Camping Les Sapins

8,3

121 reviews over Camping Les Sapins in het Nederlands

Monique
27-8-2018

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest omdat het zo leuk en mooi is. Onze kinderen van 13 en 15 wilden dit jaar perse terug. Voor hen is er genoeg te doen. Ze mochten helpen met de animatie en Jos en Lia helpen. Ook was er van alles te doen s avonds kampvuur waar een kleine bijdrage voor gevraagd werd omdat er broodjes en marshmallows gemaakt werden. Lia kookt super lekker en.de tuin is erg gezellig. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken onze kids willen volgend jaar weer. Het weer is instabiel maar rijd je naar beneden door de prachtige bergen is het zo weer 5 graden warmer. Echt een aanrader.

Supergastvrij!

Marjolein
23-8-2018

Wij zijn drie nachten op Les Sapins geweest. De camping ligt mooi in de natuur. Je kunt er prachtig wandelen. De eigenaren zijn supergastvrij en staan altijd voor je klaar. Wij hadden heerlijke dagen.

Aanrader voor natuurliefhebbers

Fam.Meijer
22-8-2018

We stonden op een mooie plek voor onze caravan. De eigenaar hield de plek voor ons vrij zodat we lekker de ruimte hadden voor ons gezin van 6 personen.

De camping is kleinschalig en persoonlijk. Je kunt er brood bestellen en er worden leuke activiteiten georganiseerd. Je komt hier voor de natuur en je moet het niet schuwen om langer in de auto te zitten om de mooie plekken in deze regio te bezoeken. Een paradijs voor wandelaars en mountainbikers.

Cultuur , behalve de historie van de Katharen is lastiger te vinden.

Het zwembad is fijn, hoewel sommigen het te koud vonden.

Boodschappen moet je doen voor meerdere dagen, want je bent zo 40 min onderweg naar de dichtsbijzijnde supermarkt. Kwestie van plannen en combineren met een mooie wandeling.

Wij combineerden 2 weken Camurac met een week Provence, voor wat meer leven in de brouwerij.

Deze camping is overgewaardeerd. De ligging is rustig, mooi, maar wel erg ver van de rest, dus een uitje is minimaal een uur rijden. De omgeving is goed groen, door de hoogte is het niet te warm (26 graden), met zo en toe en toe slecht weer. Het is een camping voor kleine kinderen, autovrij en overzichtelijk. Er is niet veel te doen. De animatie was goed. De eigenaren komen niet altijd even relaxed over. Ik vond het vreemd dat je voor het kampvuur moest betalen, zeker zonder uitleg daarbij. Achteraf ging het niet door vanwege slechte weer, en werd een leuk alternatief bedacht. Zwembad is klein, maar de camping zelf ook. Werd goed onderhouden.

Een camping om terug te komen

Ellen
7-8-2018

Aardige mensen, leuk ontvangst, toegankelijk en hulpvaardig. Super mooie plaats. mogelijkheid om te eten. Tips voor oa wandel en fietsroutes. Eigenlijk heb ik geen min puntje

Prima camping

N
6-8-2018

Het is een prima camping, kinderen kunnen zich er goed vermaken.

Toen we aankwamen was het erg fris voor de tijd van het jaar. Iedereen zat binnen. Op dat moment voelde het wat troosteloos. Zodra de zon ging schijnen kwam iedereen tevoorschijn. Vrij veel vaste plekken en vaste tenten. Toen wij er waren stond de campinv niet vol. Nadeel vond ik wel dat niet altijd de beide sanitair blokken open waren. De laatste avonden steeds vaker een rij om je tanden te poetsen. Jos en lia willen het beste voor hun gasten maar maken het zichzelf soms erg moeilijk. Tip; duidelijkere communicatie, kleine kaart restaurant en vaste avonden pizza en friet e.d

Ander nadeel is dat er in de buurt naast een mooie natuur niet echt een levendig dorpje is. Je moet al gauw 30 tot 40 minuten rijden. De activiteiten die georganiseerd werden waren goed . De kinderen vinden elkaar snel op deze camping. We hebben 2 fijne weken gehad.

Heerlijke vakantie

Dianne, Robin, Noortje en Stijn
5-8-2018

Zojuist een fantastische week beleefd op deze camping. Mooi gelegen midden in de natuur. Bijzonder aardige eigenaren (Jos en Lia) die er samen met Anne en Marleen alles aan doen om het je naar de zin te maken. Leuke activiteiten, zowel op de camping als in de omgeving en wij hadden daarnaast het prachtigste weer! Echt een plekje om terug te komen!

Fantastisch, echt aan te raden!

Annemieke
28-6-2018

Mooie ligging in de natuur aan een vriendelijke vallei. Fantastisch wandelgebied. Heerlijk verblijf gehad, er kan op de camping heerlijk gegeten worden tegen een vriendelijke prijs. De eigenaren Jos en Lia zijn onvoorstelbaar gastvrij. Echt een aanrader.

Helemaal Top

Jack en Janneke Bisschop
22-6-2018

In juni heerlijk rustig in een mooie omgeving , veel bloemen, super gastvrij zijn de eigenaren Jos en Lia. Ze willen echt dat je het naar je zin hebt. Eten heerlijk voor een leuke prijs. In de omgeving kun je prachtige wandelingen maken.

Heerlijk!

Fam Geerts
3-12-2017

Het was heerlijk op deze no-nonsense camping in een prachtige omgeving in de bergen. Er zit een gezellig, knus restaurantje bij met heerlijke maaltijden voor een prima prijs. De camping wordt met passie en hard werken gerund door Lia en Jos. Ze denken met je mee en willen dat iedereen het naar de zin heeft. Je kunt er heerlijk wandelen, meedoen met outdooractiviteiten als raften, canyoning, bijkomen aan het meertje een half uurtje verderop, paardrijden etc. We zijn niet eens toe gekomen aan de culturele activiteiten in de regio. Dus we komen er zeker nog eens terug. Het voelt er als vakantie en thuiskomen tegelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Sapins in Camurac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Sapins zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.