Bed and Breakfast Domaine Les Sapins

Meer bedandbreakfast info

15 reviews over Bed and Breakfast Domaine Les Sapins

• 1Brigitte29-08-2015

Nooit meer in dat krot!

Wij hadden eigenlijk 4 nachten geboekt maar zijn na 1 nacht weggegaan. Het is vies en vervallen. We hadden geboekt met als voorwaarde een zwembad maar in het zwembad groeien planten (zie foto). Er zitten schimmelplekken op de muren en de verf is afgebladderd. Bij de naastgelegen camping mochten onze kinderen zwemmen en daar vertelden ze ons dat het Belgisch echtpaar het B&B verkocht heeft aan een fransman. Deze man kon ook alleen maar Frans dus we konden ons ongenoegen moeilijk uiten. Met behulp van de boekingssite hebben we geannuleerd voor de andere nachten en hij was erg boos dat we vertrokken na 1 nacht. Van de vorige beoordelingen en foto's herken ik niks dus denk dat het sinds die tijd is vervallen. Vergelijk maar met onze foto's!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 7mille05-08-2012

doordocht b&b

wij waren op doordocht , daar gestopt om te slapen , kamers zijn ok ,zeer kindvriendelijk , voor onze kleine vond ik wel een plus pluspunt , ze waren er contanst mee bezig toen we aan het eten waren , het onbijt vond ik maar alles behalve met " 3 pp vond ik het maar nieks ,

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Nico27-08-2011

Rustig plaatsje in de zomer

Ik heb er in de zomer tijdens in hike blijven overnachten. In de winter worden de kamers gebruikt voor het skien en kunnen dan misschien klein uitvallen. Wij hebben er met 4 op een kamer geslapen en dat was redelijk goed te doen. Het Belgische management was heel vriendelijk en behujlpzaam. Eten is onfrans en dus zeer gesmaakt als men al een paar dagen puur franse kost krijgt. Weinig tot geen "last" van de camping die er net naast ligt. Een prettige plaats om op krachten te komen en de volgende dag verder te trekken.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9Larit Mourad17-08-2011

Voor herhaling vatbaar !

De perfecte vakantie is niet haalbaar maar deze was toch wel van een andere aard die wij gewoon waren. Prachtig uitzicht op de bergen, veel te doen als je het heft in handen neemt en de mensen maken je verblijf héél aangenaam. Het "domein" bestaat uit een B&B en een camping. De B&B wordt gerund door een Vlaams gezin en zij doen dit met veel passie en zorg voor de mensen die vertoeven in hun B&B. De kok verdient véél lof omdat hij zijn gasten dermate verwend met alle lekkernijen die o.. zo heerlijk zijn. Daarnaast zou ik Ilse, Godelieve, Heinz, Fons ook een welverdiende chapeau zeggen omdat zij onze vakantie - met 2 kinderen- zo aangenaam mogelijk hebben gemaakt. Dus mensen van Holland ALS je naar Domaine Les sapins in Camurac gaat en je bent op de camping neem dan gerust half-pension in het restaurant want voor die prijs eet je héél véél en héél goed. Overnacht je in het B&B van Ilse en Heins, geen probleem dan je bent niet in de boter gevallen doch in de roomboter. Familie Larit

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Ann Van De Walle23-07-2011

we komen zeker terug!!

ondanks minder goed weer toch mooie vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 10Mariska & Jürgen08-04-2011

Super!!!

Wij keren zeker terug!!!! Onze kinderen ( Bo & Sander ) zijn al aant zagen vanaf de eerste seconde dat we vertrokken zijn om terug te keren!!!! Ikzelf zal zeker nooit de rit met de paarden niet vergeten!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10phebe21-03-2011

Fantastisch!!!

Ik ga er nu al een paar jaar. . Het is een heerlijke plek als je teruggaat naar huis om al even uit te rusten en te genieten van het prachtige landschap. Eveneens is het handig meegenomen om daar te rusten als je naar je reisbestemming gaat. Je kan er in de zomer ook paardrijlessen volgen of genieten van de prachtige natuur tijdens één van je wandelingen (als je die maakt). In de winter kan je naar het skiegebied in Camurac gaan of je kan naar Ax-Les Thermes gaan of voor de echte skiefanaten ligt het skiegebied van Andorra er ook niet ver van. De kamers zijn verzorgd. In het begin dat ik er ging waren er nog een paar dingen die misschien konden verbeterd worden, maar als ik er deze winter ben geweest was alles perfect af en kon je re echt niks aan verbeteren. Voor kinderen is het er een echt speelparadijs, met een grote speeltuin en een zwembad, en voor alle dierenliefhebbers kun je er geiten, konijnen, honden en paarden vinden...

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9peke19521-03-2011

Een prachtig plekje aan de voet van de Pyreneeën

Ondertussen ben ik er zowel in de zomer als de winter verschillende keren langs geweest. Het is een ideale uitvalbasis om te gaan skiën. binnen handbereik heb je de locale skipiste van Camurac, een beetje verder kan je skiën in Ax-les Thermes en voor de echte liefhebbers is zelfs Andorra op aanvaardbare afstand. In de zomer kan je mooie fietstochten maken in deze regio. Een aanrader voor de sportieveling.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 9Van Beneden Mia20-03-2011

paradijs voor kinderen en heerlijk om te wandelen

Sinds enkele jaren gaan wij op vakantie bij de familie Van Poecke! En, het moet gezegd worden: "het is er heerlijk vertoeven". Een gezellige chambre d'hôtes waar kinderen MEER dan welkom zijn en veilig kunnen rondlopen. En zijn de kinderen gelukkig, dan ook de ouders. Enkele weken daar en je komt zeker ontspannen terug. En dan die prachtige natuur. Schitterend om te wandelen en zeker een uitdaging voor de fietsers! Wat het eten betreft nemen wij steeds half pension aan een meer dan betaalbare prijs voor wat je krijgt aangeboden. Ronald is een zeer goede kok, die varieert, elke dag met verse producten werkt, de menu aanpast aan de kinderen. Nu is er ook een zwembad op het domein wat weer een extra pluspunt oplevert! Maw. DIT IS ZEKER EEN AANRADER!!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 9Dirk Schoeters19-03-2011

Derde keer terug de MOEITE WAARD dus

Schitterende locatie met een typisch warm vlaams (lees bourgondisch) onthaal. Je voelt je er van de eerste dag thuis. De kinderen kunnen zich goed amuseren in de speeltuin, met de geitjes, paarden, konijntje en alle andere dieren. En dit terwijl je als ouder ontspannen kan toekijken vanaf de minigolf of het gezellige teras. Leuk is ook het nieuwe zwembad wat er voor zorgt dat je 's avonds nog een lekkere duik kan nemen na een zware bergwandeling in de ongelooflijk prachtige omgeving. We gaan er nu voor het derde jaar op rij naar toe, iets wat we voorheen nooit deden. Met de wagen kan je dan naar prachtige pareltjes van dorpen en steden in de buurt gaan zoals Carcasonne en Mirepoix. Wat ons het meest aansprak was de uitermate familiale sfeer die het geheel uitademt. Hier vindt je de gezelligheid van je eigen huis en toch dat heerlijke Franse luilekker leven gevoel overgoten met vlaamse gezelligheid.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Bed and Breakfast Domaine Les Sapins info