Camping Les Sapins

Camping Info

Meer campinginfo

132 reviews over Camping Les Sapins

• 8Fam de Ruiter09-09-2019

Pareltje! Op meerdere vlakken.

Wij gingen voor het eerst kamperen in een tent met onze kleine van 1 jaar. Lia en Jos waren beide direct erg behulpzaam. Kwamen in het na seizoen en maakten gebruik van de acsi pas. Mochten elke plek kiezen die vrij was zonder extra toeslag. Voor ons werd de pizza zelfs aan de tent bezorgt door Lia omdat de kleine al lag te slapen. Het was er snachts erg fris omdat je op een hoogte van 1200 meter slaapt. Lia gaf meerdere keren aan dat we dekens konden lenen. De tuin, wat tevens ook gelijk het restaurant was is gezellig. Camping wordt goed onderhouden. Er is voor ieder wat wils rond om de camping. Lia en Jos helpen je graag met het geven van tips en informatie. Het meertje in het dorp verder op of een wandeling rond om de camping zijn aanraders. Zwembad is schoon en heeft verschillende dieptes. Saniter is schoon en voldoet aan alle eisen. Een was gedeelte voor een baby misten wij in ons geval. Echt een camping om voor ons terug te komen.

• 8Gerard03-09-2019

Natuurlijk Pyreneeën met een NL touch

Ruim opgezette wat afgelegen camping waar je hartelijk wordt ontvangen door Lia en Jos. Kids hebben zich enorm vermaakt met vriendjes, zwembad, trampoline en het kampvuur. Gezellig en lekker eten op de camping waar Lia de gerechten aanpast naar de wensen van de kinderen. Er zijn spellen te leen en veel informatie over wandelingen beschikbaar. In het volgende dorp Belcaire is een goed gevulde epicerie, en Lia verkoopt ook nog essentials zoals brood, groenten en eieren, dus de andere reviews over de afstand tot supermarkt begrijp ik niet echt. In de buurt zijn niet echt sfeervolle dorpjes, je komt hier voor de natuur en de bergen.

• 8B. de Jong05-08-2019

Mooie , leuke camping om heerlijk te ontspannen!

Mooi gelegen camping, met een relaxte sfeer.

Eigenaren waren behulpzaam bij het uitzoeken van een mooie plek, passend bij onze wensen. We hadden een prachtig uitzicht op het dal en de omringende bergen.

Grotere supermarkten liggen iets verder weg. (30 á 40 minuten rijden) . Wij hebben het goed kunnen combineren met onze uitstapjes, dus voor ons geen probleem.

Veel wandelmogelijkheden, vanaf de camping en in de omgeving.

De eigenaren hebben op een leuke manier oog voor de jongeren. De tieners hebben zich elke avond samen goed weten te vermaken in de ‘tuin’, o.a. met de aanwezige spelletjes en de gratis beschikbare wifi. Maar ook overdag waren er voor hen voldoende dingen te doen.

Sanitair is prima en wordt goed schoongehouden.

Wij reizen niet vaak naar dezelfde gebieden, maar als we weer eens in dit deel van de Pyreneeën willen kamperen, is deze camping een grote kanshebber!

• 9Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Remke Assink05-08-2019

Heerlijke, gemoedelijke camping

Heerlijke camping in een schitterende omgeving. We hebben veel kunnen fietsen (race), maar het gebied leent zich ook erg goed voor mountainbikers. Prachtige wandelingen gemaakt en kastelen bezocht. Gemoedelijke, groene camping waar het voelt als thuis komen. Wij hebben er een heerlijke tijd gehad. Enige minpuntje zou de afstand tot de diverse bezienswaardigheden en supermarkt kunnen zijn. Jos en Lia bedankt!

• 8Ingrid12-07-2019

Warme ontvangst door de Jos en Lia (de eigenaren)

Al ruim 10 jaar komen we 1 of 2x per jaar met onze camper op deze gemoedelijke rustige camping in de bergen. Jos en Lia doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We eten vaak met andere gasten in de Garage (Restaurant) of op het (verwarmde) terras.

Met vrienden

• 7Klei29-06-2019

Je moet echt van rust houden.

Als je echt van rust houdt, dit is er de plek voor. Omgeving is mooi maar je hebt ook snel alles gezien. Veel bloemetjes op de bergen in juni. Er is geen levende dorp in de omgeving. In juni kwam je bijna niemand op de weg tegen. Boodschappen doen ben je 35-40 minuten op de kronkelweg maar natuurlijk kun je dit plannen tesame met een uitje. WC papier doe je in een emmertje, qua hygiëne is het niet heel tof, als je het emmertje open doet zie je gelijk wat menselijk vuil. Toen we daar waren was de zwembad nog niet gevuld met water. Vriendelijke eigenaresse. Standplaatsen veel schaduw. Eten aangeboden voor een bescheiden prijs.

• 7Eetgelegenheden

Met vrienden

• 7Yvonne Beenen-Louwerse27-06-2019

Geweldig!

heerlijke dagen gehad met fantastisch warm weer! Gezellige eigenaren die goede adviezen geven. Aanrader!

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 9Didy Revier22-06-2019

Te Gek

Kleinschalige camping beheert door jong Nederlands echtpaar. Prachtige ligging. Lia en Jos is niets teveel om het je naar het zin te maken. Lia kookt elke avond een 3 gangen menu, je kan er ook voor een ontbijt terecht of een lunchpakket meekrijgen. Wil je de Pyreneeën verkennen dan is dit DE camping. Echt een verwen camping en prachtige omgeving. Van ons krijgen ze een 10

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 2018
    9Monique27-08-2018

Wij zijn hier voor de tweede keer geweest omdat het zo leuk en mooi is. Onze kinderen van 13 en 15 wilden dit jaar perse terug. Voor hen is er genoeg te doen. Ze mochten helpen met de animatie en Jos en Lia helpen. Ook was er van alles te doen s avonds kampvuur waar een kleine bijdrage voor gevraagd werd omdat er broodjes en marshmallows gemaakt werden. Lia kookt super lekker en.de tuin is erg gezellig. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken onze kids willen volgend jaar weer. Het weer is instabiel maar rijd je naar beneden door de prachtige bergen is het zo weer 5 graden warmer. Echt een aanrader.

Met oudere kinderen

• 9Marjolein23-08-2018

Supergastvrij!

Wij zijn drie nachten op Les Sapins geweest. De camping ligt mooi in de natuur. Je kunt er prachtig wandelen. De eigenaren zijn supergastvrij en staan altijd voor je klaar. Wij hadden heerlijke dagen.

• 9Staat v/h sanitair

9 tips over Camping Les Sapins

• mulder, 18-06-2012

Zeer mooi natuurgebied met tientallen bergbloemen, o.a. veel soorten berg orchideeen. Verder zit je middenin de overblijfselen van de Katharen, alom burchten en andere resten te bewonderen.

• De jong, 06-08-2013

Keuken is eenvoudig maar wel goed en zeer betaalbaar.Eten in een huiselijke omgeving waarbij ook de vraag " alles naar wens " wordt gesteld! Geen anders wens.

• Lideweij van Berkom, 17-11-2012

Kijk in de brochure naar de activiteiten want ze zijn erg leuk en zeker de moeite waard. Het is leuk en je vermaakt je elk moment.

1 vraag over Camping Les Sapins

• jane, 26-09-2011

koude nachten, buiten zitten, pubers?

ik lees dat de nachten behoorlijk koud kunnen zijn in de zomer. kun je dan nog wel lekker buiten zitten 's avonds? tot hoe laat ongeveer blijft het aangenaam? en blijft het 's ochtends lang fris?

zijn de plekken ruim voor een grote vouwwagen? en is er dan ook nog ruimte voor een extra tentje en lekker zitten? het lijkt op de foto's dat je wel dicht tegen de buren aan staat...

is het meer een camping voor kinderen tot 12 jaar of komen er ook jongeren tot een jaar of 16, 17?

ik hoor het graag van jullie!

jane, 26-09-2011

nog een vraagje: kun je gelijk al vanaf de camping aan wandelingen starten? bedankt alvast voor de reacties!

jane, 26-09-2011

en beginnen de wandelingen direct vanaf de camping? alvast bedankt!

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig