Hotel Les Flamants Roses

7.7Goed

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Canet-en-Roussillon

Op vakantie geweest naar Les Flamants Roses?

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Les Flamants Roses voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

6 reviews over Hotel Les Flamants Roses

• 7berthuizing20-06-2017

Appartement met gebruiksaanwijzing...

Het complex met hotel en appartementencomplex ligt mooi aan het strand en zee. Winkelcentrum is 10 minuten lopen. Zeezicht is aan te bevelen. Anders uitzicht op de drukke weg en camping. Het stoorde ons dat verder geen onbetaalde service wordt gegeven. Bij een tweewekelijks verblijf moesten we 96 euro bijbetalen voor 1x nieuwe handdoeken, 1x nieuw bedlinnen en 1x tussendoor schoonmaak voor 2 personen, Dat hebben we niet gedaan, we hadden al een aanzienlijk bedrag betaald. Om deze reden scoort deze accomodatie wat ons betreft niet meer dan een magere zeven. Bijzondere manier van omgaan met je gasten.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9jac janssen10-05-2016

geweldig mooi gelegen

We kunnen niet anders dan een positief verhaal geven over ons verblijf van 14 dagen , in een twee kamer appartement ,bergzijde , de vriendelijke gastvrije benadering door personeel, een schoon en volledig ingericht appartement ,het bad en bed linnen was ook echt schoon,voldoende parkeerplek s nachts volledig gesloten .dit is met een gerust hard aan te bevelen . als je iets als min punt zou kunnen vernoemen is de drukke weg maar als je je daar niet aan stoort neem je dat gewoon als het is zo, we gaan allemaal zelf met de auto!, geen borg storting en bij vertrek geen probleem dat dit vroeg was 6 uur in de morgen .sleutel afgeven en goede reis de dag er voor alles afgerekend ,een wederzijds vertrouwen .we hebben iedere dag genoten van de bergen en de zonsondergang,prachtig.

Gereisd met partner in april 2016

• 9NicoleSluijs21-08-2013

Rustig en prachtig gelegen comlex

Appartementencomplex Flamants Roses "horen" bij het ernaast gelegen 4 sterren hotel. Echter de appartementen hebben geen 4 sterren. Boek wel zeezicht, dit is de meerprijs meer dan waard anders heb je uitzicht op een drukke weg en een camping. Aan de zeezicht kant heb je prachtig uitzicht en rust. Het appartement is wat gedateerd maar wel netjes schoon. Airco kan wel een opfrisbeurt gebruiken. We konden meteen in het appartement om 12.00 terwijl de inchecktijd pas om 16.00 was volgens reisorganisatie, ook uitchecken is heel flexibel qua tijdstip, zo ben je de files naar huis voor. Zwembad bij dit complex is erg rustig omdat veel appartementen van eigenaren zijn, die vaak alleen in het weekend komen. In het hoogseizoen hadden wij het zwembad regelmatig voor ons alleen. Canet-plage heeft een lange boulevard, vanuit het appartement loop je over de boulevard naar het centrum. In de omgeving meer dan genoeg mogelijkheden voor leuke dagtrips.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 3fam. de Vries12-08-2013

Wat een teleurstelling!

Deze accomodatie is beslist geen 4 sterren waard. Sterk verouderde en vieze appartementen met een stinkende airco. Gelegen aan een drukke weg met aan de andere kant een drukke camping met veel lawaai tot diep in de nacht. Het dorpje Canet en Roussillon is niet meer van deze tijd en ook de boulevard heeft een jaren 70 look. Je betaalt een fors bedrag maar dat is het zeker niet waard. We zijn dan ook eerder vertrokken. Gillend naar huis!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

• 9Martijn28-12-2012

Fantastische plek.

Wij zaten in de appartementen hier met uitzicht op zee, dat was fantastisch! Appartement wel wat klein, maar niet storend.

Ook is er een leuke boulevard ('s avonds) dat is wel een stukje verderop (althans de winkeltjes)

Dit is echt een aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Hotel Les Flamants Roses info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking