Camping Les Sapins

Contact

136 reviews over Camping Les Sapins

• 10Gerard en Wapke23-09-2020

Fantastisch!

Ben je op zoek naar een idyllische camping dan ben je hier aan het goede adres. Wat een fantastische plek om tot rust te komen. De eigenaren Jos en Lia zijn heel behulpzaam en ze geven goed advies over de wandelroutes die op de camping te verkrijgen zijn. Het zwembad is voor ons langer open gebleven en dat zegt iets over de flexibiliteit en service. De sfeer is gemoedelijk en dat heeft alles te maken met klantvriendelijk en gastvrij zijn. Top!! Zeker een aanrader!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 9H&H19-09-2020

Wij hebben deze plek ervaren als een oase!

De gastvrijheid is TOP. Het is leven midden in de natuur.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 10Marco van Brussel10-08-2020

Erheen! Pareltje in de Pyreneen!

Hele fijne camping, 100% aan te bevelen! Ik ben er met mijn vrouw en dochter van 6 geweest, samen me 12 fietsvrienden. Nadat we ons geinstaleerd hadden zijn wij een weekje gaan fietsen (prima uitvalbasis) en heeft mijn gezinnetje zich prima vermaakt op de kleinschalige camping. Aansluitend hebben we ons met z'n drieen nog een weekje lekker bezig gehouden. Dus goed voor fietsgroepen, maar ook voor een gezinsvakantie. De kracht zit em met name in de geweldige betrokkenheid van Jos en Lia, fantastische mensen die je met allerlei tips helpen om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Maar ook de rust en de adembenemende omgeving zorgen voor een prettig gevoel. Wij komen op zeker terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Moniek en Hans30-06-2020

Fantastisch ondanks covid 19

Ontzettend genoten. Mooie/rustige camping met uitzicht op de eerste heuveltoppen van de Pyreneeën. Zeer vriendelijke eigenaren, die zelf heel goed kunnen koken , vooral de pizza's. Vanwege covid 19 zijn hygiëne maatregelen en instructies nodig. Die zijn goed geregeld en niet overdreven . Kortom ons verblijf was zeer de moeite waard.

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Fam de Ruiter09-09-2019

Pareltje! Op meerdere vlakken.

Wij gingen voor het eerst kamperen in een tent met onze kleine van 1 jaar. Lia en Jos waren beide direct erg behulpzaam. Kwamen in het na seizoen en maakten gebruik van de acsi pas. Mochten elke plek kiezen die vrij was zonder extra toeslag. Voor ons werd de pizza zelfs aan de tent bezorgt door Lia omdat de kleine al lag te slapen. Het was er snachts erg fris omdat je op een hoogte van 1200 meter slaapt. Lia gaf meerdere keren aan dat we dekens konden lenen. De tuin, wat tevens ook gelijk het restaurant was is gezellig. Camping wordt goed onderhouden. Er is voor ieder wat wils rond om de camping. Lia en Jos helpen je graag met het geven van tips en informatie. Het meertje in het dorp verder op of een wandeling rond om de camping zijn aanraders. Zwembad is schoon en heeft verschillende dieptes. Saniter is schoon en voldoet aan alle eisen. Een was gedeelte voor een baby misten wij in ons geval. Echt een camping om voor ons terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Gerard03-09-2019

Natuurlijk Pyreneeën met een NL touch

Ruim opgezette wat afgelegen camping waar je hartelijk wordt ontvangen door Lia en Jos. Kids hebben zich enorm vermaakt met vriendjes, zwembad, trampoline en het kampvuur. Gezellig en lekker eten op de camping waar Lia de gerechten aanpast naar de wensen van de kinderen. Er zijn spellen te leen en veel informatie over wandelingen beschikbaar. In het volgende dorp Belcaire is een goed gevulde epicerie, en Lia verkoopt ook nog essentials zoals brood, groenten en eieren, dus de andere reviews over de afstand tot supermarkt begrijp ik niet echt. In de buurt zijn niet echt sfeervolle dorpjes, je komt hier voor de natuur en de bergen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8B. de Jong05-08-2019

Mooie , leuke camping om heerlijk te ontspannen!

Mooi gelegen camping, met een relaxte sfeer.

Eigenaren waren behulpzaam bij het uitzoeken van een mooie plek, passend bij onze wensen. We hadden een prachtig uitzicht op het dal en de omringende bergen.

Grotere supermarkten liggen iets verder weg. (30 á 40 minuten rijden) . Wij hebben het goed kunnen combineren met onze uitstapjes, dus voor ons geen probleem.

Veel wandelmogelijkheden, vanaf de camping en in de omgeving.

De eigenaren hebben op een leuke manier oog voor de jongeren. De tieners hebben zich elke avond samen goed weten te vermaken in de ‘tuin’, o.a. met de aanwezige spelletjes en de gratis beschikbare wifi. Maar ook overdag waren er voor hen voldoende dingen te doen.

Sanitair is prima en wordt goed schoongehouden.

Wij reizen niet vaak naar dezelfde gebieden, maar als we weer eens in dit deel van de Pyreneeën willen kamperen, is deze camping een grote kanshebber!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Remke Assink05-08-2019

Heerlijke, gemoedelijke camping

Heerlijke camping in een schitterende omgeving. We hebben veel kunnen fietsen (race), maar het gebied leent zich ook erg goed voor mountainbikers. Prachtige wandelingen gemaakt en kastelen bezocht. Gemoedelijke, groene camping waar het voelt als thuis komen. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad. Enige minpuntje zou de afstand tot de diverse bezienswaardigheden en supermarkt kunnen zijn. Jos en Lia bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Ingrid12-07-2019

Warme ontvangst door de Jos en Lia (de eigenaren)

Al ruim 10 jaar komen we 1 of 2x per jaar met onze camper op deze gemoedelijke rustige camping in de bergen. Jos en Lia doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We eten vaak met andere gasten in de Garage (Restaurant) of op het (verwarmde) terras.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 7Klei29-06-2019

Je moet echt van rust houden.

Als je echt van rust houdt, dit is er de plek voor. Omgeving is mooi maar je hebt ook snel alles gezien. Veel bloemetjes op de bergen in juni. Er is geen levende dorp in de omgeving. In juni kwam je bijna niemand op de weg tegen. Boodschappen doen ben je 35-40 minuten op de kronkelweg maar natuurlijk kun je dit plannen tesame met een uitje. WC papier doe je in een emmertje, qua hygiëne is het niet heel tof, als je het emmertje open doet zie je gelijk wat menselijk vuil. Toen we daar waren was de zwembad nog niet gevuld met water. Vriendelijke eigenaresse. Standplaatsen veel schaduw. Eten aangeboden voor een bescheiden prijs.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2019