie camping maar...

Zomervakantie, 9-8-2017

* Heelveel Franse gasten!!

* Alle animatie/shows in het Frans. Erg jammer!

* Verder een prachtig zwembad met 4 kleine glijbanen die smiddags dicht gaan en niet veel voorstellen!

* miniclub, is een prachtige (speel)tuin maar aan de andere kant van de camping (ver weg van de andere faciliteiten)

* strand smal, in het begin stenen en snel aflopend.

Tips: ga naar argeles sur mer, stadje en strand super mooi en leuk!

Perpignan👍

Beachclub nouvelle vogue, super mooie strandtent waar een zwembad naast ligt op het strand!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village le Brasilia in Canet-en-Roussillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village le Brasilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Yelloh! Village le Brasilia scoort een 8.77 uit 10 op basis van 441 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: