Appartement Chateau de Camurac

FrankrijkLanguedoc - RoussillonCamurac

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Chateau de Camurac voor je op een rij gezet:

6.7VoldoendeScore uit 64 reviews
+41/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.7VoldoendeScore uit 64 reviews
  • 7.2Inrichting
  • 9.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

64 Reviews over Chateau de Camurac

• 4Albert28-09-2021

Geen! Een oordeel is altijd persoonlijk

Hadden via Hotelveiling.nl geboekt. Door het verschil van informatie Hotelveiling, site, folder en werkelijkheid van en bij Chateau de camurac. Weet ik niet waarop ik de revieuw moet baseren. Het advies van de gastheer vooraf te contacten is zeker wenselijk. Zo is de aangewezen toilet meestal niet naast de kamer en van buiten af te sluiten voor ieder toegankelijk. Mede daardoor is het jammer dat door of om Covit 19 om hygienische reden geen dasglijkse schoonmask ronde meer gedaan wordt

• 9Yvonne van Duin24-08-2021

Heerlijke ontspannen super verzorgde vakantie

Op een mooie rustige locatie hebben wij met twee gezinnen met vier pubers genoten van een heerlijke ontspannen vakantie. De locatie bood alle ruimte ter ontspanning buiten en binnen. Kamers waren ruim, schoon en we sliepen op goede bedden. De gastheer wist alles over de omgeving; wandelroutes, activiteiten, markten, etc.. De gastvrouw heeft ons 10 dagen verwend met elke dag een drie gangen menu, wat zonder uitzondering erg lekker was. We voelden ons helemaal op ons gemak in het chateau, met dank aan Roderik en Marjon. Wij komen zeker nog een terug!

• 9Jos en Mylène11-09-2019

Aanrader

Zeer gastvrije en warme ontvangst, heerlijke en goed verzorgde maaltijden door Marjon, fijne bedden, zalige stilte in de nacht. Roderique geeft goeie tips wat je allemaal kunt doen in de omgeving. Prachtige natuur. Wij hebben echt genoten!!

• 10Fons en Ans Niemeijer17-08-2019

Ook genoten van de vele vlinders in de omgeving!

Je wordt hier héél warm ontvangen en we voelden ons meteen thuis!

• 8Mieke de Jong15-10-2018

Voor ons is het een aanrader om er te gaan logeren

De gastvrijheid van de familie Clijssen is geweldig. Wij hebben er heerlijk gegeten. Andorra ligt 80 km van Camurac, en in de hele omgeving van Camurac kan je hele mooie en leuke uitstapjes maken.

Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie review.

• 10Barry24-08-2018

Een pareltje

In het pittoreske Camurac ligt dit mooie appartement. In het dorp zelf is niet veel meer dan rust te beleven, maar de eigenaren van Château Camurac weten alle mooie plekjes in de omgeving. Een tip: boek op basis van half pension. Het ontbijt is top en wordt aangevuld als het nodig is. Het diner is elke dag weer een verrassing die nooit tegenvalt. Zeer gastvrij!

Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie beoordeling.

• 9Jim Tolsma02-08-2018

Een geweldige lokatie en prima verzorging.

Het is de eerste keer dat ik een review schrijf. Dat is dan ook niet zonder reden. Ons verblijf in Chateau Du Camurac was geweldig. Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen, en kregen we vele tips betreffende de mooie omgeving. Chateau Du Camurac is gelegen tussen de bergen in Zuid Frankrijk. Het eten dat door de gastvrouw wordt gekookt is geweldig en de gastheer zorgt er voor dat aan alle wensen wordt voldaan. Geen vraag is teveel. We hebben het er bijzonder naar ons zin gehad en als mijn gezondheid het toestaat gaan we zeker terug.

Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling. En hopelijk zien we jullie nog een keer terug.

• 9Lucie de Veen02-08-2018

een lokatie die je moet zien

Een fantastische omgeving. Uitstekende kamers en geweldig eten. Gastvrouw en gastheer doen er alles aan om het naar je zin te maken. Gastheer weet alles van de omgeving en is bereid om als gids alles te laten zien. Een aanrader voor een ieder die er even lekker uit wil.

Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018

Wij willen jullie bedanken voor jullie beoordeling.

• 10Patrick Urkens13-07-2018

Een echte topper

Een echte topper. Zeer goede uitvalsbasis voor verschillende dag uitstapjes. De uitbaters geven een echte familale sfeer en maken het echt naar je zin. Ook motorrijders worden hier heel hartelijk ontvangen.

Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018

Hartelijk dank voor jullie review. Veel succes met jullie eigen onderneming.

• 8Bernabeu Denis28-02-2018

Excellent!

Un lieu fort agréable, un accueil chaleureux et un cadre sympathique!

Chateau de Camurac, Eigenaar, 26-11-2018

Nous vous remercions beaucoup de votre commentaire.

Appartement Chateau de Camurac info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• VolpensionBeschikbaar