Appartement Cela Canet en Roussillon

4.9Matig

Frankrijk, Languedoc - Roussillon, Canet-en-Roussillon

Op vakantie geweest naar Cela Canet en Roussillon?

4.9Matig

• 5.6Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Cela Canet en Roussillon voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

22 reviews over Appartement Cela Canet en Roussillon

• 6Carrette-Vermeire26-09-2012

goed, maar niet voor iedereen

We verbleven in Santa Cruz Nr 65 en hadden een ruim appartement met 2 badkamers. De inrichting was OK (2 kapotte lampen werden daags na de avondlijke melding vervangen) maar het eetgerief was zo scherp berekend dat de vaatwasser ongebruikt bleef (als je maar 4 stuks van elk hebt moet je wel met de hand afwassen). Het park was proper. De eentalige receptie was soms vriendelijk, soms koud zakelijk. Ongeveer alles was dicht (buiten seizoen) maar gezien we elke dag de streek verkenden stoorde ons dit niet. De zwembaden zagen er mooi uit maar hebben we niet gebruikt. Het enige geopende restaurant had een zeer beperkte keuze en een middelmatige keuken. Door de ligging vlakbij een rondpunt is het ideaal als uitvalsbasis maar het lijkt me, zeker buiten de zomermaanden, niet geschikt voor diegenen die hun vacantie rond het zwembad en aan de bar willen doorbrengen.

Gereisd met oudere kinderen in september 2012

• 1Bert Janssen22-06-2010

zeer zeer slecht

Wat een tegenvaller. Veel te veel geld voor zeer zeer slechte accomodatie. In jaren niet zo'n slecht onderkomen gehad. Alles, maar dan ook alles was ver beneden peil. Reisburo in kennis gesteld en die gaf aan reeds meerdere klachten te hebben ontvangen. Niet naar toe gaan zonde van je geld.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2010

• 7William Verbraecken30-10-2009

Zeer goed (Siera Nevada, nieuw deel)

We logeerden in het nieuwere deel Siera Nevada. Een ruim en zeer volledig ingericht appartement (vaatwas en wasmachine). Mooie accomodatie, paadjes en groenvoorziening zeer verzorgd. Aangenaam vertoeven, niet ver van zee en bergen. In september is het er heel rustig, de animatie draait dan ook op lage toeren. In het Cela-hotel waar je moet inchecken kan je gratis gebruik maken van het internet.

Gereisd met partner in september 2009

• 2Inge Decoster04-08-2009

Nooit meer!

Wij gaan nooit meer terug naar deze plaats, het zat vol bedwantsen in ons bed! Het trekt gewoon op niets, geen waar voor zijn geld, we zijn overbeten, zitten vol jeuk, maw een gezellige familievakantie. In één van de zwembaden had een persoon gekotst, en bleef er de ganse avond indrijven! Niet meer voor herhaling vatbaar maw.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8H.F.P. Schuurman18-05-2009

Prima

Wij zijn net terug (19-04-09 t/m 03-05-09). Hadden een groot appartement in gedeelte Sierra Nevada. Prima. Nieuw gebouwd in 2008. Zwembaden, tennisbanen voor de deur. Jammer dat we in het voorseizoen waren, dan is er nog niet zo veel te doen. Strand heel dicht bij. In deze tijd was er veel wind, maar op het grote balkon was het ook goed vertoeven. Appartement was perfect ingericht met alles wat je maar kan bedenken. Grote supermarkt en Mc Donald op loopafstand. Kortom een heerlijke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 7marc09-08-2008

Leuk appartementencomplex

In tegenstelling tot eerdere berichten is de renovatie goed geslaagd. Ruim appartement en alles nieuw.

Gereisd met familie in juli 2008

• 2S.van Tuyl19-11-2007

Wij hebben hier 1 week geboekt in juni 2005 met dochter van 3 jaar. Waren uitgegaan van vele sterren die deze accomodatie kreeg van Vrij-uit. Bleek een triest park, ons huisje lag helemaal achteraf, blokkendoos met uitzicht op nog niet aangelegde terras/tuin, donker gat 's avonds; bestond uit brokken steen, slangen die uit de grond staken, kortom onze dochter kon niet eens buiten rondhobbelen. Zwembad was verouderd, wc's bij zwembad liepen over, gemeld maar werd niks aangedaan en winkel bij accomodatie was dicht dus voor alle boodschappen auto nodig.Bij thuiskomst brief geschreven aan reisorganisatie, nooit meer iets van gehoord en helaas dit park heeft nog steeds vele sterren??

Gereisd met familie in november 2007

• 7Canard27-08-2007

Wij zijn tevreden over Malibu Village. Bijna alle appartementen zijn inmiddels gerenoveerd. De zwembaden zijn groot en er zijn gedeeltelijk vrije stoelen en je kunt goed op het gras zitten. De zandstranden bij Canet zijn mooi, de zeebodem loopt langzaam af en de golven zijn iedere dag een verrassing. Alle dagen was het veilig zwemmen. Als je een auto hebt is het strand dichtbij en in de omgeving zijn mooie bergtochten te maken en catharenburchten te bewonderen. Aan de balie spreken ze zeker engels en de service is goed. In augustus waren er veel fransen en minder nederlanders, zodat je je ook echt op vakantie waant. Het park is rustig en je kunt je eigen gang gaan.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 8J.Scholing14-08-2007

Waarom toch altijd slechte recencies? Van 21 Juli tot 4 Augustus 2007 hebben wij met vijf personen doorgebracht in Malibu Village. Prima gelegen. Bushalte voor de deur. Goed bewaakt terrein. Appartement schoon. Om de 3 dagen wordt schoongemaakt en ververst van haddoeken. Receptie div talen aan te spreken. Zwembad schoon. Entertainment aan het zwembad of in de bar Drankjes betaalbaar. Prima belegd stokbroodje voor 2,95 rose 1 euro kortom betaalbaar! 1 Minpuntje Eten is niet zo goed van kwaliteit in het Restaurant. Maar daarintegen zijn de pizza's perfect! en dat voor een redelijke prijs. Veel ontspannings mogelijkheden zijn hier aanwezig! En de boodschappen kun je lopend doen. Strand is 30 minuten lopen, maar een treintje brengt je er naartoe! Voor ons was het een fijne vakantie op een aangenaam park.

Jelle Scholing

Gereisd met familie in augustus 2007

• 4T. Kleinsman09-08-2007

Wij hebben net als de familie Huisman de duurste villa gehuurd. Villa viel tegen, was wel schoon. Maar voor het geld dat we moesten betalen, hadden we wel veel en veel meer verwacht. Was het dus absoluut niet waard. Het gedeelte waar wij zaten, was net een getto. Het park was slecht onderhouden. Dus waar ze die mooie plaatjes in de reisgidsen vandaan halen, is ons een raadsel. Wij zijn het dus absoluut eens met de slechte beoordelingen op deze site. Verder is de omgeving hartstikke mooi, veel te doen. Maar veel stranddagen hebben wij niet gehad, VEEL WIND! Je werd compleet gezandstraald. Conclusie : ABSOLUUT HET GELD NIET WAARD! JE KRIJGT NIET WAARVOOR JE BETAALD!

Gereisd met familie in juli 2007

0 tips over Appartement Cela Canet en Roussillon