Géén boekingskosten

Meer camping info

140 Reviews over Les Sapins

• 9Ronald30-08-2022

Prachtige camping

Heerlijke camping met goed en schoon sanitair! De plaatsen zijn zeer ruim en hebben bijna allemaal fantastisch uitzicht op het dal van Camurac. Eigenaren Lia en Jos zijn zeer behulpzaam en geven je graag informatie over de omgeving. Komen hier graag nogmaals terug.

• 9Bert14-08-2022

Leuke camping en dorpscentrum

Leuke camping… goed sanitair, schoon. Geen camping voor kinderen…. Althans wanneer de ouders deze enige normen en waarden meegeven. Op dit moment heel vervelende kinderen (ouders) die de kleine camping terroriseren

• 1Eetgelegenheden
  • 9Ilse14-08-2022

Heerlijke week

Rustige camping met mooi uitzicht vanuit onze stacaravan/chalet (deels uitzicht op het zwembad). We hebben een heerlijke tijd gehad. Onze jongens van 12 en 14 hebben het heel fijn gehad. Overdag waren we en veel andere gezinnen vaak op pad. Eind van de middag lekker zwemmen en tafel tennissen (rond de tafel). Als het donker was weerwolven aan de lange overdekte tafel in de tuin bij het restaurant. Bij de receptie/restaurant/tuin was er wifi. Een paar verloren uurtjes waren onze kids daar te vinden met hun telefoon. Erg leuk hoe de eigenaren, Jos en Lia, het contact tussen de kinderen stimuleerden. Toen het op een ochtend regende werden alle kids al snel uitgenodigd om in het restaurant met elkaar spelletjes te spelen of te knutselen. De camping heeft veel informatie over de omgeving inclusief een map met mooie wandelingen. Veel gezinnen hebben meegedaan aan de buitensportactiviteiten zoals canyoning. De week was tekort...

• 9Eetgelegenheden
  • 8Geeske03-08-2022

Aanrader

Heerlijke plek. Ruim opgezette camping met ruime staanplaatsen. Prachtig uitzicht vanuit onze tent. Vriendelijke eigenaren en een fijn terras om wat te drinken of te eten. Prachtige omgeving met voldoende te doen.

• 9Familie Kammer24-07-2022

Heerlijke camping!

Rustige camping met prachtig uitzicht. Sanitair lekker schoon. Jos en Lia zorgen goed voor hun gasten en willen overal mee helpen. Eten is goed en zeker een aanrader om een keertje bij ze aan te schuiven en ook een toetje te nemen.

In de omgeving is veel te doen. Ax les thermes, Andorra en Rennes les chateaux zijn aanraders. Gezwommen in Lac de puivert en bij col de paillere wezen wandelen.

Wolvenpark ook geweest maar was niet zo bijzonder. Outdooractiviteiten groot succes!! Canyoing, speleologie en raften gedaan. Topteam van mountainsports!

Paard en ponyrijden kan naast de manege bij Celine. De kids zijn hier uren geweest en vonden het super!

We gaan zeker nog een keertje terug komen!

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Koos en ria koek04-07-2022

Mooie rustige camping met bijzonder mooi uitzicht!

Jos en Lia zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Dagmenu is om te smullen dus zeker aan te raden.

• 8L. Nijmijer11-10-2021

Leuke, sfeervolle, kleinschalige camping

De afgelopen jaren meermaals deze camping bezocht (dat zegt voldoende). Eigenaren Jos & Lia zijn erg hartelijke mensen waarbij je je direct thuis voelt. De sfeer op de camping is relax en gemoedelijk. Lekker eten in het restaurant(je).

Voor gezinnen die van een actieve vakantie houden is dit de ideale uitvalbasis !

Er is een zwembad op de camping en een (zwem)meer op 10 minuten afstand in Belcaire!

• 9Charlotte24-08-2021

Prachtige en fijne plek in de Pyreneeën!

We sloten onze vakantie af met een paar nachten op deze prachtig gelegen kleinschalige en persoonlijke camping. Ruim opgezet, overal groen, prima zwembad en een heerlijke en gezellige tuin om een boekje te lezen of een spelletje te spelen onder het genot van een cappuccino. Als gezin met 2 jonge kids (6 en 8) hebben we genoten van de camping en de omgeving. Lia en jos zijn zeer gastvrij, hardwerkend en geen vraag is ze te gek. Ze koken elke avond heerlijk, het restaurant zat dan ook elke avond goed vol! Je kunt heerlijk paardrijden, fietsen, hiken, etc. Hele mooie natuur! Dank voor alle goede zorgen! Enige aandachtspunt; veel te goedkoop voor dit moois 😊

• 10Eetgelegenheden
  • 10Gerard en Wapke23-09-2020

Fantastisch!

Ben je op zoek naar een idyllische camping dan ben je hier aan het goede adres. Wat een fantastische plek om tot rust te komen. De eigenaren Jos en Lia zijn heel behulpzaam en ze geven goed advies over de wandelroutes die op de camping te verkrijgen zijn. Het zwembad is voor ons langer open gebleven en dat zegt iets over de flexibiliteit en service. De sfeer is gemoedelijk en dat heeft alles te maken met klantvriendelijk en gastvrij zijn. Top!! Zeker een aanrader!

• 9H&H19-09-2020

Wij hebben deze plek ervaren als een oase!

De gastvrijheid is TOP. Het is leven midden in de natuur.

• 9Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar