Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag28°16°
Appartement Chateau de Camurac

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Camurac voor je op een rij gezet:

56 reviews over Appartement Chateau de Camurac in het Nederlands

Ook genoten van de vele vlinders in de omgeving!

Fons en Ans Niemeijer
17-8-2019

Je wordt hier héél warm ontvangen en we voelden ons meteen thuis!

Gereisd Met partner in augustus 2019

Voor ons is het een aanrader om er te gaan logeren

Mieke de Jong
15-10-2018

De gastvrijheid van de familie Clijssen is geweldig. Wij hebben er heerlijk gegeten. Andorra ligt 80 km van Camurac, en in de hele omgeving van Camurac kan je hele mooie en leuke uitstapjes maken.

Gereisd Met partner in juli 2018
Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie review.

Een pareltje

Barry
24-8-2018

In het pittoreske Camurac ligt dit mooie appartement. In het dorp zelf is niet veel meer dan rust te beleven, maar de eigenaren van Château Camurac weten alle mooie plekjes in de omgeving. Een tip: boek op basis van half pension. Het ontbijt is top en wordt aangevuld als het nodig is. Het diner is elke dag weer een verrassing die nooit tegenvalt. Zeer gastvrij!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie beoordeling.

Een geweldige lokatie en prima verzorging.

Jim Tolsma
2-8-2018

Het is de eerste keer dat ik een review schrijf. Dat is dan ook niet zonder reden. Ons verblijf in Chateau Du Camurac was geweldig. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen, en kregen we vele tips betreffende de mooie omgeving. Chateau Du Camurac is gelegen tussen de bergen in Zuid Frankrijk. Het eten dat door de gastvrouw wordt gekookt is geweldig en de gastheer zorgt er voor dat aan alle wensen wordt voldaan. Geen vraag is teveel. We hebben het er bijzonder naar ons zin gehad en als mijn gezondheid het toestaat gaan we zeker terug.

Chateau de Camurac, Eigenaar, Mon Nov 26 2018 17:49:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. En hopelijk zien we jullie nog een keer terug.

een lokatie die je moet zien

Lucie de Veen
2-8-2018

Een fantastische omgeving. Uitstekende kamers en geweldig eten. Gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het naar je zin te maken. Gastheer weet alles van de omgeving en is bereid om als gids alles te laten zien. Een aanrader voor een ieder die er even lekker uit wil.

Chateau de Camurac, Eigenaar, Mon Nov 26 2018 17:50:18 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij willen jullie bedanken voor jullie beoordeling.

Een echte topper

Patrick Urkens
13-7-2018

Een echte topper. Zeer goede uitvalsbasis voor verschillende dag uitstapjes. De uitbaters geven een echte familale sfeer en maken het echt naar je zin. Ook motorrijders worden hier heel hartelijk ontvangen.

Chateau de Camurac, Eigenaar, Mon Nov 26 2018 17:50:55 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hartelijk dank voor jullie review. Veel succes met jullie eigen onderneming.

Gastvrij, comfirtabel, gezellig

Christianne Bezembinder-de Wolf
21-8-2016

Château de Camurac is een heerlijke plek voor wie van rust en natuur houdt. Het appartement is eenvoudig, maar comfortabel ingericht. De verzorging is uitstekend (op verzoek schone handdoeken en beddegoed)! De gastheer en -vrouw zijn buitengewoon gastvrij en aardig. In het restaurant kun je lekkker eten als je niet zelf wil koken. De omgeving is prachtig. Je kunt er wandelen, ruïnes van katharenburchten bezoeken, grotten bezoeken en 's winters ook skiën. Een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2016

Fantastisch verblijf,

MeartPruyn
16-7-2016

Ik schrijf niet vaak een review, maar onze ervaring met de Chateau Du Camurac was overweldigend. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen, waarna wij verschillende tips kregen wat we in de omgeving konden doen. De Chateau Du Camurac is leuk gelegen tussen de bergen in Zuid Frankrijk en zijn leuke activiteiten te doen in de omgeving. S'avonds wordt er heerlijk gekookt, tijdens het verblijf wordt er goed voor je gezorgd en geen vraag is teveel. Al met al hebben wij een geweldige ervaring gehad en komen zeker weten nog een keer terug. Bedankt voor alles!

Gereisd Met partner in juli 2016

Rust, aardige uitbaters, mooie natuur

Myriam
23-6-2016

Chateau de camurac is erg rustig gelegen, heeft erg mooie natuur in de naaste omgeving, een plek om weer nieuwe energie te krijgen. De uitbaters zijn erg aardig, je kunt er heel goed eten. Je voelt je meteen thuis.

Voor herhaling super interessant!

mnmjansen1956

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Chateau de Camurac in Camurac, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Chateau de Camurac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.