Camping Yelloh! Village le Brasilia

Camping Yelloh! Village le Brasilia
8,8

Omschrijving
Tropische sferen op Camping Yelloh Village le Brasilia in Canet. Een zeer nette camping met regels bij het zwembad. Het banenbad is bijvoorbeeld echt voor banenzwemmers. Voor wat vrijer zwemmen sta je zo in zee met bijbehorende strandbar. Tip: neem je fiets mee, want vanuit Yelloh! Village le Brasilia lopen verschillende fietsroutes.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village le Brasilia voor je op een rij gezet:

Laatste review

J kruit,
2-11-2018

Super mooie camping. Vriendelijk personeel. Veel regels bij het zwembad maar zo houden ze het wel netjes. Goed eten leuke entertainment een echte aanrader! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin
Kinderopvang

372 reviews over Camping Yelloh! Village le Brasilia in het Nederlands

J kruit,
2-11-2018

De allerbeste camping waar we ooit zijn geweest

Alexandra,
11-9-2018

Wat een geweldige camping! Wij snappen helemaal waarom mensen hier jaar na jaar terugkomen! Het lijkt wel een resort.

Bij de receptie heel netjes ontvangen en zelfs begeleid naar onze plaats. Nette plaatsen, we stonden in pinede.

Sanitair brandschoon en aparte baby/kinderhoek was top. Alles werd de hele dag schoongemaakt.

Eten op de camping was prima, maar nog beter als je even over het strand naar de strandtent loopt die ernaast zit. Wat hebben we daar lekker gegeten!

Strand was vanaf onze plek goed aan te lopen, ik denk iets van 500 m.

Zwembad was leuk voor alle leeftijden, wij hebben vooral bij het baby gedeelte gezeten.

Animatie kan ik niet beoordelen, kinderdisco vond ik wel laat beginnen.

Pluspunten: ligging aan zee, zeer verzorgde camping, fijne bakker.

Minpunten: klein zwembad voor volwassen, veel regels in zwembad( niet ff uitrusten in banenbad...doorzwemmen anders fluit de badmeester)te weinig bedjes/ligplaatsen bij zwembad, voetbalvelden sluiten vroeg 22:00 uur .

Voor ons een groot minpunt dat er erg veel honden op het strand zijn die regelmatig blaffen naar elkaar grommen......

goed met te veel regels

René,
14-8-2018

Mooie camping, zeer mooie sanitaire ruimte, mooie beplanting maar veel last van rotzooi van bomen, mooi zwembad echter met te veel regels en erg druk, in de avond last van lawaai van 2 buurcampings

Goede camping, maar ik verwacht de laatste keer.

Fam. uit Brabant,
14-8-2018

Na de geweldige ervaring op deze camping in 2017 hadden we direct weer geboekt voor 2018. Het is en blijft een geweldige camping, goed verzorgt en voor een ieder wat wils. ook de ligging is goed in 2 uurtjes ben je in Barcelona.

Dit jaar zaten we in een caravan van een touroperator. Op zich een nette caravan echter hebben we wel bezoek gehad van Duitse Kakkerlakken wat een zeer negatieve stempel op de vakantie heeft gedrukt. Naast dit voorval hadden we af en toe ook het gevoel dat we aan het camperen waren naast een vliegveld. Een klein stukje van de camping kon je een helicopter vlucht boeken om de omgeving te verkennen, deze helicopter vliegt zo'n beetje elke 10 minuten over de camping. De kids hadden de klacht dat de DJ in de disco erg Frans georienteerd was, na zelf een bezoekje aan de disco te hebben gebracht en 3 keer de DJ aangesproken te hebben bleek hij toch internationale muziek bij zich te hebben.

Fantastisch!!!

De Jong,
12-8-2018

Fantastische camping. Ruime plaatsen. Veel privacy. Schoon sanitair. Camping is aan het strand. Wordt veel voor de kinderen georganizeerd. Mooie zwembad. Op de camping is slechte pizza, maar net buiten de camping is de beste pizza in de buurt. Wel van tevoren ff bestellen ivm grote drukte. Zeer mooie en schone camping, en elke avond leuke shows voor jong en oud.

Mooi, schoon, goed onderhouden.

Marcel,
3-8-2018

Wij zaten in het gebied Pinede, met eigen caravan.

Plus:

Sanitair is zeer schoon, hele dag schoonmaakster aanwezig. Strand is heel dichtbij, je loopt er zo naartoe. Plekken zijn ruim, met eigen water en afgeschermd door een heg.

Min:

Strenge regelgeving met name mbt leeftijd kinderen en de mogelijkheden die worden geboden. Omgeving is niet geweldig, Perpignan zelfs deprimerend. Als je de slechtste pizza uit je leven wilt eten, moet je bij het tentje net buiten de camping wezen. 2,5 uur gewacht op een kleffe smakeloze hap (staat los van de camping).

Over het algemeen tevreden over de camping, iets minder over de omgeving.

Hele mooie camping.

Alles is hier goed verzorgd.

Mooi zwembad, goed en mooi sanitair wat ook nog eens goed schoongehouden wordt, mooi strand.

Alles is heel mooi aangelegd. Top dat je hond hier naartoe mee mag.

Zelden zo'n goed verzorgde en nette camping gezien waar honden mee mogen.

De meeste campings waar honden mee mogen zijn toch wel duidelijk minder.

Ook makkelijk dat er in het begin wat winkeltjes zijn. Je kan er de nodige dingen halen. Ook lekker vers stokbrood.

Zuid Frankrijk is heel leuk om eens te bekijken. Meestal reden wij er alleen maar doorheen op doorreis naar Spanje. Dat is zonde. Qua beplanting enz. is deze camping vergelijkbaar met Spanje.

Het enige nadeel vonden wij is : dat er geen honden op het strand mee mogen.

Wij moesten ons hondje dan bij onze caravan laten. dat was wel jammer.

Ook is de camping natuurlijk erg druk, dus echte rust vind je hier niet.

En de camping is behoorlijk prijzig, maar dan heb je wel wat!

Geweldig!

Annemiek,
14-7-2018

Een top camping!

Een heerlijk zwembad met een eetgelegenheid erbij zodat je tussendoor heerlijk wat kan eten of drinken. Het eten was erg lekker.

De accomodatie was ook prima. Lekker veel ruimte rondom ons huisje. Het huisje was schoon en van alle gemakken voorzien.

Voor de kinderen veel te beleven, er werd veel leuks georganiseerd vanuit de kidsclub.

Kortom wij hebben er 2 super gave weken gehad.

Geweldig (op af en toe een stevige wind na)

Lianne,
24-6-2018

Op de (af en toe) stevige wind na was onze vakantie op deze camping Geweldig!

Het personeel is (vrijwel overal) zeer vriendelijk, kundig en behulpzaam.

De camping is ruim, schoon en zeer goed verzorgd en de omgeving is leuk om te ontdekken (tip: neem het treintje dat vanaf de camping - door het dorp - naar de boulevard rijdt! Leuk voor alle leeftijden)!

Ook onze stacaravan (van Al Fresco) was boven verwachting.

Netjes, schoon en de grote (afgesloten) veranda (van 6 bij 2) zorgde voor veel vertier bij onze kinderen (1, 2,5 en 4 jaar). En ook dat personeel was super!

Winkeltjes: ruim aanbod (denk aan een kapper, wasserette, ijssalon, bakker, supermarkt, enz.)

Sanitair: zeer netjes (oogde en rook heel fris)

Zwembad: ruim, gevarieerd en veel ligbedden (kinderbad was soms wat koud, maar lang leve het verwarmde buitenbad).

Strand: ruim en schoon maar helaas wel met een stevige (niet heel kindvriendelijke) branding.

Al met al gewoon super!

Venue Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village le Brasilia in Canet-en-Roussillon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village le Brasilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.