Camping Yelloh! Village Le Brasiliastersterstersterster

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Canet-en-Roussillon

8.9Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 9.2Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Le Brasilia voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

Tropische sferen op Camping Yelloh Village le Brasilia in Canet. Een zeer nette camping met regels bij het zwembad. Het banenbad is bijvoorbeeld echt voor banenzwemmers. Voor wat vrijer zwemmen sta je zo in zee met bijbehorende strandbar. Tip: neem je fiets mee, want vanuit Yelloh! Village le Brasilia lopen verschillende fietsroutes.

462 reviews over Camping Yelloh! Village Le Brasilia

• 2019
    10Frank12-09-2019

Het is hier fantastisch!

Prijzig maar is het zeker waard. Super-de-luxe camping. Vaak zie je bij zulke luxe campings dat er voor de reguliere kampeerder geen plek meer is door alle stacaravans en huisjes, maar dat is hier keurig in balans. Uitstekend personeel, super faciliteiten en alles picobello in orde. En de vele regels? Valt wel me, alles is redelijk en begrijpelijk maar het wordt wel gehandhaafd, dat maakt het zo fijn. Wie wil kunnen doen en laten wat hij zelf wil zonder met anderen rekening te houden, kan op andere campings terecht.
    2e week september en de toeristische plekken zijn nagenoeg allemaal bezet, wij kwamen op de bonnefooi en dat gaf ons weinig keuze in plek, als je weet wanneer je wilt, reserveren dus handig. Het is hier fantastisch!

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 9Fam Drijfhout01-09-2019

Geweldige tijd gehad!!’

Hele gave en vooral schone camping! Animatie is buitengewoon goed. De prijs voor de camping is aan de hoge kant, maar is dat ook meer dan waard! Ligging gelijk aan het strand. We zijn er in 2018 geweest en na het succesverhaal van 2018 zijn ook voor 2019 in le Brasilia uitgekomen. Veiligheid en hygiëne staat hoog in het vaandel en om die reden zijn er wel strikte regels rondom het zwembad. De badmeesters/-juffen spreken iedereen op een zeer nette manier aan. Wij kunnen dit als gezin echt waarderen. Superkleine camping voor het gezin. Een echte aanrader

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Rob15-08-2019

Een Top Camping!

Geweldige camping. Ik schrijf zelden een revieuw maar voor deze camping wil ik graag een uitzondering maken. Wij waren hier in hartje seizoen 2019 en hebben een fantastische tijd beleefd. Wij hadden een grote plaats en konden een grote caravan met onze auto met gemak kwijt. We hadden nog ruim plaats over met een voortent en luifel eraan. Het is een chique camping waar alles zeer verzorgd is. Ook de verhuuraccomodaties zijn echt schitterend. Santair is luxe en wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Genoeg te krijgen wat betreft eten en drinken. Animatie en shows zijn heel goed. Personeel allemaal vriendelijk! Ligging direct aan de zee, fijn strand, direct aan de rivier (Leuk om in te vissen) en aan een haven maak je zelden zo mee. Vanuit de haven makkelijk voor € 1,50 oversteken naar Canet-Plage waar veel te doen is. Ook kun je het treintje nemen dat vanuit de camping vertrekt. Ideaal. Kortom te veel om nu te benoemen: TOP-camping!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Marianne31-07-2019

Hele mooie camping!

Een prachtige camping met een heel mooi zwembad en vlak bij het strand! Wij hadden niet geboekt en werden zeer gastvrij ontvangen! Hadden keuze uit twee plaatsen en we werden met een golfkarretje naar deze plekken gereden zodat we konden kiezen. Animatie is top! Het sanitair is schoon. Wij kijken terug op een zeer prettig verblijf van 5 nachten op deze camping!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9N. de Vos29-07-2019

Een fantastische familiecamping!

Een fantastische camping. Helaas op de laatste dag 23 juli de knuffel van mijn dochter vergeten in cottage Okavango 010. Volgens haar zou deze zoals iedere ochtend toen ze wakker werd nog moeten liggen tussen het matras en de muur/hout van het onderste gedeelte van het stapelbed. Weinig medewerking van de receptioniste na ons telefoontje, voelde ons niet serieus genomen. Misschien is er iemand die binnenkort naar de camping gaat die voor ons daar zou willen kijken. De knuffel in de vorm van een driehoek is al 15 jaar in bezit van onze dochter. Het verdriet en gemis is dus enorm. Alvast bedankt voor degene die ons zou willen helpen met de zoektocht! Onze adresgegevens en zoektocht zijn/is bekend bij de receptie van de camping.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Ad Elshout18-06-2019

Een camping om nog eens naar toe te gaan

Prachtige camping, erg schoon, mooie beplanting, erg vriendelijk personeel, heel mooi zwembad Je loopt zo naar de zee, verschillende winkeltjes, zoals bakker, traiteur, groentewinkel, tijdschriftenzaak, wijnhandel ,etc Er worden veel sportieve evenementen aangeboden, wil je hier niet aan mee doen dan heb je er geen last van Mooi bad voor kinderen, voor grotere kinderen zijn er geen hoge lelijke glijbanen maar er is genoeg voor ze te doen

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Mandy05-06-2019

Top camping

Deze camping is haar 5 sterren dubbel waard. Niet alleen de ligging, direct aan de Middellandse Zee is perfect (hondjes mogen er ook komen in voorseizoen). Super schone camping, geen opgeschoten jong lui, net publiek. Zeer mooi zwembad, verwarmd waar enkele regeltjes worden nagestreefd vanwege hygiëne en veiligheid. Sportzaaltje is wel beetje klein en Nietvde hele dag open, wat ik jammer vond. Je wordt hier door zeer vriendelijk personeel naar je kampeer-laatste begeleidt. We waren tijdens ons verblijf van 4 weken, tussendoor even 12 dagen in Spanje Salou verbleven, maar zijn weer eerder gillend terug gekomen (die de Anwb zeer aanprees!), maar we zijn met gierende banden weer snel retour gereden naar onze geliefde camping Le Brasillia. Komen hier al 3 jaar vanwege ook de mooie grote verzorgde groenen palpeer-lekken.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Stephanie Cloots02-06-2019

geweldig

Wat een geweldige camping , vriendelijke personeel , schone camping , mooie sanitair , ruime plaatsen . als ik echt een min puntje moet geen slippers aan het zwembad dan mogen ze wel iets doen aan de gedeeltelijke houten vloer , want die word heel warm .

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    10J kruit02-11-2018

Super mooie camping. Vriendelijk personeel. Veel regels bij het zwembad maar zo houden ze het wel netjes. Goed eten leuke entertainment een echte aanrader! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Alexandra11-09-2018

De allerbeste camping waar we ooit zijn geweest

Wat een geweldige camping! Wij snappen helemaal waarom mensen hier jaar na jaar terugkomen! Het lijkt wel een resort.

Bij de receptie heel netjes ontvangen en zelfs begeleid naar onze plaats. Nette plaatsen, we stonden in pinede.

Sanitair brandschoon en aparte baby/kinderhoek was top. Alles werd de hele dag schoongemaakt.

Eten op de camping was prima, maar nog beter als je even over het strand naar de strandtent loopt die ernaast zit. Wat hebben we daar lekker gegeten!

Strand was vanaf onze plek goed aan te lopen, ik denk iets van 500 m.

Zwembad was leuk voor alle leeftijden, wij hebben vooral bij het baby gedeelte gezeten.

Animatie kan ik niet beoordelen, kinderdisco vond ik wel laat beginnen.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

33 tips over Camping Yelloh! Village Le Brasilia

• Natalied, 06-05-2014

De creperie , le cap in Canet en natuurlijk Perpignan. De vogelshow in Argeles is erg leuk. Het strand van Canet is heerlijk..:-). Okanvango caravans zijn prachtig en van alle gemakken voorzien.

• Kees Veerman, 05-06-2014

Redelijk veel te doen in de omgeving. Collioure is erg leuk (dichtij) en Carcassone (dik een uur) is echt heeel erg leuk. Mooi middeleeuws Kasteel met dorpje tussen de dubbele kasteelmuren. Zeker het kasteel ingaan, de kasteelmuur op is echt heel leuk!.

• marleen_plug, 12-05-2014

Wij hebben de voorkeur voor type Okavango, maar in het zomerseizoen ben je meer in het zwembad of op het strand dus maakt het niet zo veel uit in welk type verblijf je zit. Het kan er enorm waaien helaas. Leuke plaatsen in de omgeving zoals Argeles sur Mer of St. Cyprien.

200 vragen over Camping Yelloh! Village Le Brasilia

• Stefan Kant, 09-09-2019

Tarieven stanplek

Kan iemand mij vertellen wat ongeveer een campingplek kost in het hoogseizoen voor twee weken. De tarieven 2020 staan er nog niet op dus vandaar mijn vraag. Bedankt alvast. Gr Stefan

• Lenneke , 06-09-2019

Dorpje met winkels

Is er een boulevard in de buurt en kun je er wandelend naar toe..

• Joyce Van Blijderveen, 11-08-2019

Zwembad regels

In een speedo dragen verplicht of is een normale zwembroek wel toegestaan?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig