Tijdelijk €25 aanbetaling

Chateau de Camurac

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Chateau de Camurac voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 69 reviews
+20

8.2FantastischScore uit 69 reviews
  • 9.9Ruimte
  • 8.1Inrichting

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

69 Reviews over Chateau de Camurac

• 9Theo & Tonny21-10-2022

Heerlijke stek, mooie uitvalsbasis

Heelijke bedden in een ruime kamer/appartement. Zeer gastvrije ontvangst en lekker en gemoedelijk zitten tafelen en borrelen.

• 9J. Look12-05-2022

Een heerlijk weerzien!

🙂Voor de vijfde keer hier geweest en wéér genóten! Geweldige gastvrijheid, Rodrique weet àlles van de omgeving, Marjon kookt iedere avond heerlijke driegangen keuzemenu's. Elke ochtend start met een lekker ontbijt: geen overdadig en voedselverspillend buffet, maar gewoon zoveel eten als bij jou past. Heerlijk stokbrood en lekkere, zelfgemaakte soorten jam. Gunstige ligging in prachtig berggebied met vele mogelijkheden. Mountainbiken, wandelen, kastelen bezoeken, Andorra is goed bereikbaar (goedkoop tanken!), Gorges de Galamus is een belevenis op zich, steden bezoeken (Foix, Toulouse, Carcassonne). Teveel om op te noemen en dat verklaart waarom ik er nu al voor de 5e keer ben geweest! Fijn terras en heerlijke, grote tuin met zonnestoelen. Heb ook al twee keer de Tour de France in de buurt zien langskomen. 🙁 De toiletten van enkele kamers bevinden zich op de gang. Maar dat is eigenlijk ook meteen een voordeel😉

Eigenaar, 08-06-2022

Bedankt voor je beoordeling. Het is altijd weer leuk om jullie te mogen ontvangen. Wellicht tot een volgende keer.

• 8Guusje12-05-2022

Keer op keer genieten en tot rust komen!

Wij komen hier al jaren. We genieten iedere keer weer. De eigenaren kennen de omgeving onwijs goed en weten precies waar je moet zijn voor bepaalde activiteiten. De gastvrijheid is hier normaal wat wij als heel fijn ervaren. De appartementen hebben alles wat je nodig hebt; een prima keukentje, klein balkon waar ‘s ochtends heerlijk de zon schijnt, prettige en ruime slaapkamer met douche. Kortom, zelfs na al die keren dat wij er al zijn geweest komen we nog steeds met veel liefde en plezier terug.

Eigenaar, 08-06-2022

Bedankt voor je mooie beoordeling. Het is altijd leuk om te horen dat ook voor actieve jongeren er veel te beleven is.

• 9Marjolein09-05-2022

We komen graag terug !

zeer gastvrije eigenaren die heel erg veel informatie hebben over wat er in de buurt te doen is. We zijn al vaker geweest en telkens zijn er nieuwe dingen te doen en te ontdekken. Het eten in het restaurant is afwisselend en altijd lekker.

Eigenaar, 08-06-2022

Hartelijk dank voor je beoordeling.

• 9Marc07-05-2022

Heel erg leuk.

Prima vakantie gehad. Heerlijke tuin om even te luieren. Veel te ontdekken in de omgeving.

Eigenaar, 08-06-2022

Hartelijk bedankt voor je beoordeling.

• 4Albert28-09-2021

Geen! Een oordeel is altijd persoonlijk

Hadden via Hotelveiling.nl geboekt. Door het verschil van informatie Hotelveiling, site, folder en werkelijkheid van en bij Chateau de camurac. Weet ik niet waarop ik de revieuw moet baseren. Het advies van de gastheer vooraf te contacten is zeker wenselijk. Zo is de aangewezen toilet meestal niet naast de kamer en van buiten af te sluiten voor ieder toegankelijk. Mede daardoor is het jammer dat door of om Covit 19 om hygienische reden geen dasglijkse schoonmask ronde meer gedaan wordt

Eigenaar, 08-06-2022

Bedankt voor uw beoordeling. Apart dat u zoveel te vertellen heeft, terwijl u al na een nacht voortijdig bent vertrokken zonder iets te zeggen. Gedurende de hele Covid periode hebben wij ons aan de Franse regelgeving gehouden die vaak strenger was dan de Nederlandse. Dat u daar niets van heeft meegekregen is begrijpelijk, daar u niet van uw kamer afgeweest bent.

• 9Yvonne van Duin13-08-2021

Heerlijke ontspannen super verzorgde vakantie

Op een mooie rustige locatie hebben wij met twee gezinnen met vier pubers genoten van een heerlijke ontspannen vakantie. De locatie bood alle ruimte ter ontspanning buiten en binnen. Kamers waren ruim, schoon en we sliepen op goede bedden. De gastheer wist alles over de omgeving; wandelroutes, activiteiten, markten, etc.. De gastvrouw heeft ons 10 dagen verwend met elke dag een drie gangen menu, wat zonder uitzondering erg lekker was. We voelden ons helemaal op ons gemak in het chateau, met dank aan Roderik en Marjon. Wij komen zeker nog een terug!

Eigenaar, 08-06-2022

Bedankt voor jullie beoordeling. Wij vonden het erg leuk jullie beider gezinnen 10 dagen hier te mogen ontvangen. Leuk dat jullie willen terugkomen. Dus à bientôt !

• 9Jos en Mylène11-09-2019

Aanrader

Zeer gastvrije en warme ontvangst, heerlijke en goed verzorgde maaltijden door Marjon, fijne bedden, zalige stilte in de nacht. Roderique geeft goeie tips wat je allemaal kunt doen in de omgeving. Prachtige natuur. Wij hebben echt genoten!!

• 9Waardering
    • 9Ruimte

Eigenaar, 08-06-2022

Bedankt voor jullie beoordeling. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Wellicht tot ziens.

• 10Fons en Ans Niemeijer17-08-2019

Ook genoten van de vele vlinders in de omgeving!

Je wordt hier héél warm ontvangen en we voelden ons meteen thuis!

• 10Waardering

Eigenaar, 08-06-2022

Hartelijk bedankt voor jullie beoordeling en het achterlaten van het mooie vlinderboek. Wellicht tot een volgende keer.

• 8Mieke de Jong15-10-2018

Voor ons is het een aanrader om er te gaan logeren

De gastvrijheid van de familie Clijssen is geweldig. Wij hebben er heerlijk gegeten. Andorra ligt 80 km van Camurac, en in de hele omgeving van Camurac kan je hele mooie en leuke uitstapjes maken.

Eigenaar, 26-11-2018

Wij willen jullie hartelijk bedanken voor jullie review.

Appartement Chateau de Camurac info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    6 Rue du Chateau, 11340